تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

اروپایی

آموزش آرایش اروپایی

میکاپ اروپایی می‌تواند یکی از بهترین گزینه ها برای داشتن یک آرایش لایت باشد چرا که علاوه بر اینکه این سبک آرایش بسیار محبوب است ، برای استفاده از لوازم آرایشی هم افراط به خرج داده نمی‌شود ،بنابراین می‌توانید با انتخاب این آرایش چشم ها و چهره خود را بینهایت نچرال و طبیعی و در عین حال جذاب کنید.

در این مقاله با ما همراه باشید تا با مهم ترین نکات یک آرایش اروپایی جذاب و طبیعی آشنا شوید.

آرایش اروپایی چگونه است؟

آرایش اروپایی درواقع به گونه‌ای لایت است که شما در نگاه اول متوجه آرایش افراد نخواهید شد اما در عین این سادگی ،بسیار ظاهر جذاب و زیبایی را با خود حمل می‌کنند.

درکل اگر بخواهیم به آرایش کشور های مختلف اشاره کنیم باید بگوییم که آرایش اروپایی نسبت به بقیه سبک های میکاپ مانند میکاپ آسیایی و یا آمریکایی بسیار ساده تر و ظریف تر است که همین نکته این آرایش را به یک آرایش خاص و شیک تبدیل می‌کند.

محافظت از پوست

برای داشتن یک آرایش خوب شما باید به پوستتان اهمیت بدهید و روزانه برای آن وقت بگذارید تا پوستتان علاوه بر آماده شدن برای یک میکاپ با نتیجه ظاهری خوب ،باعث ثبات و بالا رفتن دوام آرایش شود و همچنین شفاف تر شدن و طبیعی تر شدن پوستتان را به ارمغان بیاورد.

برای شروع در ابتدا پوست صورتتان را با آب سرد و یک شوینده مخصوص پوست صورت مانند ژل شستشوی صورت پاکسازی کنید تا تمامی آلودگی ها در پوست شما از بین بروند.

پیشنهاد می‌کنیم حتما قبل از آرایش از یک اسپری آب برای طراوت و بازسازی بافت های پوست که در نهایت منجر به درمان التهاب های پوستی هم می‌شوند استفاده نمایید.بعد از انجام این مراحل با استفاده از یک کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب این مرحله را به پایان برسانید.

محافظت از پوست

کرم پودر سنگین؟ به هیچ وجه

در سبک آرایش اروپایی شما باید به سادگی و سلامت پوستتان اکتفا کنید که این مسئله صد در صد زیبایی شما را هم به همراه خواهد داشت.برای همین توصیه می‌کنیم بیش از حد معمول از کرم پودر استفاده نکنید و در سبک ترین حالت ممکن بگذارید تا در عین زیبایی چهره‌تان ،پوستتان هم نفس بکشد و به آن آسیبی وارد نشود.

برای استفاده هم بهتر است کرم پودر را همراه با کمی کرم مرطوب کننده میکس کنید و با اسفنج به صورت ضربه‌ های پشت سر هم آن را روی صورتتان پخش کنید تا هم پوشانندگی کرم  پودر بیشتر شود ،هم پوست شما یکدست تر به نظر برسد.

کرم پودر سوپراستی هانتین می‌تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد.

 

بهترین رژلب

یکی از نکات و راز های مهمی که آرایش اروپایی در دل خود جای داده این است که شما با توجه به اینکه آرایش آنچنان پر زرق و برقی برای چشم هایتان انجام نداده‌اید ،چشمان شما نسبت به قسمت های دیگر صورتتان جذاب تر ،درخشان تر و همچنین گیرا تر به نظر می‌رسد که اما راز این نکته ،استفاده شما از رژلب قرمز می‌باشد که باعث رخ دادن این اتفاق می‌شود و لب های شما به بهترین شکل ممکن و طبیعی ترین حالت برجسته تر و پرحجم تر خواهند شد.

برای داشتن لب هایی قرمز و خوش رنگ پیشنهاد ما به شما رنگ های 01-02-05 رژلب های جامد هانتین است.

به این نکته دقت داشته باشید که اگر تمایل دارید تا به صورت روزانه این آرایش را انجام دهید استفاده شما از رژلب های صورتی و یا هلویی می‌توانند گزینه های بهتری باشند.

رژلب قرمز

آرایش چشم ها

در آرایش اروپایی دیگر صحبتی از استفاده خط چشم های بلند و سایه های چشم پر زرق و برق با رنگ های غلیظ نیست بلکه معمولا خانم های اروپایی در آرایش چشم با یک خط چشم ساده و طبیعی و همچنین مقدار کمی ریمل بلند کننده آرایش خود را به پایان میرسانند.
برای داشتن یک خط چشم لایت و جذاب در آرایش اروپایی می‌توانید به کمک براش تخت محل رویش مژه ها را با سایه چشم قهوه‌ای تا دنباله مژه ها را بسیار نازک آرایش کنید که برای اینکار یکی از بهترین گزینه ها برای شما خط چشم سنگی یا آکوا هانتین می‌باشد.

خط چشم

رژگونه

در آرایش اروپایی هیچ وقت استفاده از رژگونه فراموش نمی‌شود چرا که استفاده از رژگونه های صورتی و هلویی از علاقه مندی خانم های اروپایی است ،به گونه‌ای که حتی اگر از کرم پودر استفاده نکنند حتما رژگونه را در لیست آرایش صورت خود قرار می‌دهند چون باور دارند که این رنگ ها باعث شادابی و جوانی چهره می‌شود.

برای جوان سازی بیشتر چهره می‌توانید به کمک کانتور و یا رژگونه با کشیدن خطی مورب روی گونه و گوشه چشم ،چشم هایتان را لیفت کنید.

بعد از کشیدن خط های مورب روی گونه ها کمی بالاتر از قسمتی که کانتور کشیدید رژگونه بزنید و به این نکته دقت کنید که برای خوش فرم شدن گونه ها ،رژگونه را به شکل گرد روی صورت پخش نکنید و به شکل خطی قوس دار از گونه ها تا گوش یا موهایتان بکشید.
برای داشتن یک رژگونه صورتی و یا هلویی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما میتواند رژگونه مات ورورا رنگ w2 باشد.

رژگونه صورتی اروپایی

ابرو ها

به یاد داشته باشید که در میکاپ اروپایی هیچ وقت ابرو هایی ضخیم و بیش از حد پرپشت نخواهید دید چون همانطور که گفتیم نچرال بودن اصلی مهم در این سبک میکاپ است.

برای همین پیشنهاد می‌کنیم از ریمل ابرو هم برای شانه زدن ابرو هایتان و هم برای مقداری پر کردن آنها استفاده نمایید تا ابرو های شما کمی رنگ هم به خود بگیرند.

همچنین می‌توانید با ژل لیفت ابروی هانتین ابرو های خودتان را لیفت کنید تا چهره شما جوان تر به نظر برسد.

ریمل ابرو

آرایش عروس اروپایی

این سبک از آرایش برای عروس های اروپایی به کار برده می‌شود که مهم ترین نکات آن شامل آبرسانی پوست با ماسک ،استفاده از کرم پودر با کاور بالا و استفاده از کانسیلر برای فرم دهی و زاویه دادن به صورت می‌باشد.

سخن پایانی

مانند هر مطلب دیگری به پایان این مطلب هم رسیدیم اما به این نکته توجه کنید که اگر می‌خواهید آرایشی طبیعی و در عین حال جذاب داشته باشید آرایش اروپایی می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد ،چرا که شما زیبایی های خود را با آرایش های ، غلیظ و رنگ های بیش از حد پر زرق و برق نمی‌پوشانید و چهره خود را در واقعی ترین و اما زیبا ترین حالت خود خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری