تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش محل کار

آرایش مناسب محل کار

از آنجایی که امروزه آرایش بخشی مهم و قابل توجه از روتین بانوان شده است ، اما موضوع مهم این است که هر مکان و هر موقعیت آرایش مناسب و مخصوص خود را دارد و شاید برای بانوانی که دارای شغلی هستند و هر روز به محل کار خود می‌روند سوال شده باشد که آرایش مناسب محل کار چگونه است؟ کدام رنگ ها برای قرارگیری در این موقعیت مناسب؟کدام محصول آرایشی را انتخاب کنیم؟ برای فهمیدن و دانستن پاسخ تمامی این سوالات با ما در ادامه همراه باشید.

موقعیت شغلی شما

توجه داشته باشید که آرایش شما باید نسبت به محل و محیط کار شما انجام شود .برای مثال اگر محل کار شما شرکت و یا اداره‌ای دولتی است توصیه می‌کنیم به سمت آرایش غلیظ نروید به دلیل اینکه شاید به مشکل بخورید.اما اگر محل کار شما یک شرکت خصوصی یا نیمه رسمی است ممکن است شامل آنچنان محدودیتی نشوید.حتی مقام شما در محل کارتان هم می‌تواند در این مسئله موثر باشد ،برای مثال اگر شما در محل کارتان منشی هستید لازم به نگرانی زیادی درباره آرایش‌تان ندارید اما عضو یک هیئت مدیره بهتر است خود را بیشتر برای میکاپ در محدودیت قرار دهد ،البته لازم به ذکر است که بعضی اوقات استثنا هم بوجود می‌آید.

محل کار

شستشوی پوست صورت

همانطور که می‌دانید یک آرایش با نتیجه زیبا و خاص ملزم به رعایت یک سری نکات بسیار مهم است که یکی از این نکات شستشوی صورت می‌باشد.این مرحله که اولیه مرحله از مهم ترین مراحل یک میکاپ مطلوب است چون تمیزی صورت و بسته شدن منافذ پوست می‌تواند به نتیجه بهتر میکاپ شما کمک بسیاری کند.می‌توانید برای اینکار از پاک کننده هایی مثل میسلار واتر و یا تونر استفاده کنید اما حتما به نکته توجه داشته باشید که آن محصول مناسب پوست شما باشد.

ارایش محل کار

ضد آفتاب فراموش نشود

برای سلامتی بیشتر پوستتان ، ما کرم ضد آفتاب را به شما پیشنهاد می‌کنیم چرا که کرم ضد آفتاب داشتن پوستی شاداب ، باطراوت و جوان را برای شما به ارمغان آورده و دربرابر اشعه های مضر خورشید از پوست شما محافظت می‌کند.بهتر است برای مراقبت بیشتر از پوستتان هر 6 ساعت یکبار کرم  ضدآفتاب خود را استفاده کنید.

از کرم مرطوب کننده استفاده کنید

برای عزیزانی که دارای پوستی خشک هستند ،توصیه می‌شود حتما از کرم مرطوب کننده برای از بین رفتن خشکی و نرم شدن پوستشان بعد از شستشوی صورت استفاده کنند.همچنین به دست های خود هم کرم مرطوب کننده بزنید تا پوست شما تازه تر و جوان تر به نظر برسد.

 

از یک کرم روشن کننده مناسب استفاده کنید

اگر پوست شما شامل لک و عیوب پوستی است برای پوشاندن آنها پیشنهاد ما به شما استفاده از یک کرم روشن کننده است.سعی داشته باشید که حتما از یک کرم روشن کننده مناسب تناژ پوست خودتان استفاده کنید و هنگام استفاده کرم را با یک اسفنج به پوستتان مالش دهید.توجه کنید که اگر پوست شما خشک است باید از کرم پودر و اگر پوستتان بیش از حد چرب است باید از پنکیک استفاده نمایید.

ارایش محل کار

آرایش مناسب لب ها

اگر به رژلب های با رنگ تیره علاقه دارید باید این را بدانید که استفاده از این رنگ ها را به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌کنیم ،چون رنگ های تیره نسبت به محیط و شرایط محل کار ،مخصوصا در اداره های  دولتی مناسب نیستند. بهترین انتخاب برای شما رژلب ، مداد لب و یا حتی برق لب هایی با رنگ خنثی یا رنگ گوشتی و مایل به صورتی هستند.به دلیل اینکه رنگ خنثی آنها ظاهری شیک و ساده‌ای به آرایش شما می‌دهد.

رژلب هانتین شماره های 23 و 24 رنگ های گوشتی هستند و همچنین برای رنگ صورتی ،رژلب جامد نایسپیدو رنگ های شماره 7 و 9 گزینه‌های پیشنهادی ما به شما هستند.

رژلب محل کار

آرایش چشم

پیشنهاد ما در آرایش چشم مناسب محل کار برای شما استفاده از محصولاتی است که بتوانند مدت طولانی با توجه به ساعت کاری شما ماندگار باشند و بدون تغییر بمانند.برای مثال اگر ریمل چشمی شما از جنسی مرغوب باشد می‌تواند علاوه بر آرایش بهتر شما برای محل کار کمک زیادی هم به صرفه جویی در مصرف آن محصول نسبت به نتیجه اش بکند.خط چشم هم باید دارای ماندگاری مناسب باشد.برای خط چشم پیشنهاد ما به شما مداد چشم ضد آب هانتین است.برای سایه چشم هم از سایه های غلیظ و یا رنگی دوری کنید چرا که این رنگ مناسب محل کار نیستند و توصیه نمی‌شود. می‌توانید به جای این رنگ ها از رنگ های خنثی استفاده نمایید.
سایه مخملی فستیوال دارای رنگهای خنثی جذابی است.

ریمل محل کار

ابرو هایتان را از یاد نبرید

در آخرین مرحله ،برای آرایش ابروها می‌توانید از سایه ابرو به جای ماژیک و مداد ابرو استفاده نمایید چرا که ماژیک ها و مدادهای ابرو باعث تیرگی و یا رنگی شدن بیش از حد ابرو ها می‌شود در صورتی که استفاده از سایه های ابرو جلوه ای بسیار زیبا و نچرال را ابرو های شما می‌بخشد.

ارایش ابرو محل کار

در نتیجه این را همیشه به یاد داشته باشید که هر محل ، هر موقعیت و شرایطی می‌تواند آرایش مخصوص خود را داشته باشد تا باعث درخشش و ظاهر خاص شما در آن شرایط شود اما این بار شما با رعایت نکات گفته شده می‌توانید در محل کار خود به همراه تلفیق قدرت تصمیم گیری و سلیقه شخصی‌تان میکاپی مناسب و مخصوص محل کارتان را داشته باشید.

One comment

  1. بسیار کاربردی بود تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری