تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش شاین

آرایش شاین

از بهترین گزینه هایی که می‌توانید برای آرایش مختص رفتن به یک مهمانی و مجلس بسیار خاص داشته باشید ،قطعا آرایش شاین خواهد بود. آرایش شاین در سال های قبل یعنی در دهه هفتاد و شصت در بین بانوان و خانم های جوان بسیار محبوب بود و بیشتر برای مراسم های خاص و مهم از این نوع آرایش استفاده می‌شد.

اما رفته رفته هرچه سال های بیشتری گذشت تمایلات بانوان بیشتر به سمت میکاپ های ملایم و مات رفت و محبوبیت آرایش شاین دربین آنها کمتر شد.
با این حال بعد از گذشت چندین سال از نوع موضوع این سبک میکاپ دوباره حال ترند شدن و پیدا کردن محبوبیت بین بانوان شده اما تفاوت هایی بین نسخه قدیمی و جدید آن بوجود آمده. پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید به زیبایی هر چه تمام تر با یک آرایش شاین جذاب در مهمانی ها ظاهر شوید.

مراحل و نکات آرایش شاین

همانطور که گفتیم میکاپ شاین امروزه به دوران اوج خود برگشته اما به شکلی متفاوت که اگر شما عزیزان تمامی نکات آنها را به خوبی رعایت کنید می‎‌توانید در حالت جذاب ترین حالت ممکن ظاهر شوید پس حتما به نکات زیر دقت فرمائید.

آماده سازی صورت

مانند هر میکاپ دیگری ، شما در ابتدای کار نیاز به آماده سازی صورتتان دارید که می‌توان گفت مهم ترین بخش آرایش همین مرحله است چرا که تاثیر بسیار زیادی بر روی آرایش شما و نتیجه آن خواهد داشت.

برای شروع حتما استفاده از آبرسان و یک کرم مرطوب کننده را در نظر داشته باشید و بعد از آن اصلا پرایمر را فراموش نکنید چون برای زیرسازی و بالا بردن ماندگاری آرایش شما بسیار مناسب بوده و همچنین حفظ رطوب و کاهش قرمزی پوستتان می‌شود که می‌توانید تمامی این خصوصیات را در پرایمر هانتین داشته باشید.

آماده سازی صورت

کرم پودر

برای استفاده از کرم پودر توجه کنید که حتما به سراغ کرم پودر های براق بروید ،اما ترفندی که باعث می‌شود شما با یک تیر دو نشان بزنید این است که می‌توانید با استفاده از کرم پودر سوپر استی هانتین با ماندگاری بالا و پوشانندگی بسیار مناسب به همراه شماره 5 پودر فیکس هانتین به جلوه‌ای براق و فوق العاده جذاب به یکباره برسید.

یعنی با ترکیب این دو محصول و زدن این ترکیب به صورت و در آخر پخش کردن بر روی تمام صورت شما نه تنها چهره خود را به کمک پودر فیکس کمی براق کرده‌اید بلکه با استفاده از کرم پودر ماندگاری آرایش خودتان هم بیشتر خواهید کرد.

کرم پودر شاین

هایلایت

برای داشتن یک آرایش شاین جذاب هایلایت کردن گونه ها ،بینی و اطراف آن را از یاد نبرید چرا که می‌توانید با انجام اینکار به برجسته سازی و همچنین فرم دهی استخوان گونه و بینی بپردازید که ما برای اینکار رنگ 406 از رژگونه تراکوتا ورورا را به شما پیشنهاد می‌کنیم چون علاوه بر سفید بودن و عمل کردن به عنوان هایلایتر دارای شاینی ریز و مجذوب کننده است.

هایلایت شاین

تضاد ایجاد کنید

سعی کنید به هیچ عنوان در استفاده از محصولات آرایشی شاین دار زیاده روی نکنید به دلیل اینکه براق کردن بیش از حد چهره شما باعث ایجاد جلوه‌ای غلیظ و فوق العاده زننده در چهره شما می‌شود.
برای مثال اگر شما می‌خواهید تا از رژلب براق استفاده کنید بهتر است که برای چشم ها از یک سایه چشم با جلوه طبیعی و مات استفاده نمائید و  یا بلعکس در صورت استفاده شما از یک سایه براق و شاین دار مات بودن لب های شما گزینه‌ی بهتری خواهد بود.

آرایش چشم ها

اگر می‌خواهید تا به آرایش خود زرق و برق بیشتری دهید و جوری آنها را آرایش نمائید که جذابیتی بی همتا به استایل و چهره خود ببخشند توصیه می‌کنیم از ترفند کات کریس برای زدن سایه استفاده کنید و حتما بعد از آن سایه چشم اکلیلی یا گلیتر هانتین را در بخش پایینی سایه خود استفاده نمایید تا چشمان شما براق و همچنین گیرا شوند.
احتمال دارد شما بخواهید تا برای داشتن یک آرایش روزانه ، آرایش شاین را انتخاب کنید که در این صورت می‌توانید روش های دو رنگ و یا تک رنگ را انجام دهید.

اما ممکن است برخی از شما علاقه‌ای به بیش از حد درخشان کردن چشم هایتان نداشته باشید ،بنابراین شما باید از مقدار کمی سایه های براق و درخشان در قسمت خارجی پلک و در قسمت داخلی آن از سایه های مات استفاده نمایید.
برای سایه های درخشان یکی از بهترین انتخاب ها برای شما پالت سایه متالیک 12 رنگ هانتین بوده که با جلوه‌ای صدفی و شاین بسیار ریز به زیبایی هرچه تمام تر چشم های شما کمک خواهد کرد و همچنین مناسب سالن های زیبایی و آموزشگاه ها هم می‌باشد.

آرایش شاین چشم ها

لب هایی براق

لب ها بخش بسیار مهمی در میکاپ هستند به گونه‌ای که می‌توانند به تنهایی روی کل آرایش شما تاثیر بگذارند و نتیجه نهایی را تغییر دهند ،هر چند که در آرایش شاین شما باید رنگ و مدل رژلب و محصولی که از آن برای آراستن لب هایتان استفاده می‌کنید را نسبت به میکاپ دیگر بخش های صورتتان انتخاب کنید که تمامی قسمت های صورت با یکدیگر همخوانی داشته باشند تا شما به بهترین حالت ممکن در مراسم ها حاضر شوید.

برای مثال اگر شما از سایه های ملایم برای آرایش استفاده می‌کنید ،سعی داشته باشید که از محصولاتی استفاده نمائید که لب هایتان را براق کند مانند برق لب یا لیپ گلاس ها که همزمان با درخشان کردن لب های شما به آنها رنگ فوق العاده طبیعی می‌دهند.

یکی دیگر از راه هایی که شما برای انجام آرایش شاین لب ها دارید این است که با استفاده از سایه اکلیلی هانتین و چسب گلیتر لب های خود را به رنگ دلخواهتان تغییر دهید و آنها را بسیار درخشان و پر زرق و برق کنید
اما اگر تمایل به انجام اینکار دارید ،حتما به این نکته دقت کنید که این نوع از میکاپ لب ،لب ها را بیشتر فانتزی خواهد کرد که برای زیبایی نیازمند این است که شما بخش های دیگر صورتتان را به ساده ترین حالت ممکن آرایش کنید.

لیپ گلاس

نتیجه پایانی

سعی داشته باشید که در آرایش شاین همیشه بین قسمت های مختلف صورتتان هارمونی و یا بالانس خاصی ایجاد کنید. این نکته رمز زیبایی شما در سبک میکاپ شاین خواهد بود ،ایجاد بالانس و حتی کمی خلاقیت به خرج دادن.
اما درکل نکاتی که ما در این مطلب به شما گفتیم بیشتر نکاتی بود که انجام آنها در نتیجه نهایی آرایش شما تاثیر بسزایی
خواهند داشت و انجام دادن به جذابیت و درخشش شما در مهمانی ها کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری