تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

رنگ رژ

رژلب مناسب پاییز

با تغییر فصل همان طور که لباس ها تغییر می کنند آرایش هم تغییر می کند و یکی از مهم‌ترین نکات در آرایش صورت انتخاب  رنگ رژ لب در این فصل است. رژلب مناسب پاییز بنظر شما چه رنگی باید باشد؟ این سوالی است که قرار است به پاسخ آن بپردازیم .

آرایش مخصوص هر فصل زیبایی‌های آن فصل را در ذهن ماندگارتر می کند! رنگ طلایی و نارنجی رنگی است که نشان دهنده فصل پاییز است و در افکار عموم معمولا پاییز با رنگ های گرم و تیره به یاد مانده است و روی انتخاب رژلب تاثیر گذار بوده است.

آیا تا به حال دقت کرده اید که 2 ساعت روی چشم ها کار می کنید انواع سایه ، پرایمر و و پودر فیکس ، و هایلایتر استفاده    می کنید اما تا زمانی که رژ لب نمی زنید انگار آرایشتان تمام نشده است؛ همین که رژلب را می زنید انگار تازه صورتتان شاداب‌تر می‌شود و آرایش به چشم می آید.

رژلب پاییز

 

حالا این رژلب ها که برای هر فصل رنگ متناسب با ترند همان فصل انتخاب می شود و تکمیل کننده نهایی آرایش هستند، برای فصل پاییز خبر های جذابی دارند. امسال رژ لب های پاییزی هانتین با رنگ های غنی، غلیظ، گرم و نسبتا پررنگی می آیند که گویا قرار است تمام توجه صورت و آرایش روی این قسمت باشد.
در انتخاب رنگ رژلب علاوه بر همخوانی رنگ فصل و طبیعت باید به رنگ پوست خود توجه کنید.

ابتدا رنگ های مناسب فصل پاییز را می شماریم و سپس سراغ رنگ متناسب با پوست می رویم .

رنگ قرمز آجری

قرمز آجری

رنگ قرمز آجری که خانم های زیادی طرفدار آن ها هستند و یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصل پاییز است؛ زیرا دارای تناژ رنگی گرم بوده و اعتمادبه‌نفس بی‌نظیری را برای خانم‌ها به ارمغان می‌آورد. رژلب شماره 2 هانتین گزینه بسیار عالی برای داشتن  لب هایی با این رنگ بی نظیر است.

رژ لب زرشکی

زرشکی

همان‌طور که می‌دانید رنگ زرشکی با اکثر طیف‌های رنگ پوست همخوانی داشته و در لباس و حتی دکوراسیون منزل نیز بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد. این رنگ پاییزی برای افرادی که دارای پوست سفید و گندمی هستند به‌شدت توصیه می‌شود و اگر با سایر قسمت‌های آرایش مانند رژ گونه و سایه هماهنگی داشته باشد، جلوه بی‌نظیری را به آرایش خانم‌ها می‌بخشد.
پیشنهاد میکنیم رژلب شماره 4 فستیوال را حتما امتحان کنید

رژ لب بنفش تیره

بنفش تیره

خرید رژ لب رنگ بنفش یک انتخاب جسورانه است که توسط خانم‌های سخت‌پسند انتخاب می‌شود. این رنگ تیره هنگام ترکیب با رنگ لباس و سایر قسمت‌های آرایش صورت باعث می‌شود تا شما از طرف‌داران پروپاقرص رژ لب بنفش تیره باشید.پالت 12رنگ نایسپیدو با رنگ های متنوع و جذاب شما را به رنگ دلخواه می رساند.

رژ لب نارنجی

رنگ نارنجی

اگر از شما بپرسند که فصل پاییز شما را یاد کدام رنگ‌ها می‌اندازد بدون شک انتخاب شما زرد و نارنجی خواهد بود! رنگ نارنجی، رنگ ثابت فصل پاییز بوده و اگر رژ لب آن با یک خط چشم پاییزی استفاده شود بسیار زیبا خواهد شد.

رژ لب نارنجی در طیف رنگی نارنجی ساده و نارنجی تیره بیشتر در فصل پاییز استفاده می‌شود و شما می‌توانید بسته به سلیقه خودتان یکی از این دورنگ را انتخاب کنید.پیشنهاد ما به شما رژلب شماره 2 هانتین می باشد.

رژ لب بادمجانی

بادمجانی

این رژ لب تقریبا شبیه به رنگ رژ لب بنفش تیره است و به افراد خاص پسند توصیه می‌شود. شما می‌توانید از این رژ لب تیره همراه با شال‌وکلاه رنگ روشن استفاده کنید تا جلوه بیشتری از خود نشان داده و چشمان زیادی را به سمت خود خیره کنید.

رژ لب مسی

رنگ رژ مناسب

رنگ مسی علاوه بر فصل پاییز در فصل‌های بهار و تابستان نیز بسیار مورداستفاده قرار می‌گیرد و طرف‌داران زیادی هم دارد. این رنگ به دلیل نزدیکی به رنگ‌های پاییزی حس بسیار خوبی را به بیننده القا می‌کند و گرمای لازم را به آرایش شما می‌بخشد. اگر می‌خواهید از رژ لب مسی برای آرایش خود استفاده کنید حتما از قبل سایر لوازم آرایشی که با این رنگ همخوانی دارند را نیز تهیه کنید.رژلب هانتین با شماره های 13 و 20 می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

رژ لب شکلاتی

رنگ شکلاتی

رژ لب شکلاتی یکی از رنگ‌های شیک و جذاب برای فصل پاییز به‌حساب می‌آید، این رنگ دوست‌داشتنی شیرینی شکلات را به آرایش شما اضافه کرده و یک آرایش پاییزی و گرم را برای شما به ارمغان می‌آورد. بهتر است این رژ لب را با لباس‌های پاییزی رنگ تیره، ست کنید.پاییزی پیشنهاد ما به شما این است. پالت 12رنگ نایسپیدو با رنگبندی جذاب می تواند به شمادر پیدا کردن رنگ دلخواه کمک کند.
البته این نکته را فراموش نکنید که حتما در این فصل به دلیل خشکی زیاد حتما از بالم لب برای سلامت لب‌های خود استفاده کنید.

پوست های رنگ روشن وسرد

رنگ روشن

 

اگر رنگ پوست شما روشن است، رنگ های رژلب با طیف صورتی می توانند بهترین انتخاب شما باشند. این رنگ صورتی می تواند گزینه خوبی برای آرایش روزانه شما و آرایش مناسب محیط کار باشد.
رنگ تیره که کمی بنفشی داشته باشد می تواند انتخاب خوبی برای یک آرایش تیره پاییزی باشد. این رنگ های رژلب برای پوست های روشن تر زیبا خواهد بود.
رنگ های رژلب طیف قرمز شرابی، پوست هایی که روشن تر هستند را درخشان تر نشان می دهند. چرا که این رنگها به اندازه قرمز خالص، شدید و پررنگ نیستند که تمام توجه را به خودشان جلب کنند. این رنگ مناسب استفاده همراه با پیراهن ها و لباس های مخملی که در فصل پاییز در بیشتر جاها می بینید می باشد.

پوست های رنگ تیره یا گرم

پوست تیره

بهترین راه برای تکمیل کردن رنگ های رژلب طیف طلایی چهره این است که رنگی انتخاب کنید که گرمای آن را بیشتر نمایش دهد. این رنگ نارنجی که کمی زردی نیز دارد می توند برای رنگ های پوست تیره انتخابی مناسب باشد
رنگ های طیف قهوه ای گرمای بیشتری به چهره می بخشند و رنگ تیره پوست تان را بیشتر نمایش می دهند.
قرمز همیشه رنگ زیبایی است بخصوص وقتی کمی رنگ نارنجی در آن باشد. انتخاب این رنگ مات در کنار پوست تیره شما می تواند گزینه هوشمندانه ای باشد.

پوستهای رنگ خنثی یا معمولی

بد نیست رنگ هایی که پایه آنها صورتی ملایم است را همیشه همراه داشته باشید. رنگ های مات شاید کمی بی روح به نظر برسند اما در کنار آرایش مناسب می توانند گزینه ای ایده آل برای فصل پاییز باشند.
رنگ های پوستی که طبیعی یا بی رنگ هستند با رنگ های رژلب که آنها نیز بیرنگ به نظر می رسند همخوانی دارند و حتی این رنگها می توانند رنگ پوست را بیشتر به نمایش بگذاریند. این طیف رنگ کاکائویی که بسیار روشن است می تواند برای یک آرایش روزمره ایده آل باشد.

هر فصل با توجه به رنگ طبیعت و دمای هوا، رنگ آرایش مخصوص به خود را دارد. بنابراین حتی اگر زیباترین و حرفه‌ای ترین آرایش را داشته باشید اما رنگ مناسب فصل را انتخاب نکرده باشید، زیبایی آرایش شما به چشم نمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری