تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

سایه های مناسب پوست های روشن

انتخاب رنگ مناسب برای سایه چشم می‌تواند آرایش شما را تا حد زیادی جذاب و خاص جلوه دهد.اما برای این انتخاب باید به نکاتی توجه کرد.
یکی از این نکات می تواند رنگ پوست مدنظر باشد که اگر به این نکته توجه شود میکاپ بی نقص تری خواهید داشت.
پس برای انتخاب رنگ سایه به تیره بودن یا متوسط و روشن بودن پوست باید توجه کرد.
در این مطلب قصد داریم راجع به سایه های مناسب پوست های روشن توضیحاتی ارائه کنیم و رنگهای سایه مناسب این نوع پوست ها را معرفی کنیم.

در ضمن برای تهیه انواع سایه پودری، اکلیلی یا گلیتر ،سایه مخملی ،سایه سنگی آکوا و انواع پالت سایه به وبسایت آی ایپک مراجعه بفرمایید.

سایه پوست های روشن


پوست سفید
اگر چه دارای مزایای فراوانی است اما همیشه برای آرایش چالشهایی دارد مثال برای سایه نباید از رنگهای خیلی تیره یا آرایش غلیظ استفاده شود چون به صورت حالتی مریض گونه می بخشد و در مقابل اگر از رنگ ملایمی مانند صورتی استفاده شود چهره حالتی رنگ پریده به خود می‌گیرد پس بهترین گزینه استفاده از ترکیب سایه های برنزی و
طوسی روشن خواهد بود و برای جذاب تر کردن می‌توان مقداری متالیک به آن اضافه کرد.

سایه مخملی هانتین و سایه مخملی فستیوال تناژهای جذابی در رنگ های گفته شده را دارا هستند.

سایه مخملی هانتین

سایه قرمز شامل تناژ و انواع مختلفی است که اکثر تناژهای آن برای پوست های روشن قابل استفاده است.برای مثال می‌توان از سایه قرمز تیره یا زرشکی در لبه پلک‌ها استفاده کرد.و برای جلب توجه بیشتر از قرمز آلبالویی کمرنگ در بالای چین پلک تا زیر ابرو بصورت پر استفاده شود و با شاین لبه بیرونی چشم را پوشش داد.

سایه پودری هانتین رنگهای جذابی در تناژ قرمز دارد که برای پوست های روشن بسیار کاربردی است.

سایه پودری هانتین

رنگ های خنثی مثل قهوه ای روشن ،صورتی ،کرم ،خاکستری و خرمایی می‌توانند گزینه های مناسب دیگر برای پوست های روشن هستند که برای استفاده روزمره هم بسیار مناسب اند.

برای تهیه سایه در رنگهای گفته شده در وبسایت آی ایپک به دسته بندی سایه چشم و گزینه سایه مخملی هانتین مراجعه کنید.

سایه مخملی

ایجاد تضاد و استفاده از سایه های دودی کلاسیک یا مشکی براق اکلیلی یا گلیتر برای پوست های روشن می‌تواند یکی از گزینه های جذاب آرایش برای مجالس یا مهمانی های خاص باشد.سایه گلیتر هانتین در رنگبندی های جذاب و کیفیت عالی برای ایجاد این نوع آرایش بسیار مناسب است.

سایه گلیتر

رنگ های سبز زمردی یا آبی یاغوت کبود هم گزینه جذاب دیگر برای این نوع پوست ها می باشند که شادابی و جوانی به چهره می بخشد.پالت سایه متالیک هانتین یک محصول بسیار خاص است که رنگهای مد نظر هم در این پالت موجود اند.

سایه متالیک هانتین

بطور کل برای انتخاب رنگ سایه در پوست های روشن گزینه های زیادی برای انتخاب است ولی باید به این موضوع توجه کرد که رنگهای خیلی روشن یا خیلی تیره برای پوست های روشن استفاده نشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری