تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

کشیدن خط چشم برای انواع چشم

یکی از دغدغه‌های خانم ها در آرایش ،کشیدن خط چشم است.انتخاب مدل خط چشم بر اساس فرم چشمان شما بسیار موضوع مهمی است.در این مقاله با اصول کشیدن خط چشم برای انواع چشم آشنا می‌شویم.در ادامه با ما همراه باشید.

1.چشم های رو به پایین

بسیاری از بانوان انتهای چشمانشان به طرف پایین کشیده شده است که این افراد باید به دنباله های چشم هایشان توجه  بسیاری داشته باشند و ابروهایشان را پهن تر و پرپشت تر بکشند تا افتادگی چشم هایشان به چشم نباشد.

چشم های رو به پایین

2.چشم های بادامی

در این مورد خانم ها باید خط چشم را از ابتدای چشم باریک و در انتها پهن تر بکشند .لازم به ذکر است در این نوع فرم چشم باید به پلک پایینی هم توجه داشته باشیم بنابراین پلک زیرین هم مانند پلک بالایی خط چشم بکشید تا فرمی خاص و گربه را در بر بگیرد.

چشم بادومی

3.چشم های کوچک

اگر دارای چشمانی کوچک هستید لازم است خط چشمتان را پهن تر بکشید چرا که کشیدن خط چشم نازک و استفاده مداد چشم برای داخل چشم ها چشمان شما را کوچک تر از حد معمول نشان میدهد.

چشم کوچک

4.چشم هایی با پلک افتاده

باید در این نوع فرم چشم دقت بسیاری در کشیدن خط چشم داشته باشیم از کشیدن خط چشم درشت و باریک و کشیدن خط چشم در پلک زیرین بپرهیزید.سعی کنید بیشتر از سایه های اسموکی برای بیشتر دیده شدن چشمانتان و کشیدن خط چشم داخل پلک بالاییتان جذابیتی دوچندان را به چشمانتان ببخشید.

آرایش چشم

5.چشم های درشت

اگر قصد دارید که چشمان درشت خود را جذاب تر و خاص تر نشان دهید بهتر است از خط چشم گربه ای که یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین مدل های آرایش چشم است و ظاهر منحصر به فردی را در چهره شما ایجاد میکند استفاده نمایید.این نوع خط چشم کمک میکند گرد بودن چشم های ذرشت کمتر به نظر بیاید و حالت کشیده و خاصی برای چشمان شما ایجاد کند.

چشم درشت

برای تهیه انواع خط چشم ماژیکی ،مداد ،خط چشم سنگی یا آکوا و … به وبسایت آی ایپک مراجعه کنید.

توجه داشته باشید شما با هرنوع فرم چشم و صورت و… زیبا هستید و هدف از بیان این تکنیک ها برجسته کردن و ایده آل تر شدن صورت شما است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری