تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

چگونه از لوازم آرایش خود مواظبت کنیم؟؟

رعایت بهداشت موقع استفاده از محصولات آرایشی، طول عمر آن ها را بیشتر کرده و این اطمینان را ایجاد می کند که سالم باقی بمانند.
ما در تیم آی ایپک در این مطلب قصد داریم تا چند نکته در این باره مطرح کنیم.
لوازم آرایشی هانتین ، ورورا ، فستیوال و نایسپیدو به دلیل فرمولاسیون و مواد اولیه گیاهی از ماندگاری و عمر مناسب برخوردارند.

بــراش

متخصصان می گویند بهتر است براش های آرایشی خود ( مخصوصا براش های فاندیشن و کانسیلر )را حداقل یک بار در هفته با آب و صابون ملایم شستشو دهید تا از انباشته شدن مواد آرایشی در آنها جلگیری کنید.براش های مخصوص چشم و لب نیز باید حداقل دو بار در ماه شستشو داده شوند.

رژلــب

هیچوقت رژلب های خود را در مکان های گرم (مثلا داخل ماشین) یا مرطوب ( مثلا دستشویی) قرار ندهید.بعد از استفاده ، نوک رژلب خود را تمیز کنید چون مقداری از بزاق دهان روی آن باقی می ماند و باعث ایجاد باکتری نی شود.
اگر مدت زیادی از رژلبی استفاده نکرده اید ،روی دست بکشید تا از خشک شدن آن جلوگیری کنید.
رژلب های جامد و مایع هانتین ،فستیوال و نایسپیدو با ماندگاری بالا ، گیاهی و رنگ های جذاب در وبسایت آی ایپک موجود می باشد.

ریـمـل

هیچوقت براش ریمل را مداوم بیرون نکشید و فرو نکنید.
این کار باعث ایجاد حباب در مایع ریمل شده و بعد از استفاده، گلوله های ریمل به مژه های شما می چسبد.
آرام براش ریمل را با چرخشی ملایم بیرون بکشید و اگر مایع زیادی روی براش بود به آرامی آن را گوشه ورودی ریمل بکشید.یادتان باشد که هیچوقت براش ریمل را با آب نشویید. 

فانــدیـشن

سعی کنید بادست خود از فاندیشن برندارید.ابتدا میزان فاندیشن مورد نیازتان را روی پالت یا ظرفی خالی کنید و سپس از آن استفاده کنید چون انگشت شما ممکن است باعث آلودگی ورودی تیوب شود.

اسفـنـج

اسفنج های آرایشی یک بار مصرف، بهترین انتخاب هستند اما اگر دوست دارید از اسفنج های دائمی استفاده کنید، باید آن ها را ضدعفونی کنید.برای این کار می توانید از الکل ضدعفونی، لوسیون بچه و یا میسلار واتر استفاده کنید و تا اسفنج خشک نشده است،آن را به داخل کیف برنگردانید.

خط چـشم

برس خط چشم را چند وقت یکبار با پنبه آغشته به الکل ضدعفونی کنید.
فراموش نکنید که بعضی از خط چشم ها برای استفاده در نزدیکی و یا روی گوشه داخلی چشم و قسمت صورتی پلک طراحی نشده اند.و این کار هم باعث حساسیت چشم و هم خرابی برس خط چشم می شود.
در انتهای خط چشم ماژیکی فستیوال ، هانتین و نایسپیدو قسمتی وجود دارد که با فشردن آن قسمت جوهر به نوک ماژیک منتقل میشود.این قابلیت برای عمر بیشتر و خشک نشدن محصول در نظر گرفته شده است .

کیف لوازم آرایشی

اگر از کیف لوازم آرایشی خود مراقبت نکنید، تمام لوازم آرایشی شما نیز آلوده خواهند شد.پس بهتر است حداقل هر دو ماه یک بار این کیف را در ماشین لباسشویی بیاندازید.پیشنهاد می شود به طور مکرر نیز این کیف را با دستمال مرطوب الکلی تمیز کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری