تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

بیس کت ناخن

بیس کات ناخن چیست؟

شاید برای شما پیش آمده باشد که وقتی از لاک ژل استفاده می‌کنید بعد از گذشت مدتی کوتاه کم رنگ شدن و از بین رنگ لاک را مشاهده می‌کنید،این اتفاق بخاطر استفاده نکردن شما از بیس کات است. بیس کات در واقع محلولی است که قبل از مصرف لاک استفاده می‌‌شود و به عنوان یک زیرساز مختص ناخن ها عمل می‌کند.

از نکات مثبتی که این محصول دارد این است که علاوه بر بالا بردن دوام و ماندگاری لاک شما ،باعث محافظت از ناخن ها و پوست اطراف آن دربرابر مواد داخل لاک هم خواهد شد و همچنین یکدستی و یکنواختی را به ناخن های شما می‌بخشد.

مراحل استفاده از بیس کات

برای استفاده از بیس کات باید به این نکته دقت کنید که هر نوع لاک در بازار مانند لاک ژل و لاک معمولی ،بیس کات مختص به خودش را دارد و برای گرفتن نتیجه‌‍ای بهتر حتما باید از بیس کات مخصوص همان نوع لاک استفاده نمائید.

برای خشک کردن هر نوع از این بیس ها هم روش های جداگانه‌ای وجود دارد.برای مثال اگر می‌خواهید تا بیس کات ژل را خشک کنید باید حتما به کمک دستگاه uv اینکار را انجام دهید و برای خشک کردن بیس کات معمولی شما نیاز به هوا خواهید داشت.

مراحل استفاده از بیس کات به ترتیب:

  • اول از هرچیز مراحل ابتدایی مانیکور را انجام دهید و کوتیکول هر یک از ناخت هایتان را به عقب بکشید
  • روی ناخن هایتان لایه‌ای از بیس کات را بزنید تا زیرسازی ناخن ها شروع شود
  • دست خودتان را در دستگاه uv قرار دهید تا بیس کات خشک شود و بعد از آن لاک مورد نظرتان را استفاده کنید
  • برای لاک ژل هم باید آن را روی بیس کت بزنید و با استفاده از دستگاه uv لاک خود را خشک کنید

بیس کات ناخن

فواید استفاده از بیس کات

همانطور که گفتیم استفاده از بیس کات فواید زیادی دارد که باعث زیبایی ،جذابیت و محافظت از ناخن های شما می‌شود
با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا از فواید آن بیشتر با خبر شوید.

پوشاندن آسیب های ناخن

زمانی که شما درحال لاک زدن بر روی ناخن هایتان هستید ،ممکن است قسمت هایی از آن باشد که صاف و یکدست نبوده و دچار آسیب دیدگی شده باشند. در این صورت اگر شما به لاک زدن ادامه دهید نتیجه آن آنچنان جذاب به نظر نمی‌رسد و ناخن های شما ظاهری زننده به خود خواهند گرفت.

یکی از بهترین انتخاب هایی شما رو به روی خود دارید بیس کات هانتین است که با محلولی غنی شده از انواع ویتامین ها به کمک ناخن های شما خواهد و آنها را بیش از پیش قوی تر و مستحکم تر می‌کند و حتی شما می‌توانید برای رسیدگی بیشتر و داشتن ناخن هایی جذاب تر استفاده از محصولات طراحی و کاشت ناخن هانتین را در ذهن خود داشته باشید.

اگر شما قبل از زدن لاک از یک بیس کات استفاده کنید تمام آسیب دیدگی و برجستگی های ناخن شما را پر خواهد کرد و جلوه‌ای صاف و صیقلی به آنها خواهد بخشید.

بالا بردن انعطاف پذیری لاک شما

اگر شما می‌خواهید که با یک تیر دو نشان بزنید ، پس استفاده از بیس کات را به شما بسیار توصیه می‌کنیم. به دلیل اینکه بیس کات ها حجم زیادی از نرم کننده را در خود جای داده‌اند و این قابلیت آنها باعث شده که شما نه تنها ماندگاری لاک و انعطاف ناخن های خود را بالا ببرید بلکه می‌توانید به آنها استحکام و دوام دو چندان را هدیه دهید.

رساندن مواد غذایی به ناخن ها

برای تقویت و آبرسانی ناخن هایتان حتما به سمت استفاده از بیس کات بروید چون برخی از این محصولات داخل محلول خود ترکیبی از مواد مغذی مانند انواع پروتئین ها و ویتامین ها را دارند
که به ترمیم و درمان هرچه بیشتر بافت های آسیب دیده ناخن هایتان کمک خواهد کرد ،مخصوصا اگر شما معمولا از لاک ژل استفاده می‌کنید.

بیس کت

چسبندگی بیشتر لاک به ناخن ها

این محصول در اصل باعث ایجاد چسبندگی بین لاک و ناخن شما می‌شود که این مسئله به دلیل وجود رزین در این محصولات می‌باشد. بیس کات ها با ایجاد لایه هایی مستحکم بر روی ناخن های شما از خورد شدن آنها و خشک شدن پوست اطراف ناخن هایتان جلوگیری می‌کند.

چسبندگی لاک با بیس کت

نتیجه گیری

ما سعی کردیم در این مطلب فواید استفاده از بیس کات را برای شما مطرح کنیم.امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری