تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

قرار کاری

آرایش مناسب قرار کاری

اگر شما هم خانمی شاغل هستید که می‌خواهید به یک قرار کاری بروید و قصد دارید ظاهر و استایل خود را در کمترین زمان ممکن با یک آرایش مناسب کامل کنید.در ادامه به شما تمامی تکنیک های آرایش مناسب قرار کاری یا یک مصاحبه را بیان می‌کنیم.

شما با یک آرایش مناسب ،شیک و ملایم می‌توانید به فرد مقابل‌تان با نظم بودن و آراسته بودن خودتان را ثابت کنید به دلیل اینکه در اینطور شرایط شما همواره درحال قضاوت شدن از طرف شخص یا اشخاص مقابل هستید که ظاهر شما بخشی از این مسئله است.
این موضوع نیازمند رعایت نکاتی مهم برای بهتر ظاهر شدن است.پس در این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید بیش از پیش در این موقعیت هایی مثل قرار کاری به خوبی حاضر  شوید.

1.پرایمر

به یاد داشته باشید همیشه قبل از هر میکاپی که انجام می‌دهید از پرایمر استفاده کنید چرا که استفاده از پرایمر باعث ایجاد زیرسازی شده و در واقع مقدمه اصلی هر میکاپی است که برای اینکار پرایمر هانتین گزینه پیشنهادی ما به شماست.
در این موقعیت ها ممکن است شما برای قرار کاری خود استرس و اضطراب داشته باشید و در این حال قسمت هایی از پوستتان سرخ شود ،پرایمر به دلیل پوشانندگی بالا از سرخ شدن پوست گونه های شما جلوگیری کنند.درضمن برای بالا رفتن ماندگاری میکاپ خود هم پرایمر را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

پرایمر

2.رژگونه

سعی داشته باشید برای آرایش رژگونه مخصوص قرار کاری از رنگ های ملایم و ساده استفاده کنید و این بخش از آرایش خودتان را نسبت به رنگ و یا تناژ مخصوص پوست خود انتخاب کنید چرا که انتخاب یک رنگ اشتباه برای رژگونه می‌تواند تمام زحمات شما را از بین ببرد.رژگونه مات هانتین با دارا بودن تناژهای مختلف صورتی و برنز و آجری می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

میکاپ قرار کاری

3.رژلب

همانطور که می‌دانید یکی از مهم ترین قسمت ها در یک آرایش کامل میکاپ لب هاست ،برای همین پیشنهاد ما برای شما استفاده از برق لب است چرا که ترکیبی از رنگ طبیعی لب ها و برق لب می‌تواند زیبایی لب های شمارا دوچندان کند.اگر هم شما به آرایش لب ها با استفاده از رژلب علاقه دارید ،توصیه می‌کنیم اصلا به سمت رنگ های تیره و غلیظ نروید و لب های خود را با رنگ هایی طبیعی و ملایم زیباتر کنید.
برای کمک در این انتخاب ما رنگ های 12-22-24 رژلب های جامد نایسپیدو را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

میکاپ رژلب

4.خط چشم

دقت داشته باشید که برای انجام آرایش مخصوص خط چشم بهتر است در آن زیاده روی نکنید ،یعنی برای کشیدن دنباله خط چشمتان زیاد وقتی صرف نکرده و درکل به شکل ملایم تری از خط چشمتان استفاده کنید.

برای رنگ خط چشمتان سعی کنید اگر به زدن رنگ مشکی علاقه دارید توصیه می‌کنیم حتما از خط چشم ماژیکی هانتین استفاده کرده و خط چشمتان را به گونه بکشید که بخش زیادی از آن به پشت مژه های شما بیافتد.اما اگر به رنگ های متنوع تری برای خط چشم علاقه دارید پیشنهاد ما به شما رنگ هایی مثل قهوه‌ای تیره و یا ذغالی است که خط چشم سنگی فستیوال طیف های مختلفی در این تناژ ها را دارد.

قرار کاری

5.پودر فیکس

ممکن است شما درطول قرار کاریتان به دلیل هوای گرم تابستانی و یا همانطور که در بالاتر خواندید نگرانی و یا حتی استرس داشته باشید ،که این دو امر خود به تنهایی می‌توانند باعث تعریق شوند و به دلیل اینکه در یک فضای این چنین قرار دارید ریزش قطرات تعریق شما از روی پوستتان می‌تواند ظاهر بسیار نا خوشایندی داشته باشد.و تغییراتی در آرایش شما بوجود بیاورد.
برای جلوگیری از این اتفاق  پودرفیکس های نایسپیدو با خاصیت ضد آب و قدرت تثبیت بالا می‌تواند یک گزینه بسیار عالی برای شما باشد تا صورت شما جلوه‌ی مات و طبیعی  هم به خود بگیرد.

 

6.ابرو ها را فراموش نکنید

بعد از چشم ها در صورت شما مهم ترین بخش ابرو ها هستند چرا که وقتی فردی در برخورد اول چشمان شما را می‌بیند ،بعد از آن ناخودآگاه چشمان فرد به ابرو های شما میافتد (به دلیل نزدیکی این دو بخش به یکدیگر).برای داشتن ابرو هایی زیبا و
بی نقص موهای اضافه و زائد اطراف ابرو ها را با یک موچین پاکسازی و آراسته کنید تا ابرو های شما پاکیزه تر شوند.
برای اینکار موچین های هانتین بهترین گزینه برای شما هستند.سعی کنید اگر بخش هایی از ابروهایتان فضایی خالی دارد با مداد ابرو و یا سایه ابرو فضا های خالی را پر کنید.همچنین برای بهتر دیده شدن و براق تر شدن ابروهایتان می‌توانید از ژل ابرو استفاده کنید.

ارایش ابرو

7.سایه چشم

برای انتخاب یک سایه چشم مخصوص میکاپ قرار کاری به هیچ وجه به سمت رنگ هایی که پر زرق و برق و غلیظ هستند نروید.بخاطر اینکه سادگی و انتخاب های ملایم برای آرایش قرار کاری به زیبایی هرچه تمام تر شما کمک می‌کند.بهتر است از رنگ های طبیعی و خنثی مانند قهوه‌ای ،خاکستری و بژ استفاده کنید تا میکاپ شما جلوه و حالت طبیعی خود را حفظ کند.
سایه مخملی هانتین در 24 رنگبندی به شما در انتخاب رنگ دلخواه کمک می‌کند.

میکاپ چشم

حال که تمام آرایش مناسب و مورد نیازتان را انجام داده‌اید ،باید این را بدانید که درحال حاضر میکاپ شما کامل و بی نقص به مرحله پایانی خود رسیده و شما آماده‌ی حاضر شدن به بهترین نحو ممکن در قرار کاری خود هستید.توجه داشته باشید که نکاتی که ما در این مطلب با شما به اشتراک گذاشتیم بیشتر برای این بود که آگاهی شما را برای آرایش نسبت به شرایط و موقعیتتان بیشتر کنیم.درکل دقت کنید که در این نوع آرایش برای لوازم آرایشی حتما و حتما از رنگ های ملایم و طبیعی استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری