تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش چشم کوچک

آرایش چشم کوچک

چشم ها تاثیر بسیار زیادی در زیبایی چهره دارند.هر قدر که چشم ها بزرگتر و جذاب تر باشند قطعا جذابیت فرد هم بیشتر می‌شود.البته بزرگ بودن چشم ها همیشه باعث زیبایی چشم ها نمی‌‌شود .نوع آرایش و حالت دهی به چشم‌ها بسیار مهم است و از سوی دیگر چشمان کوچک هم می‌توانند زیبا باشند.ولی برای زیباتر شدن این نوع چشم ها باید به نکاتی درباره آرایش چشم کوچک دقت کرد.

در این مطلب برای شما اصولی را توضیح می‌دهیم که خانم هایی که باید در آرایش چشم های کوچک رعایت کنید تا چشم‌هایی زیباتر داشته باشید.در ادامه با آی ایپک همراه باشید.

در قدم اول برای بهتر دیده شدن چشم‌هایتان ابروهای خود رو اصلاح کنید و به کمک مداد ابرو، هاشور ابرو یا سایه ، ابرو خود را حالت دهید و پر کنید تا به صورتتان روح ببخشد.
برای تهیه انواع محصولات آرایش ابرو به وبسایت آی ایپک مراجعه کنید.

اصلاح ابرو

قدم دوم برای دور چشم از یک کانسیلر که یک درجه روشن تر از پوستتان هست استفاده کنید این کار باعث می شود چشم های تان بیشتر به چشم بیاید و درشت تر دیده شود .

کانسیلر زدن

قدم سوم : از سایه های روشن مانند کرمی ، استخوانی ، نقره ای، عاجی استفاده کنید اما دقت کنید از سایه های سرد مانند رنگ های ابی ،خاکستری ها در رده های تیره و روشن ، سبز و ترکیب های آن با آبی،که جزو رنگ‌های سرد به حساب می آیند اجتناب کنید.سعی کنید برای گوشه های پلک از سایه های روشن استفاده کنید و حتی می توانید برای جذاب تر شدن میکاپ صورتتان از سایه گیلتر روشن در گوشه داخلی چشم استفاده کنید و برای قسمت بیرونی پلک از سایه استفاده کنید که دو درجه تیره تر باشد.
استفاده از این مدل سایه چشمانتان را کشیده‌تر و درشت‌تر نشان می‌دهد.
برای تهیه انواع سایه های خشک و چرب و مات و براق در رنگبندی های جذاب و خاص به وبسایت آی ایپک مراجعه کنید.

سایه چشم

قدم چهارم: یکی از مهم ترین لوازم ارایشی که در میکاپ چشمان کوچک اهمیت بالایی دارد خط چشم است اما باید در کشیدن ان کمی دقت کنید و از کشیدن خط چشم کوتاه و پهن خوداری کنید ، برای اینکه چشمانتان درشت تر و کشیده دیده شود باید خط چشم نازک و دنباله دار بکشید یا خط چشم گربه ای که چشمانتان را بسیار زیبا و کشیده نمایان می کند بهتر است از یک خط چشم مات و ضد اب استفاده کنید که هم ماندگاری بالایی دارد هم جلوه بهتری دارد.
خط چشم های بینظیر در انواع مختلف را در وبسایت آی ایپک مشاهده کنید.

خط چشم

قدم پنجم: با کمک یک فر مژه ، مژه‌هایتان را به خوبی فر کنید و سپس ریمل بزنید.

آرایش چشم کوچک

قدم ششم: استفاده از مژه مصنوعی باعث زیبایی چند برابری چشمان شما می شود و چشمانی زیبا و جذاب به شما می بخشد.
برای تهیه انواع مژه مصنوعی با کیفیت بینظیر به منوی آرایش مژه و ابرو در وبسایت آی ایپک مراجعه کنید.

آرایش چشم کوچک

مهم ترین نکات و ترفند ها در خصوص درشت کردن چشم در این مقاله برای شما  شرح داده شد و متوجه شدید با چند ترفند ارایشی می توانید چشم های کوچک را به چشم های درشت و کشیده تبدیل کنید  ولی یک نکته مهم که همیشه باید مد نظرتان باشد، این است که همیشه از لوازم آرایش اصل و با کیفیت استفاده کنید که تاثیر بسزایی در سلامت و زیبایی شما دارد.
محصولات هانتین دارای نشان سیب سلامت بوده و از مواد اولیه سالم و گیاهی ساخته شده اند.
همچنین از کیفیت بالایی برخوردار اند.

 

One comment

  1. خیلی کاربردی بود.مرسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری