تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش فانتزی دخترانه

آرایش فانتزی

دنیای آرایش به گونه‌ای گسترده و بزرگ است که برای انجام هر نوع آرایش تنوع زیادی مختص انواع پوست ،سلیقه ،فرم چهره و همچنین رنگ مو های افراد وجود دارد.
این سبک از میکاپ یعنی آرایش فانتزی برای زیبایی و یا آراستگی شما به کار نمی‌رود و بیشتر برای سرگرمی و انواع مناسبت ها می‌باشد اما توجه داشته باشید که انجام این آرایش هم شامل نکاتی بسیار مهم و قابل توجهی می‌باشد که با تکمیل درست آنها شما می‌توانید به خوبی یک آرایش فانتزی خاص داشته باشید.پس در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا از تمامی این نکات مهم با خبر شوید.

آرایش فانتزی چگونه است؟

آرایش فانتزی در کل سبکی مناسب برای آرایش شخصیت های فانتزی موجود در فیلم های سینمایی و یا تلویزیونی می‌باشد همچنین این نوع آرایش برای کاراکتر های تئاتر ها هم مورد استفاده قرار می‌گیرد اما همانطور که گفتیم هدف از این سبک میکاپ، جذاب شدن و یا شیک شدن نیست و در واقع نوعی هنر است که نسبت به لوازم مورد استفاده آن چهره شما می‌تواند به کلی عوض شود.

آرایش فانتزی دخترانه

آرایش فانتزی دخترانه در واقع زیر محموعه‌ای ازسبک آرایش فانتزی است که دارای طرفداران بسیار زیادی بوده و بیشتر مناسب خانم های جوانی است که می‌خواهند به یک مهمانی و یا مجلسی بروند که نیاز به داشتن یک آرایش خاص دارند.
همچنین از دلایل دیگری که باعث پرطرفدار بودن این سبک در میان دختر های حوان می‌شود این است که در این سبک محدودیتی در انتخاب رنگ ها نیست و دست افراد برای انتخاب رنگ دلخواه بیشتر باز می‌باشد.در ادامه ما را همراهی کنید تا با مراحل این آرایش به ترتیب آشنا شوید.

میکاپ دخترانه

شستشو و آماده سازی صورت

برای داشتن یک آرایش مطلوب و جذاب شما همیشه باید کار را با شستشو و آماده سازی صورتتان شروع کنید که این بخش یک مرحله بسیار مهم در هر میکاپ می‌باشد چون انجام درست این مراحل می‌تواند نتیجه بهتری را به آرایش شما ببخشد که در آخر باعث زیبایی هرچه تمام تر شما خواهد شد.

در ابتدا برای شروع ،صورتتان را به کمک آب سرد و به همراه یک شستشو دهنده پوست صورت مانند میسلار واتر و یا تونر بشویید. آب سرد باعث تازگی و بسته شدن منافذ پوست شما می‌شود که این اتفاق از منجر به عدم ورود مواد آرایشی به پوست شما شده که در نتیجه از پدید آمدن جوش های مکرر روی پوست شما جلوگیری می‌کند.

به هیچ وجه هم استفاده از کرم مرطوب کننده را فراموش نکنید چرا که کرم مرطوب کننده عامل بسیار مؤثری در شادابی پوست بوده و همچنین برای زیرسازی با کرم پودر مناسب است.مهم ترین نکته اینکه برای بالا رفتن ماندگاری آرایشتان حتما از پرایمر استفاده کنید که پیشنهاد ما پرایمر هانتین می‌باشد.

شستن صورت

کانسیلر

برای یکدست سازی پوستتان و همچنین محو کردن لک و عیوب پوستی حتما از کانسیلر استفاده کنید که گودی یا سیاهی زیر چشم های شما هم ناپدید شوند و همانطور که گفتیم می‌تواند آرایش و پوست شما را یکدست تر نشان دهد.
کانسیلر استیکی هانتین با رنگدانه های فراوان و پوشانندگی بالا می‌تواند در اتمام این مرحله به خوبی به شما کمک کند.

کانسیلر

رژگونه

استفاده از رژگونه را به هیچ عنوان فراموش نکنید به دلیل اینکه باعث شادابی چهره شما و تکمیل آرایشتان می‌شود. یکی از بهترین گزینه ها برای شما رژگونه تراکوتا هانتین خواهد بود که با شاین و اکلیلی که دارد جلوه‌ای ابریشمی و براق به چهره شما می‌بخشد و همچنین حجم دهنده‌ای مناسب برای گونه های شما می‌باشد. دقت کنید که طبق گفته ما در مطالب بالا شما محدودیتی درانتخاب رنگ ندارید و می‌توانید هر رنگ رژگونه‌ای که علاقه دارید را استفاده نمائید.

رژگونه تراکوتا فانتزی

تینت لب

با اینکه گفتیم شما محدودیتی در استفاده از لوازم آرایشی ندارید اما توجه کنید تینت لب مانند هر لوازم آرایشی مخصوص لب از جمله رژلب جامد و مایع،برق لب و یا حتی خط لب نمی‌باشد و بسیار متفاوت است چون علاوه بر رنگ های بسیار نزدیک آن به رنگ طبیعی لب افراد ،جلوه‌ای فوق‌العاده طبیعی و جذاب را برای لب هایتان به ارمغان می‌‌‌آورد.

تینت لب ارایش

خط چشم

برای داشتن خط چشمی خاص در آرایش فانتزی دخترانه سعی کنید تا مدل های جدید و مختلفی را روی چشمان خود امتحان کنید تا در آخر مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید.می‌توانید به آسانی هرچه تمام تر با استفاده از خط چشم ماژیکی فستیوال خط چشمی متفاوت و جذاب را برای خودتان خلق کنید.

خط چشم فانتزی

آرایش فانتزی

بعد از مطالعه و اتمام آرایش فانتزی دخترانه به بخش اصلی این مطلب یعنی آرایش فانتزی و انواع آن می‌رسیم.
همانطور که برای شما بیان کردیم آرایش فانتزی بیشتر برای آرایش شخصیت ها یا کاراکتر های فیلم های سینمایی ، تلویزیونی و یا حتی تئاتر ها استفاده می‌شود اما برای دانش بیشتر راجب این آرایش ،نکات و انواع آن ادامه مطلب را حتما مطلعه کنید.

میکاپ عروسکی

در این نوع میکاپ شما می‌توانید انواع شکل ها و طرح های مختلف را روی صورت خود ترسیم کنید و خود را به هر آنچه که می‌خواهید تبدیل کنید اما به همین منظور این خاصیت میکاپ عروسکی باعث می‌شود تا این نوع آرایش مخصوص کودکان و دختر های جوان باشد و در بین آنها محبوب شود. میکاپ عروسکی بیشتر برای دوستانی که به جشن ها و مراسم هایی مانند جشن تولد ، جشن هالوین و یا جشن های مناسبتی خاص دعوت شده‌اند مناسب است.

میکاپ عروسکی ارایش چشم

میکاپ صورت

در آرایش صورت وقتی شما اعضای صورتتان را آرایش می‌کنید باید به این نکته توجه کنید که تمامی اعضای صورت شما به یک دیگر مانند چندین چرخ دنده متصل هستند و آرایش نادرست هر یک از قسمت ها می‌تواند به کلی زحمت شما را به باد دهد برای همین شما باید نسبت به سن ،سلیقه و شرایطی که در آن قرار خواهید داشت آرایش خود را انتخاب کنید.
به عنوان مثال آرایش عروسکی با توجه خصوصیاتی که دارد مناسب کودکان است و در بین آنها محبوبیت دارد چون آرایشی پر زرق و برق و غلیظ است و جلوه زنانه‌ای ندارد.

میکاپ صورت

آرایش چشم ها

اگر نمی‌دانید ،چشم ها مهم ترین بخش در صورت هر فرد است. اولین قسمتی از صورت شما که چشم دیگران به آن می‌افتد و به صورت نا خودآگاه به آن خیره می‌شوند چشمان شماست و داشتن یک آرایش گیرا و خاص می‌تواند دیگران را مجذوب چهره و چشمان شما کند.
توصیه می‌کنیم در زمان انتخاب آرایش مناسب چشم حتما اول به مدل ،حالت و فرم چشم ها و چهره‌تان دقت کنید و نسبت به آنها آرایش مورد نظر خود را انتخاب نمائید.برای آرایش چشم ها در میکاپ فانتزی شما می‌توانید با استفاده از سایه چشم و یا خط چشم هایی با رنگ های غلیظ و پر رنگ هر طرحی که علاقه داشته باشید را به روی پلک هایتان بکشید و برای چشمان خود طرح های منحصر به فرد و خاص ایجاد کنید.
سایه چشم گلیتر یا اکلیلی هانتین گزینه پیشنهادی ما به شماست.

آرایش چشم فانتزی

آرایش لب ها

بعد از تمامی این مطالب می‌رسیم به آخرین مرحله یعنی آرایش لب ها که قسمتی بسیار حائز اهمیت و مهم بوده چرا که از عوامل تکمیل شدن آرایش چهره می‌باشد.برای آرایش لب هایتان می‌توانید هر طرح و رنگی را که دوست دارید نسبت به میکاپ دیگر بخش های صورت و فرم لب هایتان داشته باشید و لب های خودتان را جذاب و برجسته کنید.

توجه داشته باشید که به دلیل اینکه شما در سبک میکاپ فانتزی آزاد هستید و محدودیتی ندارید می‌توانید به راحتی هرچه که دوست دارید را برای لب های خودتان انتخاب کنید اما این را فراموش نکنید که بهتر است رنگ و طرح رژلب را با چشم هایتان ست نکنید چون آرایش فانتزی خود به تنهایی غلیظ بوده و انجام اینکار باعث غلظت بیشتر آن هم خواهد شد اما باز هم این مسئله یک انتخاب است و شما می‌توانید نسبت به سلیقه شخصیتان هر آن چه که فکر می‌کنید زیبا است را انتخاب کنید.
رژلب جامد نایسپیدو با 24 رنگبندی جذاب می تواند گزینه ی خوبی برای این میکاپ باشد.

میکاپ لب

سخن آخر

همانطور که گفتیم آرایش فانتزی شامل زیر مجموعه ها ،روش ها و نکات مختلفی است و مطالبی که ما به شما گفتیم هم تنها راهنمایی هایی از طرف ما به شما بود تا یک آرایش فانتزی جذاب و در عین حال سرگرم کننده را در کنار دوستان و یا عزیزانتان داشته باشید.اما باز هم این شما هستید که تعیین کننده‌ی زیبایی و جذابی آرایش خودتان خواهید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری