تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

پنکیک مناسب پوست شما کدام است؟

آشنایی با پنکیک

پنکک پودر فشرده رنگی است که برای پوشانندگی بیشتر، ثابت و فیکس کردن و همچنین مات کردن آرایش کاربرد دارد. این پودر به ماندگار کردن آرایش نیز کمک می‌کند.
همه خانم ها دوست دارند که پوستی سالم، بدون ناهمواری و لکه های تیره و قهوه ای داشته باشند و برای این منظور از ابزارهای آرایشی مختلفی مانند پنکیک، کرم پودر و کانسیلر استفاده می کنند. هر کدام از این ابزارها یک تاثیر منحصر به فردی روی چهره شما می گذارد.  در صورتی که بدانید از این ابزارها چگونه در کنار هم استفاده کنید و ترتیب استفاده آن را بدانید  می توانید انتظار یک آرایش خوب و حرفه ای را داشته باشید.

ابتدا ازکانسیلر استفاده کنید. با توجه به زیاد بودن رنگدانه های بیشتر در کانسیلر لکه های تیره به خوبی کاور می شوند. اگر پوستتان چرب است از کانسیلر جامد هانتین استفاده نمایید.

از کرم پودر هم برای زیر ساخت آرایش تان استفاده کنید.سپس از پنکیک استفاده نمایید.

پنکک مناسب

انتخاب رنگ مناسب پنکیک نسبت به رنگ پوست

پنکیک برای پوست روشن

به افرادی که پوست روشن دارند، خرید طیف رنگ صورتی توصیه می‌شود. این پنکیک باید نهایتاً یک یا دو درجه از رنگ پوست آن‌ها تیره‌تر یا روشن‌تر باشند.

پنکیک برای پوست رنگ پریده

افرادی که پوست خسته و رنگ پریده دارند، بهتر است پنکیک را با طیف رنگ زرد انتخاب کنند. این رنگ جلوی خاکستری‌شدن رنگ پوست را می‌گیرد و حالتی طبیعی‌تر به رنگ چهره می‌بخشد.

پنکیک برای پوست برنزه

اگر به تازگی پوست روشن خود را برنزه کرده‌اید، بهتر است سراغ پودرهای آرایش با رنگ مسی بروید. این پودرها، برای پوست برنزه مناسب هستند و جلوی تیره‌تر شدن بیش‌ازحد پوست را می‌گیرند. از سویی، پوشش این پودرها بیشتر است و جذابیت چهره زیبای شما را بیشتر می‌کنند.

پنکیک برای پوست معمولی

پیشنهاد ما به افرادی که رنگ پوست آن‌ها معمولی است، خرید پنکیک با رنگ قهوه‌ای روشن یا بادامی است. این رنگ‌ها، جلوی تیره‌ شدن بیش‌ازحد پوست را می‌گیرند.

پنکیک برای پوست تیره

آن دسته از افراد که پوست تیره‌ای دارند باید بیشتر در خرید پنکیک دقت کنند. انتخاب رنگ اشتباه ممکن است پوست آن‌ها را گچی و خاکستری جلوه دهد. همچنین افرادی که طیف رنگ پوست آن‌ها تیره با ته رنگ خاکستری است، باید پنکیک با رنگدانه تیره خریداری کنند تا رنگ خاکستری پوستشان را خنثی کند. استفاده از پنکیک مسی‌ نیز باعث می‌شود پوست، تازه و شاداب جلوه کند.

پنکیک هانتین با دوازده طیف رنگبندی و کیفیت ساخت بالا و مواد اولیه گیاهی و سالم یکی از بهترین گزینه ها برای خرید پنکیک می باشد.

 

 

بر اساس یک نظر سنجی کلی خانم ها ویژگی های زیر را برای یک پنکک خوب می دانند:

  • ماندگاری بالایی داشته باشد.
  • قدرت کاور و پوشانندگی زیادی داشته باشد و به صورت پوشش مخملی و ابریشمی بدهد.
  • تنوع رنگی زیادی داشته باشد و هر خانم با توجه به تنالیته پوستش محصول مناسب را خریداری نماید.
  • بتوانید چربی پوست را کنترل و در نتیجه جوش های صورت را کاهش دهد.
  • دارای مواد اولیه با کیفیت باشد و به سلامت پوست آسیب وارد نکند.
  • سبک باشد و برای استفاده روزانه مناسب باشد.
  • پنکک که درون پالت و ظرف قرار دارد نباید سفت و زمخت باشد. محصولی که مخملی است استاندارد است و می تواند پوشش کاملی به صورتتان بدهد.

بیشتر آسیب ها و لکه های تیره پوست به دلیل استفاده محصولات آرایشی پوست نامناسب و غیراستاندارد است. در نتیجه همیشه به دنبال خرید لوازم اصل آرایشی باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 320 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری