تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آموزش آرایش لب

آرایش لب های باریک

امروزه اکثر خانم ها علاقه مند هستند که با استفاده از تکنیک های مختلف، لب های خود را بزرگ تر و برجسته تر نشان دهند.بعضی از خانم ها برای رسیدن به این هدف به روش های مختلف از جمله عمل های زیبایی و یا تزریق ژل سعی در درشت کردن لب ها رو می‌آورند.
که این عمل ها عوارض خاص خود را دارند و حالت طبیعی و نچرال ندارند. اما باید بدانید که این کار بدون صرف هزینه های گزاف و فقط با چند تکنیک آرایش لب های باریک به راحتی امکان پذیر است.

لب های باریک

پیش از شروع آرایش لب، به نکات زیر توجه کنید.

انتخاب رنگ رژلب

یکی از نکات برجسته سازی لب انتخاب رژلب های رنگ روشن است.

به طور مثال استفاده از رژلب های کالباسی روشن، صورتی ملایم، گلبهی روشن و مانند آن ها، برای برجسته نشان دادن لب‌ها عالی هستند.پیشنهاد ما به شما در این خصوص استفاده از رژلب های هانتین است که کیفیت آن بسیار بالا و در عین حال رنگ بندی جذاب و خاصی دارد.

به طور بدیهی می دانیم که رنگ های تیره، باعث کوچک تر نشان دادن هر سطحی می شوند و این موضوع در خصوص لب های شما نیز صدق می‌کند.
آرایش لب هر فرد باید متناسب به فرم صورت او طراحی و برجسته شود.

آبرسانی به لب ها

حتماً از بالم لب یا هر نوع آبرسان برای رطوبت رسانی به لب استفاده نمایید.

هرچه پوست لب نرم‌تر و در واقع مرطوب‌تر باشد، مواد آرایشی بهتر و زیباتر روی آن می‌نشیند.

می توانید از خمیر دندان، عسل و یخ هم برای مرطوب سازی و برجسته کردن استفاده کنید و یا اینکه با یک اسکراب لایه بردار شروع کنید و بعد کار را با یک بالم یا مرطوب کننده لب به پایان برسانید.

یکی از راه‌های خوب برای لایه برداری لب‌ها این است که از مسواک و شکر استفاده کنید. تنها کافیست مسواک نرم را مرطوب و به شکر آغشته کنید. سپس به آرامی آن را با حرکاتی دورانی روی لب‌ها بکشید تا پوست مرده لب را از بین ببرد. در نهایت با آب گرم آبکشی نمایید و مقداری مرطوب کننده مخصوص لب استفاده کنید.

اسکراب لب

به کمک کرم پودر لب را بپوشانید تا یکدست و آماده آرایش شود. از کانسیلر برای اصلاح لب و فرم آن استفاده کنید .

مقداری کانسیلر یا پرایمر به لب‌های خود بزنید. استفاده از کانسیلر یا یک لایه پایه روی لب، علاوه بر اینکه باعث می‌شود رژلب خوشرنگ‌تر و زیباتر به نظر برسد، کمک می‌کند تا رژ مدت زمان بیشتری روی لب بماند کانسیلر همچنین در آرایش لب باریک شبیه به یک بوم خالی عمل می‌ کند.

حجیم کردن

کانتورینگ یا حجیم کردن یکی از تکنیک‌های جذاب گریم و آرایش است که با کمک آن می‌توان هر نقطه از صورت را به فرم دلخواه خود نشان دهید برای کانتور کردن لب، مقداری پودر یا کرم کانتور رنگی، در قسمت مرکزی زیر لب‌های پایین و بالای لب‌های بالا بکشید تا یک سایه بسیار ظریف ایجاد کنید.

فقط تا جای ممکن کانتور را با کانسیلری که از قبل به لب زده‌اید ترکیب کنید. این کار باعث افزایش حجم لب می‌شود.

کانسیلر لب

آرایش لب های باریک

خط لب رنگ پوست تهیه کنید و خطی روی خط اصلی لب بکشید.

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای آرایش لب های باریک کشیدن خط دور لب است، اما شما باید مراقب باشید که بار اول خط را به درستی بکشید چرا که دوباره کاری در این مرحله لب را غیرطبیعی جلوه می‌دهد.

بنابراین ابتدا رنگی که با تناژ پوست شما سازگاری دارد را انتخاب کنید.

که ابتدا خط لب را برای نیمه بالایی لب ها و سپس برای نیمه پایینی بکشید. مراقب باشید از خط اصلی لب خیلی فاصله نگیرید و هر دو سمت لب، باید متناسب و قرینه کشیده شود و دست شما حین خط لب کشیدن لرزش نداشته باشد.

از زیاد فشار دادن خط لب روی پوست اطراف لب ها نیز پرهیز کنید، زیرا در نهایت باعث خواهد شد تا آرایش شما غیرطبیعی جلوه کند. پس از کشیدن خط لب، به کمک یه قلمو یا نوک انگشتان خود، مداد لب را به سمت داخلی لب ها پخش کرده و خط تیز و مشخص آن را تا حدود زیادی محو کنید.

خط لب

هنگامی که لب پایین نازک است،خط لب را پایین‌تر از خط معمولی لب می‌کشیم و آن را با رژلب پر می‌کنیم.

همچنین کمی وازلین یا برق لب به وسط لب پایین بمالید تا آن را برجسته تر جلوه دهد.

وقتی لب بالا نازک است،خط لب بالا را بالاتر از خط معمولی لب میکشیم تا پهتر جلوه کند و با لب پایین تناسب داشته باشد.

هنگامی که لب‌های پایین و بالا نازک هستند، اندازه لب‌ها را در بالا و پایین با مداد لب زیاد می‌کنیم و داخل خط را با رژلب پر می‌کنیم که لب‌ها پرتر به نظر آیند.

برای آرایش کردن لب های باریک رژلب رنگ مداد لبتان را بزنید و یک X روی لب بالایی بکشید و آن را ادامه دهید تا حاشیه بالای لب کامل شود. دقت کنید که هر دوطرف متقارن و مشابه یکدیگر باشند.

حاشیه لب پایین را نیز پررنگ کنید و سپس دو خط را به هم متصل کنید. (اگر می‌خواهید خط لب خیلی واضح نباشد با یک اسفنج آرایشی خط دور لب را ملایم کنید.)

داخل این خطوط حاشیه‌ای را با رژلب به گونه‌ای پر کند که هرچه رنگ به سمت مرکز لب‌ها می‌رود محوتر شود.

در مرحله بعد، با استفاده از یک رژ روشن‌تر قسمت مرکزی لب‌ها را روشن‌تر و برجسته‌تر کنید. (رژلبی روشن‌تر از خط لبتان انتخاب کنید و روی لب‌هایتان بزنید.)

اگر با یک مداد سفید یک خط کمرنگ دورخط لب‌تان بکشید، لب‌هایتان برجسته‌تر و زیباتر به نظر خواهد رسید. وسپس به آرامی این خط سفید را محو کنید

براق کننده لب در برجسته کردن لب بسیار اثر گذار است. براق کننده لب را در پایان آرایش لب به لب هایتان بزنید.

از سایه روشن ها می توانید برای برجسته کردن بخش های دلخواه لب و پوشاندن عیوب لب استفاده کنید. کافی است قسمت هایی که می خواهید برجسته باشد روشن کنید و عیوب لب را تیره نمایید.

خط لب

آرایش لب

میکاپ

اگر به دنبال افزایش حجم فوری لب‌ها هستید، از بالم لب‌هایی استفاده کنید که از مواد طبیعی تهیه شده‌اند و به طور طبیعی اندازه لب‌ها را افزایش می‌دهد ولب ها را برجسته نشان خواهد داد.

در آخر، پودر نیمه ‌شفاف فیکساتور را به لب‌های خود بزنید تا رژلب در تمام طول روز، روی آنها باقی بماند.البته شما می توانید از رژلب 24ساعت هانتین که ماندگاری بسیار بالا دارد و زیبایی خیره کننده ایی به لب های شما می دهداستفاده کنید.

در صورتی که می‌خواهید همراه رژلب روشن، رژگونه بزنید؛ باید قانون “هرچه کمتر، بهتر” را رعایت کنید. ضمن اینکه، رژ‌گونه را از همان خانواده رژلب انتخاب کنید و ترجیحاً هم روشن باشد؛

فیکساتور

رنگ لب‌های شما با رنگ پوستتان یکسان نیست. پس هنگام تست رژلب، آن را روی لب‌های خود انجام دهید، نه پشت دستتان!

در بالا مروری بر روش های ساده و ابتدایی  آرایش لب های باریک و در عین حال بسیار موثر برای بزرگ کردن لب و همین طور برجسته کردن لب،داشتیم.

شما می توانید از تکنیک های آرایشی ساده و لوازم آرایشی معمولی خود کمک گرفته و لب های نازک  را بزرگ تر و برجسته تر آرایش کنید.

اگر چه این تکنیک ها دوام نداشته و با شستشوی آرایش، از بین می روند، اما در عوض ریسک های تزریق و عمل های جراحی را نیز در پی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری