تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

مهمانی دوستانه و خانوادگی

آرایش مناسب مهمانی

همانطور که می‌دانید هر مکان و هر شرایط آرایش مخصوص خود را دارد و کوچک ترین اشتباه می‌تواند به کلی زیبایی ظاهر شما و هماهنگی آرایش بخش های مختلف صورتتان را بهم بریزد.از این رو شاید شما به یک مهمانی دعوت شده باشید و ندانید که نسبت به مهمانی که به آن دعوت شده‌اید چه نکاتی را درباره آرایش مناسب مهمانی باید رعایت کنید.در این مقاله با ما همراه باشید تا بتوانید به بهترین شکل در کنار عزیزانتان حاضر شوید.

کدام آرایش برای کدام مهمانی

توجه داشته باشید که در این مسئله مهم ترین نکته این است که شما می‌خواهید به چه مهمانی بروید یعنی مجلسی که به آن دعوت شده‌اید از اعضای خانواده و یا اقوام شده تشکیل می‌شود یا از دوستان صمیمی و نزدیک شما.
چرا که افراد حاضر در مهمانی هم بسیار نقش مهمی در تعیین آرایش شما و ظاهرتان خواهند داشت و شما می‌توانید با رعایت نکاتی که رعایت می‌کنید به بهترین نحو ممکن و با زیبایی هرچه تمام تر در مهمانی حضور داشته باشید.

مهمانی خانوادگی

مهمانی خانوادگی

برای داشتن آرایش مناسب و مختص یک مهمانی خانوادگی کافی است که فقط شما در آرایش بخش های مختلف صورتتان زیاده روی نکنید.یعنی اینکه تا می‌توانید در میکاپ خود از رنگ های ساده و ملایم استفاده کنید چرا که رمز زیبایی شما در یک مهمانی خانوادگی سادگی شماست که باعث شیک و خاص شدن ظاهر شما می‌شود
برای مثال دقت داشته باشید که به هیپ عنوان از یک رژلب قرمز و غلیظ و یا آرایش چشم اسموکی استفاده نکنید.

آماده سازی صورت

همانطور که همیشه گفته شده است، مهم ترین و پر اهمیت ترین بخش قبل از آرایش ،آماده سازی صورتتان است.مانند هر آرایش دیگری که ممکن است در طول روز انجام دهید ،کار را با شستن صورتتان شروع نمایید.

حتما صورت خود را با آب ولرم بشویید و بعد صورت خود را خشک کنید.به دوستانی که پوستی خشک دارند پیشنهاد می‌کنیم حتما چند دقیقه قبل از شروع آرایش صورتشان را با مرطوب کننده های سبک آبرسانی کنند.

میکاپ مهمانی

کرم پایه

حتما برای بالا رفتن ماندگاری صورتتان از کرم پایه استفاده کنید.با استفاده از این کرم میکاپ شما جذب پوستتان نشده و به همین دلیل ماندگاری آرایش شما بیشتر می‌شود.برای استفاده از این محصول ،کرم را با کمک انگشتانتان بر روی پوست پخش کنید تا برای میکاپ سطحی هموار بر روی پوست شما بوجود بیاید.
یکی از بهترین گزینه ها برای زیرسازی و بالا بردن ماندگاری میکاپ برای شما می‌تواند پرایمر هانتین باشد که به خوبی با یکدست کردن و بالا بردن کیفیت آرایش ،میکاپ شما را به بهترین حالت خود تبدیل می‌کند.

کرم پایه برای آرایش مهمانی

در استفاده از کرم پودر زیاده روی نکنید

برای این که پوست شما در یک مجلس خانوادگی در طبیعی ترین حالت خود قرار گیرد پیشنهاد می‌کنیم از کرم پودر هایی که پوشانندگی بالایی دارند استفاده نکنید. چرا که این نوع کم پودر ها باعث ورقه ورقه‌ای شدن و یا در اصطلاح کیکی شدن پوست شده و باعث می‌شود تا جلوه طبیعی پوست شما را از بین ببرد.
راه حلی مناسب برای شما در این بخش استفاده از BB cream(بی بی کرم) ، CC cream (سی سی کرم) و یا استفاده بسیار سبک از یک کرم پودر مناسب رنگ پوستتان است.
کرم پودر سوپراستی هانتین هم بسیار سبک است و هم حرکت روان روی پوست دارد.

بی بی کرم

میکاپ لب ها

برای داشتن یک آرایش لب بی نظیر و متفاوت که در واقع مهم ترین بخش آرایش شماست ،اصلا از رنگ های پررنگ و غلیظ استفاده نکنید و با رنگ های ملایم و خنثی مانند رنگ گوشتی ،نود ،کالباسی و یا حتی هلویی زیبایی خود را دو چندان کرده و در مجلس مورد نظرتان بدرخشید.برای داشتن یک آرایش لب بسیار جذاب هم می‌توانید از شماره‌های 09-10-11-12 رژلب های جامد هانتین استفاده کنید.

آرایش چشم

یکی دیگر از بخش های مهم و قابل توجه آرایش ، میکاپ چشم های شماست که با توجه به مطالبی که گفته شد در آرایش شما باید بیشتر از رنگ های ملایم و خنثی استفاده شود .
برای مثال شما می‌توانید برای استفاده از یک سایه چشم مناسب به رنگ های قهوه‌ای و یا کرم رو بیاورید.

همچنین برای زیبایی بیشتر میکاپ خود این انتخاب را پیش روی خود دارید تا با این رنگ ها حالت های مختلفی به چشم هایتان بدهید به عنوان مثال از سایه قهوه‌ای رنگ برای هلالی شکل کردن سایه چشم استفاده کنید و یا به جای خط چشم ماژیکی و… از سایه چشم برای حالت دهی به چشم ها استفاده کنید.برای این کار سایه مخملی هانتین با تنوع رنگی متنوع و پیگمنت بسیار بالا از بهترین انتخاب ها برای شماست.

سایه چشم مخصوص مهمانی

مهمانی دوستانه

در مهمانی دوستانه که اعضای مهمانی را جمعی از دوستان نزدیک و صمیمی شما تشکیل می‌دهند ،انتخاب ها و گزینه های بیشتری برای انجام میکاپ مناسب روبروی شماست چرا که در جمع های دوستانه به دلیل راحتی بیشتر شما با اعضای مهمانی و توانایی بیشتر شما در انتخاب رنگ شما می‌توانید سلیقه بیشتری به خرج دهید و بیشتر نسبت به ظاهر دلخواهتان آرایش کنید اما باید حتما به نکاتی توجه کنید.

میکاپ مهمانی

مراحل اولیه را تکرار کنید

همانطور که چندین بار هم در این مطلب و هم در مقالات گذشته تکرار کردیم ،مقدمه هر میکاپ از مراحلی تشکیل می‌شود که شامل آماده سازی صورت ،زیرسازی پوست و… است.حال برای داشتن یک آرایش مناسب برای مهمانی دوستانه نیاز به تکرار مراحل اولیه و مقدمات دارید.

رژلب

شاید تعجب کنید که چرا کار را با رژلب شروع کردیم؟اما باید بدانید از آنجایی که رژلب مهم ترین بخش از آرایش است ،در یک مهمانی دوستانه بیشتر جلب توجه می‌کند چرا که یک رژلب مناسب برای آرایشتان می‌تواند ظاهر شما را به زیبایی هرچه تمام تر بیشتر کند و چهره‌تان را دوستانه تر جلوه دهد.
برای لب هایتان سعی کنید از رژلب های براق استفاده نکنید و به جای آن برای زیبایی بیشتر لب هایتان از رژلب های مات و رنگ های نه چندان غلیظ استفاده کنید.پیشنهاد ما به شما برای ظاهری خاص و جذاب رنگ های 03-05-06 رژلب های جامد نایسپیدو است که با جلوه‌ای مات و جذاب چهره شما را شیک و متفاوت نشان می‌دهد.

آرایش لب ها

کرم پودر

برای استفاده از کرم پودر توصیه می‌کنیم همانند آرایش یک مهمانی خانوادگی اصلا از کرم پودر های سنگین استفاده نکنید و بگذارید چهره شما جلوه طبیعی و ظاهر شیک خود را حفظ کند و به جای آن می‌توانید از مرطوب کنند های رنگی مخصوص پوست خودتان استفاده کنید تا استایل و ظاهر شما خاص بودن خود را از دست ندهد.
کرم پودر پمپی ورورا پیشنهاد ما به شماست.

حتما از پودر فیکس استفاده کنید

برای اینکه شما مجبور به تمدید آرایشتان در حین وقت گذراندن با دوستان خود نشوید و یا در یک مجلس خانوادگی از بین رفتن بافت آرایش شما بعد از زمانی کوتاه اتفاق نیافتد به هیچ عنوان استفاده از یک پودر فیکس را فراموش نکنید.

پودر فیکس به دوستانی هم که بعد از آرایش پوستشان بیش از حد چرب می‌شود توصیه می‌شود که همچنین یکی از بهترین انتخاب های شما برای یک پودر فیکس با کیفیت می‌تواند پودر فیکس هانتین باشد که با دانه های بسیار ریز و قدرت تثبیت  بالا بسیار به شما در این مرحله کمک خواهد کرد.برای آشنایی بیشتر با این محصول کلیک کنید.

آرایش مخصوص مهمانی

رژگونه

در این مرحله استفاده از رنگ های تناژ صورتی و مانند این را پیشنهاد نمی‌کنیم چرا که باعث سرخ شدن پوست شما شده و هماهنگی را بین آرایش گونه های شما و بخش های دیگر صورتتان از بین می‌برد و برای یک مهمانی دوستانه توصیه نمی‌شود.پیشنهاد ما به شما استفاده از رنگ های بژ و برنزه است که با این دو رنگ شما می‌توانید جلوه‌ای خاص و متفاوت به میکاپ خود ببخشید.در این مرحله پیشنهاد می‌کنیم از رژگونه فستیوال که با فرمولاسیونی ویژه بوجود آمده ،برای زیبایی بیشتر آرایشتان استفاده نمایید

رژگونه برنز مهمانی

چشم ها

برای آرایش چشم هایتان همانطور که گفتیم محدودیت کمتری دارید ،به همین دلیل می‌توانید برای استفاده از سایه چشم، مقدار بسیار کمی هاله‌ای دودی در اطراف هر دو چشمتان پخش کنید تا صورت شما سرزنده تر به نظر برسد.
همچنین بهتر است که برای زیبایی بیشتر میکاپ ،در انتخاب رنگ های خط چشم و سایه چشم رنگ هایی را انتخاب کنید تا باهم همخوانی داشته باشند.
سایه های مخملی ، پودری و اکلیلی برای شما پیشنهاد خوبی می‌توانند باشند.

سایه چشم مجلس

حرف آخر

حال که شما توانستید با توجه به نکاتی که در این مطلب بیان کردیم ،بهترین آرایش ممکن نسبت به سلیقه شخصی و قدرت تصمیم گیریتان  داشته باشید تا در مهمانی خانوادگی و یا دوستانه‌ای که به آن دعوت شده‌اید درکنار عزیزانتان با گذراندن وقتی خوش و ساختن روزی به یاد ماندنی برای خود و عزیزانتان داشته باشید
به این دقت کنید که مطالب گفته شده ما بیشتر بهترین روش ها و نکات قابل ذکر بودند تا شما به بهترین شکل در مهمانی مورد نظر حاضر شوید.اما شما این انتخاب را دارید تا کمی تغییر نسبت به سلیقه خود در آرایشتان داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری