تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

لیفت ابرو

ژل ابرو چیست؟

ابروهای یک‌دست،کشیده و خوش فرم تاثیر زیادی در زیبایی و آراستگی صورت دارند و با روش‌های مختلف مانند استفاده از ژل ابرو،صابون ابرو ،ریمل ابرو و مداد که جزو تکنیک‌های آرایش موقت هستند.می توان به این هدف رسید.
اکثر خانم‌ها برای زیبایی ابرو های خود از این لوازم استفاده می کنند چون براحتی پاک می شوند و  هزینه کمتری هم دارند.
در این مقاله شما را با ژل ابرو بیشتر آشنا می کنیم تا بدانیم که ژل ابرو چیست؟ و یا کاربرد آن در کجا و چگونه است.

ژل ابرو

امروزه یکی از لوازم پرطرفداری که برای فرم دهی، پر کردن و تغییر شکل ابروها به وفور استفاده می شود انواع ژل ابرو است.

ژل یا ریمل بی رنگ ابرو ماده چسبنده ای است که با ایجاد چسبندگی و فرم دهی بین موهای ریز ابرو ، آنها را پرپشت تر از همیشه نشان می دهد و جلوه طبیعی و جذاب به ابروها می بخشد.
بنابراین مطابق با شیوه مصرف فرم ابروها را نیز تغییر می دهد.

ژل مژه و لیفت ابرو

 مزیت های لیفت ابرو با ژل ابرو

علاوه بر اینکه باعث پرتر و پهن تر دیده شدن ابرو می شود موجب مرتب شدن تارهای ابرو برای تمام طول روز هم می شود.

ژل های ابروی رنگی می توانند شما را از مصرف مداد و سایه ابرو بی نیاز کنند تا ابرو ها در معرض آسیب آن لوازم قرار نگیرند.

استفاده از ژل ابرو باعث ایجاد یک آرایش طبیعی و زیبا در چهره فرد می شود.

شما را از لیفت دائم بی نیاز می کند.

بدون نیاز به اصلاح ابرو مدل ابرو را تغییر می دهد.

در صورت استفاده از ژل ابروی با کیفیت، ابروها تقویت شده و به هیچ عنوان دچار ریزش نمی شوند.

کم‌پشتی ابروها ممکن است به دلایلی مانند افزایش سن و رنگ کردن مکرر آن‌ها رخ دهد. اگر می‌خواهید ابرویی زیبا و طبیعی داشته باشید، ژل ابرو یکی از بهترین و ارزان‌ترین انتخاب‌های ممکن پیش روی شماست.

همچنین می‌تواند به عنوان محصولی برای مراقبت از ابرو و درمان کم‌پشتی استفاده شود. شما می‌توانید تاثیر آن را در بلند مدت مشاهده کنید.

نکته مهمی که باید برای جلوگیری از ریزش ابروها رعایت کنید این است که هنگام شستن ابروها با احتیاط عمل کنید تا کنده نشوند.

ابرو طبیعی

به طور کلی ژل ابرو در سه نوع مختلف وجود دارد:

ژل ابروی شفاف و بی‌رنگ

مناسب برای کسانی  است که زیاد اهل آرایش‌های صورت نیستند و چهره طبیعی خود را می‌پسندند، استفاده از آن یک گزینه عالی است. اگر حجم ابروهایتان متوسط ​​تا پر است، می توانید از این محصول جهت فرم دهی به ابرو های خود استفاده کنید تا هم ابرو های منظم تر و هم چهره بانشاط تری داشته باشید .ژل ابرو هانتین یک گزینه عالی و با کیفیت بسیار مطلوب است که علاوه بر ابرو برای جذابیت مژه هم کاربرد دارد.

ژل ابروی رنگی                                                                                  

این نوع ژل‌ها برای کسانی که ابروهای کم پشتی دارند و به دنبال آرایش‌های کامل صورت هستند، یک انتخاب عالی به شمار می‌رود. این محصول علاوه بر اینکه ابروها را در جای خود نگه می‌دارد و فرم دلخواه را به ابروهای شما می‌دهد، ظاهری رنگ‌ آلود نیز در ابرو ایجاد می‌کنند.و باعث پر تر دیده شدن آنها می شود.

– ژل ابروی تقویت کننده

ژل‌ ابروهایی که به عنوان سرم تقویت کننده ابرو عرضه می‌شوند، حاوی ویتامین‌ها و مواد تشکیل‌‌‌ دهنده‌ای هستند که فولیکول‌های موی ابرو را تحریک می‌کنند و باعث رشد و تقویت ابروها می‌شوند.

همچنین شفافیت خاصی به ابروها می‌بخشد و آنها را در تمام طول روز پرتر و شاداب‌تر نشان می‌دهد.

نحو آرایش با ژل ابرو

۱- آرایش صورت را با روتین پوستی خود شروع کنید. برای این منظور، قبل  از آرایش ابرو، پوست خود را با شوینده صورت محلول میسلار واتر یا تونر تمیز کنید. با این روش پوستتان عاری از هر گونه آلودگی می‌شود.

۲- در مرحله بعد اگر ابروهای شما نیاز به اصلاح دارد از تیغ، موچین و قیچی ابرو استفاده کنید و ابروهایتان را مرتب کنید.برای این کار موچین های هانتین با لبه های تیز و طراحی ارگونومیک گزینه بسیار مناسبی است.

۳- اگر ابروهای کم پشتی دارید و همیشه از سایه ابرو یا مداد برای پر کردن جاهای خالی ابروهایتان استفاده می‌کنید، بهتر است در این مرحله از آن‌ها استفاده کنید. همچنین سایر لوازم آرایشی صورت خود را مانند: پرایمر، کرم پودر، کانسیلر، پنکیک و کانتور را هم در این مرحله استفاده کنید.

۵- پس از مراحل بالا نوبت به مرحله اصلی یعنی ژل ابرو می‌رسد. برس آن را بردارید و آن را در جهت رشد موی ابروها بکشید. سپس برس را به آرامی از تاج ابرو تا انتهای دم ابرو از پایین به سمت بالا بکشید تا به اصطلاح لیفت شوند.

نچرال

 

 

تفاوت ژل ابرو با صابون ابرو

مهمترین تفاوت ژل ابرو و صابون ابرو، نحوه استفاده از این دو محسوب می‌شود. خیس کردن برس و تراشیدن صابون برای استفاده از صابون ابرو الزامی است.

اگر از محصولات آرایشی بسیاری برای صورت خود استفاده می‌کنید، بهتر است از ژل ابرو به جای صابون ابرو استفاده کنید. ژل ابرو برای تثبیت  ابروهای بی نظم کاربرد خوبی دارد. اما صابون ابرو در واقع برای ابروهای پرزدار پیشنهاد بهتری هستند.

تفاوت ژل ابرو با ریمل ابرو

مهمترین تفاوت ژل ابرو و ریمل ابرو این است که ژل ابرو همانند ریمل منجر به ریزش ابرو نمی‌شود .

از طرفی هم ریمل ابرو تشابه به سایه و مداد ابرو هم دارد و برای رنگ کردن ابرو کاربرد دارد.
بیشتر کسانی که ابروهای کم پشتی دارند یا می‌خواهند رنگ ابروهای خود را تغییر دهند و یا قاب مشخص و تمیزی برای ابروهای خود بکشند، از ریمل ابرو استفاده می‌کنند.

ریمل ابرو هم مانند ژل ابرو تا حدودی باعث لیفت ابرو می‌شود.هنگام خرید این تفاوت‌ها را در کنار نیازهای خود در نظر بگیرید تا بتوانید در انتخاب مناسب‌ترین محصول موفق عمل کنید.

معمولا بسیاری از محصولات آرایشی مانند ریمل ابرو در صورت استفاده روزانه و مداوم منجر به ریزش ابرو می‌شوند. همچنین ممکن است عوارضی مانند التهاب نیز به دنبال داشته باشند.

 

آرایش ابرو

چهره زیبا

 

و در پایان اینکه ابرو ها فقط کمی نیاز به مراقبت و توجه دارند تا فرم خودشان را به بهترین حالت حفظ کنند و مرتب و شیک دیده شوند و روی چهره شما هم تاثیر مثبت بگذارند .ژل ابرو در این موضوع به شما کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری