تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

اموزش استفاده از رژلب

آموزش رژلب زدن

همانطور که می‌دانید آرایش با رژلب یکی از مهم ترین بخش های هر میکاپ است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی روی چهره و ظاهر شما داشته باشد ،برای مثال اگر شما یک رنگ رژلب مناسب برای آرایش خودتان انتخاب نکنید ممکن است بعد از به پایان رسیدن آرایش و تماشا چهره‌تان در آینه متوجه ناهمانگی بین بخش مختلف صورتتان شوید و به نتیجه مطلوبی که از آرایشتان در سر داشتید نرسید.
برای همین آرایش لب هم مانند آرایش بخش های دیگر صورت دارای نکات مهم و مورد اهمیتی است که باید برای داشتن چهره‌ای نچرال آنها را رعایت کنید و زیرسازی های مناسب را به عمل آورید
پس با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا با آموزش استفاده از رژلب ،از تمامی قوانین و نکات مهم این موضوع آَشنا شوید.

آماده کردن لب ها

یکی از باید های آرایش لب آماده سازی آنهاست ،چرا که قطعا لب هایی ترک خورده و خشک شده با هر رژلبی هم که آرایش شوند نتیجه مطلوب و مناسبی نخواهند داشت و در نهایت پوست پوست شدن آنها را شاهد می‌شوید.
برای شروع کار شما با یک بالم دارای مکمل لب به راحتی می‌توانید نرمی ،رطوب و انعطاف پذیری را برای لب هایتان به ارمغان بیاورید
همچنین پرایمر هم می‌تواند گزینه مناسبی برای بالا رفتن دوام آرایش لب ها می‌باشد که پیشنهاد ما به شما پرایمر هانتین است.
برای از بین بردن سلول های مرده و پاکسازی لب ها از پوست های خشک شده هم می‌شود از اسکراب شکر که توسط ترکیبی از روغن زیتون و شکر به دست می آید استفاده کرد.

بالم لب

زمینه سازی

در ادامه رژلب زدن ممکن است شما پخش شدن رژلب در اطراف لب ها را ببینید و نگران بهم ریختن آرایشتان شوید.
پس برای جلوگیری از این اتفاق ،شما باید حتما به کمک یک براش سر گرد یا سر صاف و مقداری کانسیلر یا کرم پودر هماهنگ با رنگ لب ها به آنها تثبیت دهید و با اضافه کردن کمی پنکیک و همچنین یک لایه پودر فیکس کارتان را در این مرحله به پایان برسانید.

کانسیلر

خط لب!

در ابتدای آرایش لب ها و برای کشیدن خط لب ،شما نیاز به استفاده از یک مداد لب منعطف و هماهنگ با رنگ رژلب جامد/مایع خود دارید به همین منظور با کمک مداد لب در بخش بالای لب یا کمان لبتان ، خط هایی به شکل یک ضربدر کشیده و از بالا به قسمت پایینی و گوشه ها برسید ،سپس لب پایینی را کشیده ،با این کار مرز مشخصی اطراف لبهایتان ایجاد می‌شود. همچنین انجام اینکار به رفع نواقص ظاهری لب کمک میکند و برای برجسته سازی لب مناسب است.

استفاده از رژلب

با توجه به موضوع این مطلب به بخش اصلی و فوق العاده مهم یعنی استفاده از رژلب می‌رسیم
و همانطور که گفته شد ،این بخش یکی از مهم ترین مراحل آرایشتان است.
پس به خوبی و با دقت به مطالبی که گفته می‌شود توجه نمائید.اول از هر چیز رژلب را بر روی سطح لب هایتان پخش کنید اما پیشنهاد می‌کنیم که حتما کار را از قسمت کمان لبتان شروع کنید .

در آرایش لب ،نوع رژلبی که استفاده می کنید خیلی تاثیر گذار نیست.اما دقت داشته باشید که می‌توانید به کمک یک رژلب جامد مانند رژلب جامد نایسپیدو شکلی سایه روشن ،با ضربه زدن به لب هایتان ایجاد کنید.

رژلب

نکاتی که باید برای نتیجه بهتر رعایت شوند

بعد اتمام و انجام تمامی مراحل اصلی باید به این نکته توجه داشته باشید که انجام این مراحل به تنهایی باعث زیبایی هر چه تمام تر و همچنین درخشش شما نمی‌شود و حتما نیاز دارید تا به نکاتی که در ادامه گفته می‌شود عمل کنید. چرا که انجام آنها منجر به نتیجه بهتر و در نهایت جذابیت لب های شما خواهند شد.

پودر فیکس

یکی از کار هایی که برای بالا رفتن ماندگاری هر آرایش انجام می‌شود ،استفاده از پودر فیکس است.
پودر فیکس از محصولاتی است که علاوه بر بالا بردن دوام آرایش ،اغلب برای مات کردن هم استفاده خواهد شد.

در این مرحله پودر فیکس به منظور بالا بردن ماندگاری آرایش به کار برده خواهد شد برای همین پودر فیکس هانتین می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد ،پس اول از هر چیز بعد از انجام مراحل فوق باید با یک تکه دستمال کاغذی لب های خودتان را بپوشانید اما سعی کنید که دستمال بصورت ثابت روی لب ها قرار گیرد تا رژلب در اطراف لب هایتان پخش نشود.
بعد از آن با یک براش پودر فیکس را روی لب ها بزنید و پخش کنید.
البته رژلب مایع فستیوال به دلیل ماندگاری بسیار بالا و ضد آب بودن شما را از استفاده از پودر فیکس بی نیاز می کند.

پودر فیکس برای آرایش با رژلب

رنگ متناسب

از دیگر نکاتی که پیشنهاد می‌کنیم آن را انجام دهید انتخاب رژلبی است که با رنگ پوست شما همخوانی داشته باشد. البته که لازم به ذکر است ،انتخاب رنگ رژلب بیشتر باید نسبت به سلیقه و قدرت تصمیم گیری شما اتفاق بیافتد.اما در صورتی که شما می‌خواهید هارمونی خاصی بین لب ها و رنگ پوستتان بوجود بیاید روشی که خواهیم گفت می تواند بسیار کاربردی باشد.
اگر پوست صورت شما رنگی روشن دارد بهترین رنگ هایی که جلوی پای شماست رنگ های ملایم مانند گلبهی، صورتی ، هلویی می‌باشد و بلعکس اگر پوست صورت شما تیره است ،رنگ های زرشکی ،جگری ،آلبالویی و یا بنفش گزینه های مناسبی برای پوست شما خواهند بود.

درخشان کردن لب ها با برق لب!

از لوازم آرایشی که بسیار پر کاربرد و برای لب ها مفید است ،برق لب می‌باشد. به دلیل اینکه این محصول هم باعث نرمی و لطافت لب ها می‌شود و هم می‌تواند لب های شما را برجسته تر و بزرگ تر نشان دهد.
همچنین از دیگر قابلیت های مهم و حائز اهمیت برق لب می‌توان به درخشان تر کردن لب ها هم اشاره کرد که در مجالس و مهمانی های رسمی فوق العاده مناسب بوده و لب های شما را خاص و شیک خواهد کرد.

برق لب و آرایش با رژلب

چگونگی پاک کردن رژلب؟

شاید بعد از مطالعه و انجام تمامی مراحل بالا و توجه به نکات گفته شده ،سوالی در ذهنتان پدیدار شود که چطور باید رژلبتان را پاک کنید.جواب دادن به این سوال بسیار ساده است ،شما می‌توانید به راحتی با استفاده از روغن نارگیل کمی از آن را روی لب هایتان قرار دهید و بعد از گذشت تنها چند دقیقه لب های خودتان را از رژلب پاکسازی کنید.

یکی دیگر از لوازمی که می‌توان به کمک آن به پاک کردن رژلب پرداخت ژل پترولیوم است که با قرار دادن مقداری از آن بر روی لب ها و گذشت چند دقیقه می‌توانید رژلب جامد/مایع را پاک کرده و همچنین لب خود را لطیف نمائید.

پاکسازی لب

نتیجه گیری

فرقی نمی‌کند رژلب شما جامد است یا مایع ،در نتیجه هر آنچه که در این مطلب گفته شد را بهتر است برای یک آرایش لب شیک و همچنین زیباتر و جذاب تر حاضر شدن در مراسم ها و یا محیط مورد نظرتان انجام دهید.
توصیه می‌کنیم که حتما نکات گفته شده را جدی بگیرید و به تمام آنها عمل کنید چرا که این نکات به سلامت لب های شما بسیار کمک می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری