تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

ست کردن ارایش با لباس

ست کردن آرایش با لباس

ست کردن آرایش با رنگ لباس می‌تواند یکی از کارهایی باشد که شما را نسبت به حالت عادی زیباتر و خاص تر نشان دهد.همچنین با انجام دادن اینکار بیشتر توجه ها را جلب خود می‌کنید و استایل شما جلوه‌ای متفاوت به خود خواهد گرفت.
حال اگر شما هم از آن دسته خانم هایی هستید که از روی عادت و یا علاقه آرایشتان را با لباس های خود ست می‌کنید با ما در این مطلب همراه باشید تا آرایش مناسب مخصوص رنگ های مختلف لباس را به شما معرفی کنیم.

 

1.ست کردن با لباس نارنجی

شما می‌توانید برای اینکه آرایش خود را با لباس نارنجی خودتان ست کنید از رژگونه با تناژ های هلویی استفاده کنید.
رژگونه هانتین با 8 رنگ بندی در تناژ رنگی هلویی و نارنجی و تیره و روشن می‌تواند انتخاب مناسبی برای انجام اینکار باشد.
همچنین برای هماهنگی و ایجاد هارمونی از سایه و یا رژلب طیف رنگی نارنجی روشن تر و یا تیره تر از رنگ لباس خودتان استفاده نمایید.

نارنجی آرایش

2.آرایش متناسب با لباس بنفش

حال اگر انتخاب شما لباس بنفش است می‌توانید برای رژلب رنگ بنفش و یا صورتی را در کنار سایه های نقره‌ای رنگ و حتی قهوه‌ای استفاده نمایید چرا که ترکیب بسیار هماهنگی در استایل شما بوجود می‌آورد.
همچنین می‌توان از رنگ های قهوه‌ای و یا صورتی ملایم برای رژگونه استفاده کرد.
سایه های گلیتر و سایه های پودری هانتین دارای طیف جذابی از رنگ های نقره‌ای ، قهوه‌ای ، صورتی هستند که درخشندگی و جذابیت شما را دوچندان می‌کنند و برای این میکاپ محصول مناسبی هستند.

لباس بنفش

3.آرایش برای لباس مشکی

اگر قصد دارید لباس مشکی بپوشید باید این را بدانید که شما علاوه بر راحتی و تنوع بسیار در انتخاب رنگ مناسب آرایش توجه بیشتری را نسبت به خود جلب می‌کنید ،چرا که برای رژلب رنگ قرمز در گزینه های شماست و این رنگ از رژلب همانطور که گفته شد با لباس های مشکی می‌توانید درمیان بقیه بدرخشید.
همچنین برای آرایش سایه می‌توانید از سایه های اکلیلی و براق که چهره را درخشان تر نشان می‌دهند استفاده کنید.

لباس مشکی

4.ست کردن آرایش با لباس صورتی

رنگ صورتی رنگی بسیار محبوب در بین خانم های جوان است و هماهنگی آرایش و این رنگ لباس می‌تواند موضوع بسیار مهمی باشد ،پیشنهاد ما برای آرایش مناسب با لباس صورتی استفاده از سایه های نقره‌ای ، صورتی و دودی است ،چرا که ترکیب این رنگ ها با خط چشم و یا مداد چشم های مشکی می‌تواند زیبایی چشم شما را دو چندان کند.پیشنهاد قطعی ما به شما برای رنگ رژلب ، رنگی در تناژ ها و یا طیف رنگ صورتی است و به شما قول می‌دهیم که عاشق این هماهنگی بین آرایش و لباستان خواهید شد و استایل شما چندین برابر فوق العاده تر و خاص تر به نظر می‌رسد.

لباس صورتی

5.آرایشی که با لباس آبی هماهنگی داره

اگر رنگ لباس مورد نظر شما آبی است بهتر است برای آرایش چشم از خط چشم و یا سایه چشم آبی برای زیباتر کردن آرایش خودتان استفاده کنید.برای استفاده از رژگونه و رژلب هم پیشنهاد ما به شما رنگ های خنثی و طبیعی است ،چرا که این رنگ های ملایم و هماهنگی بین این دو می‌تواند چهره شما را نسبت به رنگ لباستان خاص تر و ساده تر نشان دهد .در ضمن رنگ های  13-14-15-23 از نایسپیدو می‌توانند گزینه مناسبی برای جذابیت بیشتر لب ها باشد.برای کشیدن خط چشم آبی می‌توانید از سایه مخملی فستیوال شماره 13 استفاده کنید.

لباس آبی

6.آرایش متناسب با لباس سبز

در رنگ سبز هم شما مانند رنگ نارنجی تنوع رنگی و انتخاب بیشتری برای آرایش دارید به دلیل اینکه می‌توانید برای سایه چشم ،رنگی تیره تر و یا روشن تر از رنگ لباس خودتان استفاده کنید چون بین لباس و آرایش شما هماهنگی ایجاد می‌کند. همچنین شما می‌توانید برای قسمت بیرونی و گوشه چشم خود از سبز یشمی برای زیباتر کردن آرایش چشم خودتان استفاده کنید.شماره های 15 و 16 سایه مخملی هانتین و شماره های 551 و 543 سایه پودری هانتین می‌توانند از بهترین انتخاب ها برای شما باشند.بهترین رنگ ها هم برای آرایش لب با لباس سبز می‌توانند رنگ های آجری یا نارنجی کمرنگ باشد.

لباس سبز

7.با لباس زرد چگونه آرایشی کنیم؟

اگر کسی هستید که انتخابتان برای مهمانی و یا مجالس رنگ زرد است باید به این دقت داشته باشید که حتما برای آرایش از رنگ های گرم استفاده کنید ،چرا که رنگ سرد خود به تنهایی رنگی گرم است و به دلیل زرق و برق زیاد بیشتر مورد توجه دیگران قرار می‌گیرد.بهتر است در این مورد بیشتر از رنگ های مات و گرم استفاده کنید تا استایل شما بیش از حد پر رنگ نباشد.برای مثال شما ‌می‌توانید برای آرایش گونه به راحتی از رنگ های هلویی،صورتی گرم ویا مرجانی برای متناسب کردن زرق و برق ظاهرتان استفاده کنید.برای آرایش پشت چشم می‌توانید از رنگ هایی مانند نقره ای ، قهوه‌ای و یا ذغالی استفاده کنید.

آرایش لباس

8.لباس قرمز و آرایش مخصوص آن

رنگ قرمز برعکس رنگ های دیگر بسیار دلفریب و جذاب است. استفاده از رنگ های دودی و خاکستری می‌تواند به شما در ملایم کردن میکاپ خود کمک کند چرا که پیشنهاد ما برای آرایش مناسب لباس قرمز یک آرایش ملایم و سبک است.همچنین اگر شما آرایشی غلیظ دارید بهتر است برای آرایش لب هایتان از رژلبی با رنگ ملایم تر استفاده کنید.

آرایش لباس قرمز

در نتیجه انتخاب رنگ لباس شما هرچه که هست باید به این مسئله دقت کنید که آرایش مخصوص هر رنگ از لباس قواعد و نکته هایی دارد که حتما باید برای زیبایی ،استایل متفاوت ،مناسب و خاص باید به آنها دقت کنید تا ظاهر دلخواه خودتان را داشته باشید و در مجالس و مهمانی ها بیشتر از بقیه بدرخشید.

One comment

  1. یاسمین زارع پور

    خیلی هم عالی به همه رنگ ها اشاره کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری