تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

پاک کردن آرایش

پاک کردن آرایش

از آنجایی که در دنیای امروز آرایش کردن یکی از کار‌های روتین و مهم در بین خانم‌ها شده است ،پاک کردن آرایش هم بخشی از این کار روزمره به حساب می‌آید.
لازم است بدانید که پاک کردن آرایش کار بسیار مهمی است که انجام ندادن آن می‌تواند به پوست صورت آسیب جدی برساند و موجب بسته شدن منافذ پوست شما شود که در نهابت به پدیدار شدن جوش های مکرر به روی پوستتان ختم شود.
در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین محصولات و روش‌های پاکسازی صورت بعد از آرایش آشنا شوید.

 

1.میسلار واتر(micellar water)

میسلار واتر یکی از محصولاتی است که  ترکیبات آن باعث پاکسازی محصولات آرایشی حتی ضد‌آب مانند خط چشم ماژیکی و پودر فیکس یا کرم پودر های دارای ماندگاری بالا مانند پن استیک ،از روزنه‌های پوست می‌شود ،این محصول یک آبرسان و مرطوب کننده پوست است که از پوست شما به خوبی مراقبت کرده و می‌تواند آرایش شما را به بهترین نحو پاکسازی کند.
این محصول ،آبی تصفیه شده است که از مواد مختلفی مانند گلیسیرین ،میسل‌های میکروسکوپی(مولکول هایی که چربی را جذب خود می‌کنند)بوجود آمده و بخاطر همین دلایل است که به عنوان یک محصول آرایشی چند‌کاره که پاک کنندگی پوست و آرایش و همچنین مرطوب کنندگی پوست را انجام می‌دهد در دنیا شناخته می‌شود.‌

میسلار واتر

چگونه از میسلار واتر استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از این محصول پیچیدگی ندارد و بسیار راحت است ،به دلیل اینکه برعکس شوینده‌های دیگر به آبکشی نیازی ندارد و میتوان با یک تکه پنبه و چند قطره از این محصول به خوبی پوست را پاکسازی کرد
همچنین از مزیت های این محصول می‌توانیم به مناسب بودن آن برای تمامی انواع پوست اشاره کنیم.

2.تونر(toner)

اگر فردی هستید که بیشتر وقت خود را به مراقبت از پوست خودتان می‌پردازید ،این را بدانید که استفاده از یک تونر مناسب باید نقش مهمی در روتین روزمره شما داشته باشد ،تونر ها می‌توانند با تغییر و یا اضافه شدن مواد اولیه‌ی خود توسط شرکت سازنده کاربرد‌های متفاوتی پیدا کنند. برای مثال یک تونر می‌تواند برای کاهش جوش ساخته شود و دیگری برای روشن کردن پوست و…

تونر پاک کننده آرایش

تونر هم مانند بعضی از دیگر محصولات آرایشی شامل ترکیبات احیا کننده و ترمیم کننده برای پوست است.
در گذشته باور بسیاری از مردم بر این بود که وجود الکل در این محصولات باعث از بین رفتن رطوبت پوست می‌شود
اما امروزه ثابت شده که این محصولات سرشار از انتی اکسیدان است و به تازه‌سازی پوست کمک می‌کنند.
از فواید استفاده از تونر می‌‌توان به:

  • قلیایی شدن پوست
  • روشن شدن پوست
  • تنظیم PH پوست
  • پاکسازی منافذ عمقی پوست
  • ایجاد شادابی در پوست

اشاره کرد.

3.روغن های پاک کننده آرایش

روغن‌های پاک کننده آرایش محصولی برای حل کردن چربی و آرایش و همچنین آلودگی های سطح پوست در خود هستند ،این محصولات نه تنها می‌توانند کرم های ضد آفتاب و مواد آرایشی را از روی پوست پاکسازی کنند ،بلکه باعث حفظ رطوبت پوست می‌شوند.

روغن پاک کننده آرایش

استفاده از این روغن ها بسیار آسان می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی با مقداری پنبه و آغشته کردن به این روغن آن را به آرامی بر روی صورت خود بکشید.

4.دستمال مرطوب پاک کننده آرایش

به همراه داشتن یک دستمال مرطوب کننده آرایش به خانم هایی که به سلامت پوست خود اهمیت میدهند بسیار توصیه می‌شود ،چرا که این محصول بدون نیاز به شستشو مواد آرایشی را از روی صورت به خوبی پاک کرده و تمام آلودگی‌ها و چربی را از روی صورت پاکسازی می‌کند.

دستمال مرطوب آرایش

همچنین دستمال مرطوب برای پاک کردن پنکیک ،رژگونه و… گزینه مناسبی است.
یک بسته دستمال مرطوب کننده آرایش می‌تواند انتخاب مناسبی برای وقت هایی باشد که می‌خواهید در کمترین زمان و به بهترین شکل آرایش خود را پاک کنید ،از مزیت های مهم دستمال مرطوب کننده می‌توانیم به:

  • قیمت و وزن مناسب
  • امکان خریداری آن از هر فروشگاه یا داروخانه
  • استفاده راحت در هر شرایط و مکان(محل کار,هنگام سفر,پس از ورزش)

اشاره کنیم.

5.بالم های پاک کننده آرایش

بالم های پاک کننده را به دلیل بافت بسیار سبک و مغذی که دارند به شدت پیشنهاد می‌کنیم ،زیرا از نظر چندکاره بودن به روغن های پاک کننده شبیه هستند و از مزیت های مشابهی مانند درمان کردن پوست های خشک ,آبرسانی
پاکسازی قدرتمند پوست و جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست دارند.
در واقع بخشی از این محصول از روغن دانه های گیاه گلرنگ یا گاجره که اسیدی چرب است ساخته شده که باعث صاف و شفاف تر شدن پوست می‌شود.

 

بالم پاک کننده

 

نکات دیگری که بهتر است درباره این محصول بدانید:

  • نسبت به محصول های دیگر قیمت بیشتری دارد و همچنین کمیاب تر است
  • پیشنهاد می‌کنیم بعد از مصرف این محصول از مرطوب کننده استفاده کنید
  • بهتر است دوستانی که پوست چرب و مختلط دارند استفاده نکنند

6.شیر پاک کن یا کرم‌های پاک کننده

همانطور که از اسم این محصول معلوم است بافت شیری مانند دارد ،کار اصلی این محصول مرطوب کردن پوست است و یکی از خوبی های شیر پاک کن این است که چربی طبیعی پوست را از بین نمی‌برد ،به همین خاطر بدون اغراق شیر پاک کن ها یا کرم های پاک کننده یکی از بهترین گزینه ها برای پوست های خشک به شمار می‌روند ,علاوه بر این وجود روغن در این محصول باعث شده که گزینه‌ای مناسب باشد برای پاک کردن آرایش های روزانه و گریم های حرفه‌ای و سنگین که در آنها از پالت های آرایشی استفاده می‌شود.

شیر پاک کن

با توجه به نکات گفته شده در این مطلب می‌توانید به خوبی تصمیم بگیرید که بهترین محصول برای پاک کردن آرایش نسبت به شرایط ،جنس پوست شما ،قیمت مناسب محصول ،در دسترس بودن محصول و زمان استفاده آن را برای خود انتخاب کنید.

 

One comment

  1. عاطفه اسمائیلی

    به نظرم میسلا واتر و دستمال مرطوب کننده خیلی بهترن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری