تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش کره‌ای

آرایش کره‌ای

شاید تا به حال اسم چیز هایی که کره‌ای به آنها معروف هستند را شنیده باشید.
برای مثال موزیک کی پاپ ،سریال های کی دراما و یا حتی غذا های معروف این کشور ،اما یکی مهم ترین چیز هایی که کره‌ای ها به آن معروف هستند آرایش کره‌ای است.
چرا که این سبک آرایش علاوه بر سادگی ،چهره شما را نیز بسیار جوان و نچرال می‌کند و از آنجایی که در دنیای امروز تمایلات بانوان به سمت آرایش های طبیعی تر و نچرال تر می‌رود این آرایش می‌تواند بهترین گزینه برای آنها باشد.
پس با ما در ادامه همراه باشید تا با نکات مهم و روش انجام میکاپ کره‌ای به سادگی آشنا شوید.

آرایش کره‌ای به چه شکل است؟

در آرایش کره‌ای چهره شما همواره به سمت جوان تر شدن و همچنین طبیعی تر شدن می‌رود.

به عنوان مثال از کارهای مهمی که در این سبک آرایش انجام می‌شود و به جوانی چهره شما منجر می‌شود توجه این آرایش بر روی روشن سازی و برجسته کردن استخوان گونه است.

اگر به چهره بانوان کره‌ای دقت کنید می‌توانید یکدستی و نچرال بودن را در چهره و آرایش آنان ببینید که یکی دیگر از دلایل بوجود آمدن این خصوصیات استفاده آنها از رنگ های تقریبا ملایم و یا نود در میکاپشان است که همزمان به منجر به با وقار تر شدن و در عین حال جذاب شدن چهره‌شان می‌شود.

مرطوب سازی پوست

مهم ترین قانون در یک آرایش کره‌ای داشتن پوستی مرطوب ،صاف و بدون چروک است که همه این ها با استفاده از یک کرم مرطوب کننده به دست می‌آید. توجه داشته باشید که یک پوست درخشان و یا به اصطلاح شیشه‌ای تنها با این کار پدیدار نمی‌شود و باید با یک روتین پوستی مناسب همراه باشد.
اینکار دقیقا عادت کره‌ای‌ها است یعنی آنها به گونه‌ای از پوست خود مراقبت می‌کنند که حتی بدون اینکه از مقداری کرم پودر استفاده کنند پوستی شفاف و شاداب خواهند داشت.

اما شما حتما از یاد نبرید که کرم مرطوب کننده را استفاده نمایید و اگر دارای پوستی خشک هستید می‌توانید استفاده از ماسک شب و یا مصرف کرم را در ذهن خود داشته باشید.

آماده سازی صورت

به هیچ عنوان کرم ضدآفتاب را از یاد نبرید

نور آفتاب مخصوصا در فصل گرما می‌تواند بسیار شدید و آزار دهنده باشد به گونه‌ای که به راحتی به پوست شما آسیب وارد کند.

این آسیب می‌تواند حتی به نقطه‌ای برسد که به دلیل اشعه های مضر خورشید ،شما مبتلا به مشکلات و بیماری های
پوستی شوید.

اما به دلیل اینکه استفاده از کرم ضد آفتاب مرحله بسیار مهمی است ولی در هر آرایش از آن صحبت می‌شود ،مردم اغلب تصور می‌کنند که استفاده از آن چندان مهم نیست و با استفاده از یک کرم پودر و SPF موجود در آن این قضیه جبران می‌شود.اما باید این را بدانید که با استفاده نکردن از کرم ضد آفتاب تنها به خود و پوستتان خیانت بزرگی کرده‌اید.

کرم ضد آفتاب برای آرایش کره‌ای

کرم پودر و زیرسازی پوست

بعد مصرف کرم ضد آفتاب حال حتما از پرایمر استفاده نمائید تا دوام آرایش شما را بالا ببرد و به آن تثبیت دهد.
همچنین پرایمر برای بالا بردن ماندگاری آرایش هم مورد استفاده قرار می‌گیرد و ما توصیه می‌کنیم که حتما از یک پرایمر با جلوه درخشان و طبیعی استفاده کنید که پیشنهاد ما به شما پرایمر هانتین می‌باشد.

در آرایش کره‌ای بیشتر از بی بی کرم به جای کرم پودر استفاده می‌شود چرا که قانون اصلی آرایش کره‌ای ،نچرال و طبیعی     نگه داشتن چهره است اما شما هنگام استفاده از کرم پودر ممکن است به دلیل بافت سنگین آن چهره‌ای مصنوعی و بیش از حد غلیظ به خود بگیرید.

شما می‌توانید حتی از پن استیک هانتین برای پنهان کردن عیوب پوستی و لک هم استفاده نمایید و همچنین جلوه خیس و مرطوب چهره‌تان را نیز نگه دارید.

بی بی کرم

حالت دهی به ابرو ها

همانطور که گفتیم آرایش کره‌ای همواره به ملایم بودن و یا نچرال بودن اکتفا می‌کند برای همین در این سبک شما باید ابرو ها را به شکل ملایم و طبیعی آرایش نمائید برای مدل ابرویی که مختص آرایش کره‎‌ای باعث صاف شدن ابرو ها و بوجود آمدن کمی قوس در انتهای آنها می‌شود اما به یاد داشته باشید که از پر کردن بیش از حد ابرو های خود اجتناب کنید.

حتما دقت کنید که ابروهایتان را شانه کرده و بعد از انجام اینکار به کمک صابون و یا ژل ابرو آنها را فیکس نمائید.برای انجام این مرحله و فیکس کردن ابرو هایتان می‌توانید از ژل لیفت ابرو هانتین برای یکدست کردن ،لیفت و خوش فرم کردن ابرو هایتان استفاده نمائید.

میکاپ و آرایش کره‌ای طبیعی

کانسیلر

برای استفاده از کانسیلر دقت کنید که حتما اگر پوست شما دارای لک ، قرمزی ، جوش و یا آکنه است از کانسیلر استفاده نمایید به دلیل اینکه می‌تواند به خوبی پوست شما را یکدست و صاف کند که به زیبایی و نچرال شدن هرچه تمام تر ظاهر شما کمک می‌کند. همچنین شما می‌توانید برای حلقه تیره دور چشم هم از کانسیلر استفاده کنید.

کانسیلر برای میکاپ طبیعی

آرایش گونه ها

برای زیباتر کردن گونه ها به جای رژگونه های معمولی شما باید اینبار از رژگونه های براق و دارای شاین استفاده کنید چون بانوان کره‌ای هم در زمان آرایستن خودشان از رژگونه های براق استفاده ‌می‌کنند و این نوع رژگونه می‌تواند گونه های شما را برجسته تر و چهره شما را نچرال تر نشان دهد.

بهترین رنگ ها برای شما می‌تواند رنگ های هلویی ، صورتی و یا مرجانی باشد که باید آنها را به شکل خطی از استخوان گونه تا شقیقه هایتان بکشید.

سعی کنید به جای رژگونه های پودری از رژگونه های مایع و یا کرمی استفاده کنید تا چهره شما جلوه‌ای براق به خود بگیرد ولی یک مزیتی که رژگونه های پودری با خود حمل می‌کنند این است که به آسانی روی پوست صورت شما فید می‌شود در کل تصمیم با شماست و اما پیشنهاد ما رژگونه تراکوتا هانتین برای شماست.

میکاپ گونه طبیعی کره‌ای

میکاپ چشم ها

برای آرایش مژه ها به هیچ عنوان به سمت ریمل های پرحجم کننده و یا مژه های مصنوعی نروید چرا که با توجه به خصوصیت آرایش کره‌ای شما باید بیشتر به سادگی تمایل داشته باشید برای همین استفاده از ریمل های قهوه‌ای بلند کننده را به شما عزیزان توصیه می‌کنیم.
از آنجایی که در آرایش کره‌ای آراستن چشم ها بخش بسیار مهمی است نسبت به آرایش قسمت های دیگر بیشتر به آن دقت می‌شود و همچنین هنگام آرایش سعی می‌کنند چشم های خود را با رنگ های ملایم و نچرال آرایش کنند. به عنوان مثال کره‌ای ها برای آرایش پلک هایشان از رنگ های صورتی ،کرم ،مرجانی و یا قهوه‌ای کمرنگ استفاده می‌کنند.

یکی از بهترین انتخاب ها برای شما  ،سایه چشم پودری هانتین است که با تنوع رنگی فوق العاده زیبا و پیگمنت بالا بسیار مناسب این نوع میکاپ است.

برای خط چشم بهتر است از رنگ قهوه‌ای به جای مشکی استفاده کنید تا ظاهری جذاب تر به خود بگیرید. حتما خط چشم های خود را باریک و ظریف ترسیم کنید به شکلی که قسمت بیرونی آن به سمت پایین و یا گوش هایتان باشد.

خط چشم سنگی یا آکوا ورورا با دارا بودن تناژهای مختلف رنگ قهوه ای گزینه ی خوبی برای این میکاپ است.

خط چشم آرایش کره‌ای

آرایش لب هایتان را فراموش نکنید

در میکاپ کره‌ای آرایش لب ها به گونه‌ای است که باعث پرحجم تر شدن لب ها شده و آنها را برجسته تر نشان می‌دهد
روش انجام آن هم با استفاده از یک رژلب پر رنگ شروع می‌شود.

رژلب را در قسمت وسط لب کمی بکشید و بعد آنها را به سمت بیرون لب فید و یا محو کنید. برای اینکار می‌توانید از براش یا حتی انگشت خودتان هم کمک بگیرید ،همچنین می‌توانید به جای رژلب از تینت لب هم استفاده نمایید و جلوه‌ای بسیار طبیعی را به لب های خودتان ببخشید.

رژلب جامد نایسپیدو با رنگدهی بینظیر و 24 رنگبندی می‌تواند گزینه ی مناسبی باشد.

تینت لب آرایش

حرف آخر

بعد از خواندن این مطلب و توجه به نکات مهمی که گفته شد ،پیشنهاد می‌کنیم که اگر آرایشی می‌خواهید تا تقریبا ملایم و طبیعی باشد و هم به عنوان اکسیر جوانی عمل کند میکاپ کره‎‌ای بهترین گزینه خواهد بود. به دلیل اینکه هم چهره شما را شاداب تر و همچنین سرزنده تر نشان می‌دهد و هم بسیار لایت و سبک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری