تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

نکات آرایش ابرو

نکات آرایش ابرو

آیا شما می دانید که ابروها در زیبایی چهره شما چه تاثیر بسزایی دارند و یکی از مهم‌ترین جزء زیبایی بشمار می‌روند زیرا افراد در برخورد اول با شما ابرو های شما  توجه‌شان را جلب می کند.پس بی اهمیت از کنارشان رد نشوید و بی آرایش  آنها را رها نکنید زیرا یک تغییر بسیار جزئی هم چهره شما را تغییر می دهد.
اگر بدنبال زیبایی ابرو های خود هستید با ما همراه شوید تا به نکات آرایش ابرو کنار هم بپردازیم .
اول اینکه شما باید بدانید چه مدل ابرو هایی برای صورت شما مناسب است زیرا فرم ابرو باید به فرم صورت شما بیاید تا زیبایی که بدنبالش هستید را بدست بیاورید.
برای تشخیص فرم صورت خود بهتر از بدون ارایش باشید و موهای خود را از پشت جمع کنید.

برای انتخاب مدل ابروی مناسب و زیبا، به این ترتیب عمل کنید:

1. صورت گرد

مدل ابروی صورت گرد باید زاویه دار و شکسته باشد و کمان آن بلند باشد تا کمی به کشیده شدن چهره شما کمک کند.

2. صورت دراز و کشیده

مدل ابروی صورت‌های کشیده باید تخت، افقی و بدون کمان باشد. این کار به گرد دیده شدن صورت کمک می‌کند.

3. صورت بیضی

مدل ابروی صورت گرد باید کمی زاویه دار و ملایم و ارتفاع کمان ابرو نسبتاً کوتاه باشد. این کار باعث می‌شود فرم چهره متعادل‌تر شود.

4. صورت مربعی

صورت‌های مربعی باید مدل ابروی خود را منحنی با زاویه بیشتر انتخاب کنند. ابروهای شکسته یا تخت اصلاً انتخاب مناسبی محسوب نمی‌شود.

5. صورت الماسی

صورت‌های الماسی با ابرو های مدل منحنی و کمان متوسط زیباتر دیده می‌شود.

6. صورت قلبی

صورت‌های قلبی بهتر است ابروهایی پهن با کمان ملایم داشته باشند. کمان این مدل ابرو ها باید کم و مانند فرم ابروی صورت‌های کشیده باشند.

آرایش ابرو

لوازم و ابزاری که می توانید از آنها استفاده کنید.

برای شروع کار به یک سری ابزار و لوازم  آرایشی نیاز است تا زیبایی دلخواهتان را بدست بیاورید و زیبایی خود را چند برابر کنید.توجه داشته باشید که لوازم مورد استفاده باید از کیفیت مطلوب برخوردار باشد تا به ابرو های شما آسیب نرساند.برای این کار می توانید از وسایل زیر استفاده کنید.

  • موچین ابرو
  • ژل ابرو
  • صابون ابرو
  • برس ابرو
  • مداد ابرو
  • آکوا
  • ماژیک ابرو
  • تاتو ابرو

آرایش ابرو بصورت ساده و طبیعی

اگر می خواهید ابرو ها‌‌یتان حالت طبیعی خود را حفظ کنند می توانید کاری کنید که آنها مرتب و خوش حالت بنظر برسند.با این کار هر یک از تارهای ابرو شما مشخص و طبیعی و دخترانه جلوه می‌کنند.

ابتدا با موچین اطراف ابرو های خود را مرتب کنید تا ابرو هایتان خوش فرم دیده شود.
موچین های هانتین با لبه های تیز  و طراحی ارگونومیک گزینه مناسبی می باشند.

ژل‌های ابرو کاربردها و دستورالعمل‌های مختلفی دارند. که به دو نوع رنگی و بی رنگ در بازار عرضه می شود.در صورتی که استفاده مداوم از ریمل ابرو سبب ریزش و ظاهر نامناسب ابروها می‌شوند؛ در سال‌های اخیر انواع مختلفی از ژل‌ ابرو تولید و روانه بازار شده‌ است.

شما می توانید با استفاده از ژل ابرو یا صابون ابرو و یک برس و اسپری آب ابرو های رو به بالا و جذاب داشته باشید.

لیفت ابرو

استفاده از مداد ابرو

اگر ابرو های شما کم پشت هستند می توانید با استفاده اصولی و درست از مداد ابرو ،ابروهایتان را پر تر نشان دهید .در انتخاب مداد ابرو علاوه بر رنگ موی ابرو رنگ پوست هم مهم است بطوری که یک الی دو درجه تیره تر از رنگ پوستتان باشد.اگر می خواهید ابرو هایتان سبک اروپاِئی و طبیعی داشته باشد از فرم قالبی اجتناب کنید بطوری که فقط آن قسمت خالی و کم پشت را با مداد از پایین به بالا بکشید و سپس با برس شانه کنید.‌

مداد ابرو هانتین در چهار تناژ رنگی قهوه ایی روشن تا تیره می تواند گزینه مناسبی برای این کار باشد .این محصول دارای برس ابرو هم می باشد که شما براحتی می توانید هر دو را استفاده کنید.

مداد ابرو

آرایش ابرو با آکوا

آکوا یکی از محصولات آرایشی و بهداشتی در میان خانم ها می باشد و از محبوبیت خاصی برخوردار است و می توان برای ساعت های طولانی از آن استفاده کرد در بیشتر موارد ضد آب و ضد حساسیت تولید می شود .

بکارگیری این روش کمی زمان بر است و نیاز به کمی مهارت و حوصله دارد اما نتیجه کار بسیار زیبا خواهد شد .اگر ابرو های شما خالی است و یا  می خواهید ابرو هایتان را پهن دیده شود این کار مناسب شما‌‌ است .برای این کار رنگ مناسب ابروی خود را انتخاب کنید .‌

آکوا نایسپیدو  با رنگ های کاربردی و پیگمنت بالا در 6 تناژ رنگی در طیف های قهوه ایی روشن تا قهوه ایی تیره و مشکی گزینه پیشنهادی ما به شما است که بسیار برای میکاپ ابرو های طبیعی مناسب است.

خط چشم سنگی

آرایش ابرو با تاتو ابرو

تاتو ابرو یکی از تکنیک هایی برای ترمیم دائمی و موقت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد تاتوی دائمی جوهر مستقیما زیر پوست و در لایه های عمیق تری تزریق می شود اما در نوع موقت از رنگدانه ها به جای جوهر در سطح پوست استفاده می شود و مناسب جهت قرینه سازی ابروهای تاتو شده یا تیغ زده شده است.

اگر به هر دلیلی سراغ تاتو دائمی نمی روید بهتر است از رنگ موقت ابرو فستیوال که ضد تعریق است و با کیفیت بالا در 10 تناژ رنگی تولید شده استفاده کنید.
برای استفاده از این محصول بهتر است قلمو های شماره سه صفر و یا سر کج شماره دو را بکار ببرید تا شاهد حالت بسیار زیبا و جذاب در ابرو های خود باشید .

تتو موقت ابرو

آرایش ابرو با ماژیک ابرو

هر روز محصولات آرایشی جدیدی همچون ماژیک های ابرو وارد بازار می شوند.

شما به وسیله انواع ماژیک ابرو می توانید اقدام به کشیدن خط های باریک مو در نواحی کم پشت ابروهایتان کرده و جلوه ای طبیعی مشابه تار مو به آنها بدهید.
این ماژیک ها در رنگ های گوناگون همچون قهوه ایی روشن و قهوه ایی تیره و خاکستری تیره و مشکی تولید می شوند که برای تمام افراد مناسب خواهد بود .

برخلاف روش میکروبیلدینگ که خطوط تاتو شده روی ابروهایتان دائمی یا نیمه دائمی است .خط های کشیده شده توسط ماژیک ، موقتی بوده و شما می توانید با استفاده ار انواع محلول های آرایش پاک کن اقدام به پاک کردن خطوط کنند.

البته ماژیک  سه خط هانتین دارای ویژگی ماندگاری بسیار طولانی مدت همراه با مقاومت بسیار بالا در برابر آب و تعریق را دارد که گزینه مناسبی برای هاشور ابرو است.

 

ماژیک ابرو

 

ابروها به عنوان قاب صورت ما بوده و نقش پررنگی در زیبایی چهره هر فرد دارند. به همین دلیل است که آراستگی و مرتب بودن آن ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است به طوری که بسیاری از افراد حاضرند برای رسیدن به ابروهای زیبا از روش های پرهزینه و یا دردناک مانند میکروبلیدینگ، تتو ابرو و … کمک بگیرند.
در این مقاله درباره ی انتخاب فرم ابرو متناسب با فرم صورت همچنین درباره ابزار ها و تکنیک های آرایش ابرو صحبت کردیم.
امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری