تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

سایه مناسب پوست های تیره

آرایش پوست های تیره هم مثل پوست های دیگر نیاز به رعایت نکاتی دارد. و استفاده از رنگ مناسب سایه یکی از این نکات است که حتی اگر شما آرایش لب و گونه خوبی داشته باشید،انتخاب نامناسب یک سایه می‌تواند تمام زیبایی و همچنین زحمات شما برای آرایشتان را از بین ببرد.

انتخاب بهترین رنگ سایه برای پوست های تیره کار خیلی سختی نیست. کافی است برای این انتخاب در ادامه با آی ایپک همراه باشید تا بهترین رنگ های سایه برای پوست تیره را به شما معرفی کنیم.

ته رنگ پوست چه اهمیتی دارد؟

یکی از مهم ترین نکاتی که شما هنگام انتخاب سایه چشم مناسب باید آن را رعایت کنید ،انتخاب سایه نسبت به ته رنگ پوستتان است.شاید برایتان سوال شود که منظور از ته رنگ پوست چیست؟
باید بدانید که منظور از ته رنگ ،گرم و سرد بودن رنگ پوست شماست که باید نقشی مهم و کلیدی در تشخیص و انتخاب رنگ سایه چشم مناسب داشته باشد.همچنین پوست شما می‌تواند رنگی بین گرم و سرد باشد که به آن ته رنگ خنثی گفته می‌شود.

چگونه بفهمیم ته رنگ پوستمان چیست؟

1.تشخیص توسط رنگ رگ های دست

به مچ یکی از دستانتان نگاه کنید.اگر رگ های مچ دست شما بیشتر به سمت رنگ سبز مایل هستند ،ته رنگ پوست شما گرم است و برعکس اگر رگ های شما آبی هستند ته رنگ پوستتان سرد است.اما در حالت سوم اگر پوست شما بین دو حالت اول قرار دارد یعنی ته رنگ پوست شما خنثی است.

2.لباس سفید به تن کنید

اول از همه به این توجه داشته باشید که برای انجام این تست حتما باید صورت خود را به خوبی شستشو دهید تا هرگونه مواد آرایشی یا حتی آلودگی از روی پوست شما پاک شود.
دلیل اینکار برای این است که این عوامل می‌توانند حتی تا درصد خیلی کمی روی نتیجه و ته رنگ پوست شما تاثیر بگذارند و باعث تشخیص اشتباه شما نسبت به ته رنگ پوستتان شوند.

در دومین قدم موهای خود را مدل دم اسبی ببندید تا هنگام انجام تست رنگ مویتان روی چهره شما تاثیری نگذارد.

در سومین مرحله یک لباس سفید خالص و همچنین یک لباس به رنگ شیری روشن در کنار صورت خود قرار دهید.

حال اگر با لباس سفید احساس زیبایی بیشتری می‌کنید و پوست شما تازه تر به نظر می‌رسد ،باید بدانید که شما پوست گرمی دارید اما اگر صورت شما در کنار لباس سفید رنگ مرده و بی روح تر دیده می‌شود ،شما از پوست سردی برخوردار هستید.در حالت سوم شما اگر کنار دو لباس احساس زیبایی پوست شما خنثی است.

ته رنگ پوست تیره

3.از جواهرات استفاده کنید

یکی دیگر از راه تشخیص ته رنگ پوست استفاده از جواهرات نقره ای(بی رنگ) و طلایی است.اگر شما همیشه با جواهرات طلایی زیباتر به نظر می‌رسید باید این را بدانید که پوستتان گرم است و اما برعکس اگر با جواهرات نقره ای احساس زیبایی بیشتری می‌کنید پوست شما سرد است.اگر احساس زیبایی با هر دو جواهر می‌کنید پوست شما خنثی است.

روش های زیاد دیگری برای تشخیص ته رنگ پوستتان جلوی پای خود دارید اما بهترین ها روش ها و تست های گفته شده بود.

پوست تیره

کدام سایه برای کدام ته رنگ؟

حال که توانستید به خوبی ته رنگ پوست خود را بفهمید و روش های مختلف را تست کنید باید به این توجه داشته باشید که هر نوع پوست (گرم،سرد) با هر رنگ از سایه چشم زیبایی را به آرایش شما نمی‌بخشد و رنگ هایی خاص و مناسب نوع پوستتان می‌تواند شما را از نظر ظاهری بسیار یونیک تر و خاص تر جلوه دهند.

سایه چشم مناسب پوست های تیره سرد

پیشنهاد ما برای دوستانی که پوست تیره سرد دارند سایه چشم هایی با رنگ ذغالی ، یاسی ،آبی آسمان و یا گوجه ای است
این رنگ ها علاوه بر بیشتر کردن نمای چشم  شما ،هارمونی خاصی به آرایش و چهره شما می‌بخشند و میکاپ شمارا زیباتر نشان می‌دهند .
سایه مخملی هانتین در 24 رنگبندی جذاب می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

سایه چشم مناسب پوست های تیره گرم

اگر شما علاوه بر اینکه پوست تیره ای دارید ته رنگ پوست شما گرم است بهترین انتخاب ها برای شما می تواند رنگ های قهوه ای براق ،آبی و سبز باشد.زیرا این رنگ ها نسبت به نوع پوست شما آرایشتان را زیبا تر نشان می‌دهد و تضادی مناسب بین رنگ پوست شما و رنگ سایه چشم شما بوجود می‌آورد.
سایه مخملی فستیوال تمامی رنگ های گفته شده را با پیگمنت بالا دارد.

رنگ های مناسب برای همه پوست های تیره

بعد از اینکه شما توانستید رنگ سایه چشم متناسب با ته رنگ پوستتان را انتخاب کنید ،باید این را بدانید که یک سری رنگ های سایه چشم وجود دارد که برای تمامی پوست های تیره مناسب است و می‌توانید با دست باز تر و خیال راحت تر نسبت به سلیقه خودتان رنگ مورد نظر را مد نظرتان قرار دهید.

یکی از این رنگ ها ،رنگ بنفش است.شاید برایتان سوال شود که چرا رنگ بنفش؟اما باید بدانید که رنگ بنفش بهترین گزینه برای پوست های سبزه و تیره است که مخصوصا می‌تواند شمارا در فصل تابستان زیبا تر و شاداب تر نشان دهد.
انتخابی دیگر که می‌توانیم به آن اشاره کنیم رنگ های بژ و برنز است که بیشتر برای پوست های سبزه مناسب هستند.

پالت های سایه هانتین تناژهای رنگی جذاب با کیفیت و ماندگاری بالا رادارد.

سایه چشم پوست تیره

درآخر با توجه به نکاتی که در این مطلب درباره ی سایه چشم مخصوص پوست های تیره گفته شد باید به این اشاره کنیم که رنگ های گفته شده ،گزینه مناسب تری برای پوست های تیره هستند که می‌توانند زیبایی آرایش شما را دو چندان کنند ،اما درآخر بین این همه تنوع رنگی و گزینه برای انتخاب ،تعیین کننده شما هستید که می‌توانید نسبت به سلیقه ، محل و شرایطی که مورد نظر دارید رنگ مناسب را انتخاب کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری