تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

ارایش عروسی

آرایش مناسب عروسی

جشن عروسی یکی از جشن های مهم به حساب می‌آید و ممکن است شما هم به این جشن دعوت شده باشید و ندانید که چگونه بدون هزینه‌ در خانه به آرایش و میکاپ صورت خود بپردازید و در مجالس عروسی نسبت به دیگران خاص تر و شیک تر ظاهر شوید و بین مهمانان بدرخشید.
پس برای دانستن و آگاه شدن راجب این موضوع با ما در این مطلب همراه باشید تا با بهترین انتخاب ها و انجام آرایش مناسب عروسی ،شبی به یاد ماندنی را برای خود بسازید.

مراقبت از پوست

به یاد داشته باشید که همیشه قبل از رفتن به مراسم عروسی پوست خود را شاداب و با طراوت کنید چرا که اینکار می‌تواند در نتیجه آرایش شما تاثیر زیادی و قابل توجهی بگذارد.
بهترین و راحت ترین راه برای انجام اینکار ،محافظت از پوستتان و استفاده از کرم ضد آفتاب است.استفاده از شوینده‌های صورت ،ماسک های صورت با توجه به جنس پوستتان ،تونر برای تعیین PH پوست ،آبرسان پوست و… از بهترین و ساده ترین راه های مراقبت از پوست قبل از عروسی است.

مراقبت از پوست

مقدمه فراموش نشود

همانطور که باید بدانید شستن صورت قبل از آرایش یک عمل بسیار مهم در فرایند میکاپ شماست.
پس برای شستن صورتتان از شوینده مناسب پوست صورت استفاده کرده و بعد از آن صورت خود با حوله خشک کرده و از کرم مرطوب کننده برای مرطوب شدن پوستتان استفاده کنید.
همچنین شما می‌توانید از پرایمر برای آبرسانی و زیرسازی استفاده کنید.دقت کنید که حتما از استفاده شما از این دو محصول 10 دقیقه گذشته باشد که به خوبی جذب پوستتان شوند.

از کرم پودر استفاده کنید

کرم پودر های زیادی در بازار موجود می‌باشند که در مواقع مورد نیاز از آنها استفاده می‌شود.
این کرم پودر ها عبارتند از کرم پودر های مایع ، کرمی ، استیکی و پودری که پیشنهاد ما به شما کرم پودر های استیکی یا
پن استیک است به دلیل اینکه پن استیک ها دارای پوشانندگی بیشتری نسبت به دیگر کرم پودر ها دارند.
توجه داشته باشید که رنگ مناسب را برای پوستتان انتخاب کنید.بعد از استفاده مدتی را صبر کنید تا کرم پودر مورد نظر روی پوست شما به خوبی بنشیند.
پن استیک هانتین در 12 رنگبندی و پوشانندگی بسیار بالا میتواند یکی از گزینه های انتخاب شما باشد.

میکاپ مناسب عروسی

رژگونه

اگر فکر می‌کنید که استفاده کردن و یا نکردن رژگونه در آرایش شما فایده چندانی ندارد باید این را بدانید که یک رژگونه خوش رنگ می‌‌تواند به کلی میکاپ شما را متحول کند و جلوه‌ای زیبا به آرایش شما ببخشد.
سعی داشته باشید که برای طبیعی نشان دادن ظاهر و میکاپ‌تان رژگونه را با توجه به رنگ پوست و لباس هایتان انتخاب کنید.
رژگونه ورورا در تناژهای صورتی و هلویی،نارنجی و برنز پیشنهاد آی ایپک به شماست.
می‌توانید برای حجم دهی و زاویه دادن به گونه از رژگونه براق نایسپیدو هم استفاده کنید.

کانتورینگ از یادتان نرود

حتما به یاد داشته باشید که برای فرم دهی و بهتر شدن ظاهر صورت و یا بدنتان از تکنیک کانتورینگ استفاده کنید.

کانتورینگ در اصل یک سبک برای عمق دهی ، کوچک و یا برجسته کردن اجزای صورت و بدن ، برجسته کردن گونه ها ،زاویه سازی فک و یا فردم دهی بینی شما است.

معمولا در کانتورینگ باید یک یا دو درجه تیره تر از رنگ پوست اصلی‌تان استفاده کنید.

احتمالا برای شما سوال شده که چگونه از این تکنیک استفاده کنیم؟در مرحله اول بهتر است که یک براش زاویه دار و با تراکم بالا مخصوص مانتورینگ خریداری کرده و یک برانزر با دو الی سه درجه تیره تر از پوست خودتان را درون آن بزنید.
بعد از آن براش را به صورت خود بزنید تا کامل محو شود.

برای کانتورینگ پیشنهاد آی ایپک به شما پالت چهار رنگ کانتور هانتین است.

ارایش عروسی

رژلب

یکی دیگر از بخش های آرایش و از مهم ترین بخش ها آرایش لب ها و استفاده از رژلب است.شما با یک آرایش لب جذاب می‌توانید در مراسم عروسی بین همه بدرخشید.

پیشنهاد ما به شما بیشتر رنگ های خنثی و ملایم است به دلیل اینکه استفاده از رنگ های تیره مانند قهوه‌ای ، جیگری و… توجهات را بیشتر به سمت لب شما جذب می‌کند و چشم های شما از دید ها محو می‌شود.

شما می‌توانید از رنگ های بهتری مثل هلویی ،صورتی ،کالباسی و مرجانی کنید.اگر هم شما می‌خواهید تا لب هایی برجسته داشته باشید می‌توانید از روش کانتور لب استفاده نمایید.

فراموش نکنید ماندگاری رژلب در استفاده برای این جشن ها بسیار مهم است و بهتر است از رژلب هایی با ماندگاری 24 ساعته استفاده کنید.
رژلب مایع فستیوال دارای رنگبندی بسیار جذاب و خاص است که ماندگاری عالی ، جلوه ی مات و مقاومت در برابر آب هم از ویژگی های مهم این محصول اند.

میکاپ مختص عروسی

سایه چشم مخصوص عروسی

میکاپ با سایه چشم یکی از انتخاب هایی است که می‌تواند چشم های شما را از حالت عادی زیباتر و جذاب تر نشان دهد.

اما باید به این نکته توجه کنید که زیاده روی کردن در آرایش سایه چشم می‌تواند به تنهایی زیبایی آرایش شما را از بین ببرد
برای مثال ،برای انتخاب رنگ بهتر است از سایه چشم های پررنگ و غلیظ استفاده نکنید و یا در استفاده از سایه چشم زیاده روی نکنید.

برای یک انتخاب مناسب رنگ های ملایم و طبیعی بهترین گزینه هستند.

سایه های مخملی فستیوال ، سایه پودری هانتین ،سایه گلیتر هانتین با رنگبندی های جذاب و لاکچری می توانند گزینه های مناسب برای شما باشند.

برای استفاده درست از سایه چشم با یکی از انگشتانتان سایه چشم را در وسط پلک‌های چشمانتان محو کنید و سعی که روی بخش های دیگر پلک هایتان پخش نشود.

برای بهتر شدن و کامل شدن آرایش چشم هایتان با یک رنگ که با رنگ قبلی مورد استفاده همخوانی داشته باشد گوشه خارجی پلک به سمت بالا را مثل کشیدن خط چشم به سمت بالا آرایش کنید.

بعد از آن سایه را به داخل پلک هایتان محو کنید.همچنین برای زیب ایی بیشتر چشم هایتان می‌توانید از رنگ شماره 406 رژگونه براق تراکوتا ورورا به عنوان هایلایتر در گوشه های داخلی چشم هایتان استفاده کنید.اگر هم علاقه داشتید می‌توانید مقدار کمی از رنگ دوم سایه را زیر چشم هایتان استفاده بکنید.

سایه چشم عروسی

خط چشم

در آرایش عروسی به هیچ وجه استفاده از خط چشم را فراموش نکنید چرا که می‌تواند چشمان شمارا بسیار زیبا و خاص تر نشان دهد.برای داشتن یک خط چشم خاص پیشنهاد ما به شما خط چشم ماژیکی فستیوال و یا مداد چشم هانتین  است که با رنگ مشکی این محصول میتونید دنباله خط چشم خودتون رو ادامه بدید به چشمانتون رو بسیار گیرا و جذاب کنید.

میکاپ چشم

به ابرو هایتان توجه کنید

یکی از اصل های داشتن یک آرایش مناسب و زیبا برای مراسم عروسی آرایش درست ابرو هاست که می‌توانید با مداد ابرو و یا سایه ابرو بخش های خالی ابرو های خود را پر کنید.همچنین می‌توانید به ابرو های خود کمی قوس دهید یا قوس آنها را کمتر کنید.

میکاپ مژه ها

شما باید بدانید که یک آرایش چشم مناسب و کامل شامل آرایش مژه ها هم می‌شود.با اینکه انواع مختلفی از ریمل مانند ریمل رنگی ،بی رنگ و مشکی در بازار لوازم آرایشی وجود دارد.پیشنهاد ما برای شما ریمل های مشکی است به دلیل اینکه آرایش شمارا کامل تر کرده و مژه های شما را پر پشت تر می‌کند.

سعی کنید حتما از ریمل های ضدآب و 24 ساعته استفاده کنید تا آرایش شما در طولانی مدت از بین نرود.برای حالت دهی و فر کردن مژه ها هم می‌تونید از فرمژه های هانتین استفاده نمایید.

ریمل مژه

حرف آخر

حال که میکاپ شما تکمیل شده میتوانید به زیبایی هرچه تمام تر بین خانم های دیگر در مراسم عروسی که به آن دعوت شدید بدرخشید.توجه داشته باشید که اگر زمان و وقت کافی برای انجام آرایش در خانه برای عروسی را ندارید بهتر از زیبا شدن خودتان را به هنرمندان آرایشگر بپردازید.
نکاتی که به شما گفته شد بیشتر برای راهنمایی شما در موقعیت های ضروری که تنها چند ساعت به مراسم عروسی مانده است بود ،ولی شما می‌توانید با تمرکز و صرف وقت بیشتر و با توجه به سلیقه خودتان در مراسم بسیار شیک و خاص نشان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری