تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش مناسب دانشگاه

آرایش مناسب دانشگاه

از آنجایی که امروزه آرایش کردن برای خانم ها یکی از مهم ترین کار های روزانه است ، برای خانم هایی که دانشجو هستند و به دانشگاه می‌روند هم آرایش یک کار روتین است.
اگر شما هم دانشجو هستید اما نمی‌دانید که کدام میکاپ می‌تواند برای محیط رسمی دانشگاه مناسب باشد. حتما ما را در این مطلب همراهی کرده تا علاوه بر آشنایی با اصول آرایش مناسب دانشگاه با ظاهری آراسته و شیک و بدون نگرانی در کلاس ها حاضر شوید.

 

4 نکته‌ی طلایی:

1.صرفه جویی در زمان

از اصل های مهم آرایش مناسب دانشگاه انجام شدن و تکمیل شدن آن در کمترین زمان ممکن است.چرا که میکاپ شما نباید به گونه‌ای باشد که باعث هدر رفتن وقت شما و تاخیر شما برای حضور در دانشگاه باشد.

زمان آرایش

2.زیر سازی با پرایمر

اگر اهمیت و فواید استفاده از پرایمر را فراموش کرده اید باید این را بدانید که استفاده از پرایمر یکی از مهم ترین مراحل میکاپ کامل بوده و درکل از مقدمه های یک آرایش با نتیجه مطلوب است. استفاده از این محصول باعث بسته شدن منافذ پوست ،زیرسازی برای میکاپ شما و همچنین بالا بردن ماندگاری آرایش شما می‌شود.
پرایمر هانتین گزینه پیشنهادی ما به شماست.

پرایمر ارایش

3.زیرسازی با کرم پودر

طبق چیزی که در مطالب بالا گفته شد زیر سازی یکی از مهم ترین اصل های یک میکاپ مطلوب است.همانطور که زیرسازی و ساخت یک فاندیشن متناسب با پوست شما از زیرشاخه های مراحل آرایش است زیرسازی هم خود به تنهایی زیرشاخه هایی دارد که یکی از آنها استفاده از یک کرم پودر متناسب با پوستتان است.
کرم پودر سوپر استی هانتین با 6 رنگبندی در تناژهای مختلف و مناسب انواع پوست و همچنین دارا بودن فرمولاسیون خاص که درمقابل اشعه های مضر خورشید از شما تا حدودی محافظت می‌کند ، می‌تواند یک گزینه عالی برای زیر سازی بی نقص آرایش شما باشد.

بی بی کرم میکاپ

4.سادگی بیشتر = زیبایی هرچه تمام تر

به هیچ عنوان فکر داشتن یک آرایش غلیظ را نداشته باشید! رژلب و سایه های با رنگ غلیظ؟!
ابدا پیشنهاد نمی‌کنیم!

دلیل این همه تاکید ما بر این مسئله قرار گرفتن شما در محیط رسمی دانشگاه است چون استفاده از آرایش های پر رنگ به شدت می‌تواند زیبایی ،خاص بودن و در عین حال سادگی شما را از بین ببرد.
هرچقدر آرایش شما ملایم تر و با رنگ های طبیعی تری همراه باشد می‌تواند زیبایی ظاهری شما را دو چندان کند.توصیه می‌کنیم معمولا در آرایشتان بخش های مختلفی در صورتتان از رنگ های ساده و ملایم ماننده بژ ،قهوه‌ای ،خاکستری و… استفاده کنید.
استفاده از سایه مخملی فستیوال پیشنهاد ما به شماست.

آرایش دانشجویی

رژلب یا برق لب؟

حال بعد از اتمام همه مراحل اولیه و رعایت نکات طلایی به بخش اصلی ،یعنی آرایش لب ها می‌رسیم.

اگر می‌خواهید از رنگ طبیعی لب خود استفاده کرده و ظاهری نچرال داشته باشید ،حتما از برق لب و یا بالم های لب که دارای ویتامین های مورد نیاز پوست لب هستند استفاده کنید.
در صورت اینکه انتخاب شما رژلب بود ،رنگ های مناسب رژلب برای شما ،رنگ های گوشتی ،تناژ های رنگی نود و کالباسی می‌باشند.برای آرایش لب ها هم استفاده از رژلب های مایع نایسپیدو می‌تواند انتخاب مناسبی برای زیباتر شدن لب های شما باشد.

رژلب دانشجویی

خط چشم مناسب

از دیگر لوازمی که می‌تواند به ساده ترین حالت ممکن زیبایی آرایش شما را دو چندان کند استفاده از یک خط چشم است.
پیشنهاد می‌کنیم از کشیدن خط های فانتزی و دنباله دار خودداری کنید به دلیل اینکه این نوع خط چشم اصلا برای محیط دانشگاه مناسب نیست.برای کشیدن یک خط چشم مات و شیک هم می‌توانید از خط چشم ماژیکی نایسپیدو استفاده نمایید.

استفاده از مداد چشم هم انتخاب خوبی برای شما است.توصیه می‌کنیم خط چشمتان را نازک و ساده بکشید.اگر چشم های شما حالتی کشیده و رو به بالا دارد می‌توانید با کشیدن دنباله‌ای در راستای چشم هایتان آن ها را گربه‌ای شکل کنید.
مداد چشم ضدآب هانتین در این مورد به شما کمک می‌کند.

خط چشم

ریمل

برای استفاده از ریمل توصیه می‌کنیم قبل از آن ،از فرمژه استفاده کنید.از فرمژه های هانتین برای حالت دهی به مژه های خودتون استفاده نمایید.همچنین اگر دوست دارید تا مژه های شما ظاهری ساده و نچرال داشته باشد از یک ریمل ساده و مات استفاده بکنید.
سعی کنید تا از فرمژه خودتون 2 تا 3 بار به صورت متداوم استفاده کنید تا مژه های شما به اندازه کافی حالت بگیرند و جلوه‌ای زیباتر به چشمان شما ببخشند.

ارایش دانشگاه

سایه چشم

معمولا در یک آرایش دانشجویی استفاده از سایه چشم انجام نمی‌شود و حتی ما هم استفاده از سایه چشم برای دانشگاه را پیشنهاد نمی‌کنیم.اما اگر شما به سایه چشم علاقه دارید و اعتقاد دارید که سایه چشم همیشه و برای همه‌ی شرایط ها نیاز است و باعث کامل شدن آرایش تان می‌شود توصیه می‌کنیم اصلا به سمت رنگ های غلیظ نروید و از رنگ های بی نهایت ملایم و بسیار خنثی استفاده کنید.

ابرو ها

همانطور که می‌دانید ابرو بخش مهمی در آرایش صورت دارد و تاثیر بسیار زیادی در آرایش شما می‌گذارد.همچنین یک آرایش ابروی خوب که ابرو های شما را پرپشت تر و لیفت شده نشان دهد جلوه‌ای طبیعی به صورت شما می‌دهد که باعث نچرال شدن ظاهر شما می‌شود.

برای پرپشت کردن ابروهایتان می‌توانید از هاشور ابرو یا ماژیک سه خط ابروی هانتین و برای بالا بردن ابروهایتان و آرایسته کردن آنها از صابون ابرو استفاده کنید.شما به جای صابون ابرو هم می‌توانید از ژل لیفت مژه و ابروی هانتین استفاده کنید.

آرایش ابرو

این هم از این ،حال شما یک آرایش مناسب برای فضای دانشگاه دارید.توجه داشته باشید که حتما و حتما 4 نکات طلایی اولیه و در کل تمامی نکات گفته شده را رعایت کنید تا در آخر بتوانید به بهترین نحو و با بهترین استایل و ظاهر مناسب در دانشگاه حاضر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری