تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش تولد

آرایش مناسب تولد

فرقی نمی‌کند که در یک جشن تولد شما یکی از مهمانان هستید یا جشن تولد برای شما برگزار می‌شود ،در هر صورت مهمانی یا جشنی مثل تولد با دیگر جشن ها متفاوت است و اصول آرایش خاص خود را دارد که همچنین این مسئله نکاتی بسیار مهم را شامل می‌شود ،اما تفاوتی که یک آرایش مناسب تولد با سایر آرایش ها دارد این است که این در این نوع میکاپ انواع مختلف و متنوعی از آرایش وجود دارد. برای همین در این مطلب با ما همراه باشید تا به بهترین شکل ممکن و با همکاری سلیقه خودتان در جشن تولد مورد نظر بدرخشید.

قوانین آرایش تولد

مانند هر میکاپ دیگری آرایش تولد هم باید با زیرسازی شروع شود که اصلی مهم در مراحل اولیه و قوانین هر آرایشی است.
سعی کنید برای انتخاب زیرساز حتما از رنگی استفاده کنید که با پوست شما همخوانی داشته و درکل مناسب رنگ پوست شما باشد.همچنین بهتر است که شما علاوه بر پوست صورت خود ، برای پوست گردنتان هم زیرسازی انجام دهید تا آرایش شما به خوبی و با تداوم بیشتری شکل گیرد.
اگر از آن دسته بانوانی هستید که جوان تر نشان دادن چهره و ظاهرتان برای شما مهم است و مورد اهمیت واقع می‌شود حتما در آرایشتان از طیف رنگی صورتی استفاده نمایید.

اگر هم میخواهید تا چشمانی درخشان و خاص داشته باشید تا در عکس های جشن تولد ،چشم هایتان نسبت به بقیه بدرخشد و متفاوت به نظر برسد ،پیشنهاد می‌دهیم از سایه های براق استفاده کنید.
سایه گلیتر و سایه پودری هانتین گزینه های پیشنهادی ما به شما هستند.

مخصوص مهمانی

چه مدل آرایش داشته باشیم؟

جشن تولدی که شما به آن دعوت می‌شوید بستگی دارد که چجور شرایطی داشته باشد و افراد دیگری که به آن جشن تولد دعوت شده‌اند شامل چه کسانی باشند. به همین دلیل هر جشن تولدی با توجه به نکاتی که گفته شد آرایش مخصوص خود را دارد ،پس در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع آرایش مناسب تولد آشنا شوید.

آرایش مهمان

به عنوان مهمان شما  باید به بهترین شکل ممکن خودتان را آرایش کنید تا در این جشن به زیبایی هرچه تمام تر بدرخشید و از تمام هنر و مهارت خودتان در آرایش برای خاص و شیک شدن چهره‌تان استفاده کنید. اول از همه دقت کنید که برای داشتن آرایش مناسب تولد باید از کانسیلر برای محو کردن عیوب پوستی‌ و یا هماهنگ کردن رنگ پوست استفاده کنید. برای استفاده از کانسیلر پیشنهاد ما به شما کانسیلر استیکی هانتین هست که پوشانندگی بالای اون باعث پوشاندن عیوب پوستی و محو شدن کک و مک شده که بسیار به شما توصیه می‌شود.

حال به آرایش چشم ها که می‎‌رسیم برای سایه چشم پیشنهاد ما به شما رنگ طلایی است.اول از همه با رنگ طلایی قسمت داخلی چشم ها را  آرایش کنید و همچنین برای  قسمت بیرونی چشمان می‌توانید از همان رنگ طلایی اما کمی کم رنگ تر استفاده کنید.
برای داشتن یک خط چشم شیک هم به کمک مداد چشم مشکی محل رشد و رویش مژه ها را مشکی کرده و بعد از آن با یک مداد چشم قهوه‌ای از قسمت مرکزی پلک های پایین شروع کرده و به سمت بیرونی چشم بکشید.در آخر هم با ریمل مشکی مژه های خود را پر پشت و زیبا کرده و با استفاده از یک کرم پودر به صورت ملایم لایه‌ای بر روی گونه ها ،پیشانی ،بینی و چونه بکشید و آرایش خود را به پایان برسانید.

مهمان مخصوص تولد

آرایش سبک یا لایت

اگر انتخاب شما برای میکاپ ،آرایش سبک است ،باید بدانید که بهترین انتخاب را کرده‌اید چرا که این سبک از آرایش به دلیل خاصیت شیک کردن چهره شما هیچ وقت از مد نمی‌افتد و همواره مورد پسند دیگران قرار می‌گیرد.
برای یک آرایش سبک هنگام انتخاب رژلب به سمت رنگ هایی بروید که با رنگ لب شما همخوانی دارند و از رنگ هایی ملایم و خنثی بوجود آمده‌اند برای مثال رنگ های 01-07-09 رژلب های مایع فستیوال می‌توانند از بهترین انتخاب ها برای شما باشند.همچنین شما می‌توانید از رژلب هایی براق استفاده کنید اما دقت داشته باشید که بیش از حد معمول لب های شما را درخشان نکنند.

در آخر برای چشم ها هم از یک ریمل ضدآب و با کیفیت استفاده کنید و تنها یکبار آن را به مژه هایتان بکشید.برای سایه چشم هم پیشنهاد ما به استفاده از رنگ های بسیار ملایم و بی‌نهایت خنثی است آن هم تنها برای اینکه کمی جلوه براق به چشمان شما بدهد.

آرایش سبک تولد

آرایش گرم

اگر از آن دسته بانوانی هستید که می‌خواهید در این جشن دلبری کنید و در میان بقیه زیباتر و خاص به نظر برسید ،بهترین انتخاب برای شما آرایش گرم یا پر حرارت است که در این سبک میکاپ برای آرایش بخش های مختلفی از صورت از رنگ های گرم مانند طلایی ،قهوه‌ای و… استفاده می‌شود.
همانطور که گفته شد برای زیبایی هرچه تمام تر شما در این سبک از میکاپ می‌توانید از رنگ های گرم مانند قهوه‌ای ،طلایی ‌،هویجی و یا پرتقالی استفاده کنید که برای استفاده از تمامی این رنگ ها می‌توانید از پالت ولوت رز هانتین برای سایه چشم و از رژگونه فستیوال برای آرایش گونه ها استفاده نمائید. برای استفاده از ریمل هم می‌توانید از رنگ قهوه‌ای استفاده کنید و اگر مژه های شما به صورت طبیعی سیاه و پرپشت هستند بهتر است از ریمل براق برای جذابی بیشتر چشم ها و گیرا شدن آنها استفاده کنید.

تولد

میکاپ دخترانه

اگر شما هم خانمی جوان و یا نوجوان هستید اما برایتان سوال شده که چگونه می‌توانید به بهترین شکل ممکن خود را آماده و حاضر برای جشن تولد کنید ،توصیه می‌کنیم به هیچ وجه به سمت آرایش غلیظ نروید و در آرایش خودتان زیاده روی نکنید.
برای مثال ابدا به سمت لوازم آرایشی گران قیمت نروید چون علاوه بر اینکه با استفاده از این محصولات آرایش شما غلیظ می‌شود و باید آرایش شما سبک باشد ،هزینه‌ی بسیار زیادی را شامل می‌شود که واقعا استفاده شما عزیزان نسبت به قیمت این محصولات نمیارزد.

و اما مهم ترین نکته اینکه آرایش سنگین می‌تواند به پوست خانم های جوان آسیب برساند
پس به همین دلیل آرایش سبک را صد در صد پیشنهاد می‌کنیم و بهتر است که برای داشتن یک آرایش سبک از محصولات آرایشی که  با ترکیبات سبک بوجود آماده‌‌اند استفاده نمایید.از آنجایی که زیرسازی یکی از مهم ترین مراحل هر میکاپ است در آرایش دخترانه مناسب تولد نیازی به انجام اینکار نیست.

برای شفاف تر و صاف تر شدن پوستتان تا اینکه آرایش به خوبی روی پوستتان بنشیند و لطافت پوست شما بیشتر شود از کرم نوزاد استفاده کنید. در آرایش گونه ها می‌توانید از رنگ های صورتی و یا هلویی استفاده نمایید و اگر به آرایش های پر زرق و برق علاقه‌مند هستید ،رژگونه های تراکوتا فستیوال با جلوه‌ای براق و جذاب می‌توانند برای شما بهترین انتخاب باشند.
برای آرایش چشم ها هم بهتر است از یک ریمل به رنگ قهوه‌ای استفاده کنید.

میکاپ دخترانه

نتیجه

در آخر این را بدانید که آرایش مناسب تولد تفاوت های زیادی نسبت به آرایش های دیگر دارد.برای مثال نقش شما در جشن ،سن و سلیقه های شما در آرایش مناسب شما تاثیر مستقیم دارد ،و همچنین جشن تولدی که به آن دعوت شده‌اید شرایط و افراد آن مراسم هم نقش بسیار مهمی در آرایش شما دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری