تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

رژلب های مناسب پوست های روشن

لب ها یکی از اعضای مهم صورت در نمایان کردن زیبایی و جذابیت شما هستند تاثیر بر مخاطب در مکالمه یکی از موارد مهم برای توجه به آرایش لب ها است.
رژلب ها مهمترین محصول برای آرایش لب ها و زیباتر نشان دادن آنها است.انتخاب صحیح رنگ رژلب نسبت به رنگ پوست ، حالت لب و … باعث می شود تا شما آرایش جذاب و خاصی داشته باشید.
در این مطلب قصد داریم رژلب های مناسب پوست های روشن را برای شما معرفی کنیم.

رژ لب های هلویی و صورتی

از بهترین رنگ‌هایی هستند که می‌توان برای پوست های روشن استفاده کرد و جذابیت خاصی به میکاپ شما می‌بخشد. استفاده از این رنگ رژ لب ها باعث میشود که یک ارایش بی نقص داشته باشید و در مهمانی ها جوان تر دیده شوید.

رنگ های شماره 7 – 10 – 11 – 12 – 13 – 22 در رژلب جامد هانتین و رنگ های شماره 1 – 9 – 7 – 14 – 15 در  رژلب های مایع نایسپیدو می توانند بهترین گزینه ها در این تناژ باشند.

 

رژلب هلویی

 

رژ لب قرمز روشن

که یکی از زیباترین و جذاب ترین رنگ‌ها است و انتخابی بینظر برای پوست های روشن.
رژ لب قرمز کامل کننده یک ارایش کلاسیک می‌باشد و صورت شما را زیباتر از قبل نمایان می‌کند.

رنگ های شماره 3 – 5 در رژلب جامد فستیوال و رنگ های شماره 8 – 10 – 16 در  رژلب های مایع نایسپیدو می توانند بهترین گزینه ها در این تناژ باشند.

رژلب قرمز

 

رژ لب قرمز تیره

یک رژ لب زیبا و پر طرفدار می‌باشد که کامل کننده یک میکاپ ساده است. رژ لب قرمز تیره تاثیری مثبت در برجسته نشان دادن لب های شما دارد استفاده از این رژ لب می‌تواند یک میکاپ ساده را به یک میکاپ جذاب و خیره کننده تبدیل کند و همه ی نگاه ها را به سمت شما سوق دهد.

رنگ های شماره 2 – 4 در رژلب جامد نایسپیدو و رنگ های شماره 2 – 11 – 5 در رژلب مایع فستیوال می توانند بهترین گزینه ها در این تناژ باشند.

رژلب قرمز

 

رژ لب تمشکی

یکی از جذاب ترین و خیره کننده ترین رنگ ها است .
برای استفاده این رژ لب باید ارایش چشم سبک و ساده ای داشته باشید این رنگ رژ لب باعث میشود شما صورتی جذاب و شاداب تری داشته باشید و نگاه ها را به خود خیره کنید

 

رژ لب مرجانی

یکی از ملایم ترین و خوش رنگ ترین رژ لب هایی است که می‌توان برای پوست های روشن استفاده کرد اگر هنگام استفاده از این رژ لب میکاپ چشم کامل و زیبایی داشته باشید در مهمانی‌ها مانند یک ستاره می‌درخشید.

رنگ شماره 20 در رژلب جامد نایسپیدو و رنگ  شماره 13 در رژلب مایع فستیوال می توانند بهترین گزینه ها در این تناژ باشند.

رنگ مرجانی

 

رژ لب نارنجی

یکی از زیباترین و متفاوت ترین رژ لب هایی است که می‌توان برای پوست های روشن استفاده کرد و بعد از استفاده چهره متفاوت و جذابی از خودتان را مشاهده کنید برای استفاده از این رژ لب اگر لباس نارنجی بپوشید بدون شک در مهمانی ها خواهید درخشید.

رنگ شماره 1 در رژلب جامد هانتین و رنگ شماره 8 در رژلب مایع فستیوال می توانند بهترین گزینه ها در این تناژ باشند.

 

رژلب های شرکت آی ایپک آذربایجان که در بالا برندهای آنها را نام بردیم از مواد اولیه سالم و گیاهی ساخته شده اند و از کیفیت و رنگدهی بالایی برخوردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری