تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

میکاپ

کانسیلر رنگی چیست؟

کانسیلر رنگی چیست ؟

کانسیلر رنگی و یا کالر کورکتور color corrector یک اصلاح کننده حرفه ای برای پوست می باشد و همانطور که از نامش به معنای پنهان کردن و پوشاندن بر می آید میتوان تمام مشکلات پوستی را با آن مخفی کرد.

 

کانسیلر رنگی

آیا تا به حال فکر کرده اید که یک عارضه پوستی را چطور می شود پنهان کرد یا مشکلات پوستی که کرم پودر های معمولی قادر به پوشاندن آنها نیستند چطور پوشانده می شوند؟
پالت کانسیلر رنگی هانتین با کیفیت و رنگدهی عالی پیشنهاد ما به شماست.

استفاده از کانسیلر رنگی درواقع یک روش سریع و موقتی برای پوشاندن بسیاری از مشکلات پوست است. اما دیدن این پالت‌های رنگارنگ که رنگ‌های متفاوتی مثل سبز، بنفش و نارنجی و زرد را کنار هم قرار داده، در نگاه اول عجیب به نظر می‌رسد و شاید با خودتان فکر کنید که هرگز نمی‌توانید از این محصول استفاده کنید.

این مطلب دقیقا برای شماست تا کار با پالت‌های کانسیلر را یاد بگیرید و تصحیح رنگ پوست را خودتان انجام دهید.

اصلاح پوست

 

کانسیلر رنگی چه کارآیی دارد؟

کالر کورکتور یا اصلاح کننده رنگ صورت نوعی کانسیلر رنگی برای پوشاندن عیوب مختلف صورت است .
کانسیلر برای مخفی کردن مشکلات پوست مانند قرمزی، کبودی، تیرگی، کک و مک و دو رنگی پوست جوش های قرمز بکار می رود.

البته برای لک‌های کوچک و جزئی می‌توانید از کرم پودر و کانسیلر استفاده کنید؛ اما برای مشکلات پررنگ‌تر باید از کالر کورکتور کمک بگیرید.

این محصول در انواع مختلف پودری، کرمی، مایع و استیکی در بازار موجود است تا انواع مختلف پوست بتوانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

کاربرد کانسیلرهای رنگی برای ایرادات پوست به دانش رنگ شناسی بر می گردد رنگ‌ها از سه رنگ اصلی زرد، قرمز و آبی تشکیل می‌شود. شما از ترکیب این رنگ‌های اصلی می‌توانید رنگ‌های دیگری مثل بنفش، نارنجی و سبز را در طیف‌های متنوع ایجاد کنید.

این رنگ‌ها از لحاظ تئوری، در دایره‌‌ای به نام چرخه رنگ قرار می‌گیرند که در آن هر رنگ در مقابل رنگ دیگری قرار داده شده است. قرار گرفتن این رنگ‌ها در مقابل یکدیگر بدین معنی است که آن‌ها مخالف و ضد هم هستند و همدیگر را خنثی می‌کنند.

در واقع استفاده کردن هر یک از این رنگ کانسیلرها بر روی پوست، رنگ روبروی خود در چرخه رنگ را خنثی کرده و اثر آن را بر روی پوست از بین می‌برد.اگر شما تضاد رنگ های مکمل را بشناسید به کاربرد کانسیلرها پی می برید.

اما این تکنیک اصلاح پوست با کانسیلر اصول حرفه ایی خود را دارد که اگر رنگ های نامناسب استفاده کنید و رنگ نادرستی انتخاب کنید قطعا در پوشاندن موفق نبوده و شاید آنها را پر رنگ تر هم نشان دهید پس با ما همراه باشید تا بطور کامل با آن و کاربرد رنگ ها آشنا شویم.

کاربرد رنگ های کانسیلر

کانسیلر

زرد

زرد ضد بنفش است و به همین دلیل می‌تواند هر چیزی که به نظر بنفش می‌آید را از بین ببرد . به همین منظور،برای افراد با پوست سفید و بسیار روشن که با نمایان شدن مویرگ‌های بنفش روی پوستشان مشکل دارند مناسب است.

این رنگ از کانسیلر برای پوشاندن کبودی صورت می تواند بکار گرفته شود؛ همچنین برخی، از کانسیلر زرد به عنوان پرایمر سایه چشم نیز استفاده می‌کنند در پوست‌های روشن تا متوسط، باید رنگ زرد را جایگزین نارنجی کنید. همچنین می‌توانید از این رنگ به عنوان زیرساز سایه چشم استفاده کنید. لکه‌های صورتی و خفیف نیز با رنگ زرد به راحتی کاور می‌شوند.

سبز

رنگ سبز در تضاد با رنگ قرمز قرار دارد به همین دلیل است که این رنگ برای نقاط قرمز پوست یک اصلاح کننده حقیقی و کارآمد است.

افرادی که با لکه‌های قرمز رنگ سر و کله می‌زنند، افرادی که به تازگی در اثر حادثه ای پوستشان زخم شده است، افرادی که همیشه با جوش‌های قرمز و متورم در آینه روبرو می‌شوند، آکنه روزاسه و یا آکنه دوران بزرگسالی، همچنین برای افرادی که ناخواسته با یک ماه گرفتگی قرمز رنگ به دنیا آمده‌اند و قصد پوشاندن آن را دارندبسیار کاربرد دارد.

کانسیلر نارنجی

نارنجی

نارنجی و آبی نقطه مقابل یکدیگر هستند. از همین رو هر چیزی که نشانی از رنگ آبی یا کبودی آبی داشته باشد قابلیت خنثی کردن توسط این رنگ را دارد.پوشاندن تیرگی دور چشم، جای جوش و کبودی آبی رنگ از توانایی‌های تخصصی کانسیلر نارنجی است.

نارنجی بهترین انتخاب برای تصحیح رنگ آرایش چشم در پوست‌های تیره به شمار می‌آید. به کمک این رنگ می‌توانید حلقه‌های تیره دور چشم و خط خنده را پوشش دهید و رنگ پوستتان را یکدست نمایید. البته اگر رنگ پوست شما روشن تا متوسط باشد، نباید از رنگ نارنجی استفاده کنید.

هرچه شدت تیرگی روی پوست بیشتر باشه باید از کانسیلری استفاده کنید که شدت رنگ نارنجی آن بیشتر باشد. مثلا برای کاور کردن تتوهای کنار ابرو می توانید از کانسیلر نارنجی استفاده کنید.

نکته حائز اهمیت در مورد کانسیلر نارنجی نیز این است که این رنگ نیز همانند کانسیلر قرمز بیشتر مناسب افراد دارای پوست تیره است و در صورت استفاده توسط افراد دارای پوست روشن، نتیجه چندان مطلوبی نخواهد داشت.

بنفش

اگر از آن دسته افرادی هستید که به هر دلیلی (ژنتیک و یا بیماری) با چهره‌ای مایل به زرد و متورم از خواب بیدار می‌شوید و دنبال راهکاری برای حل این مشکل هستید پیشنهاد ما به شما کانسیلر بنفش است.

همان طور که گفته شد بنفش نقطه مخالف زرد است. این رنگ برای افراد همیشه رنگ پریده معجزه می‌کند و شادابی و طراوت را به چهره و میکاپ آن‌ها باز می‌گرداند. موارد استفاده از کانسیلر بنفش برای پوشاندن لکه‌ها و جای زخم زرد رنگ، پوشاندن زردی پوست ، آفتاب‌سوختگی و پنهان کردن رد زخم‌ها مناسب است.

اگر پوستتان تناژ زردی زیادی دارند می‌توانید با استفاده از کالرکورکتور بفنش آن را سالم و درخشان جلوه دهید.
نکته قابل توجه این است که برای برگرداندن رنگ به پوست، استفاده از کانسیلر بنفش در کنار پرایمر بنفش انتخاب کارآمدتری است؛ چرا که کانسیلر پوشانندگی کمتری نسبت به پرایمر دارد.

به چند نکته توجه کنید

اولین نکته‌ بعد از اینکه کانسیلر رنگی مناسب پوست‌تان را تهیه کردید، باید حتما دو تناژ تیره و روشن یک کانسیلر معمولی را هم تهیه کنید. درست است که کانسیلر معمولی برای اصلاح رنگ پوست ساخته نشده است، اما برای پایان نهایی طبیعی بسیار ضروری است.

نکته دوم ،بعد از استفاده از کانسیلر باید از کرم پودری استفاده کنید که فول کاور باشد و بتواند کانسیلرها را کاملا پوشش دهد.
کرم پودر سوپراستی هانتین میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد.

نکته سوم ،برای محو کردن کانسیلر رنگی به هیچ وجه سراغ وسایلی مثل براش آرایشی معمولی نروید. وسیله‌ای که به آن نیاز دارید، یک اسفنج مخصوص Blending یا محو کردن آرایش است که بتواند خطوط رنگی را یکدست کند.

نکته آخر ، موردی که برای تصحیح رنگ آرایش پوست چرب ، معمولی یا خشک باید بدانید، این است که نباید از مقدار زیادی کالر کورکتور استفاده کنید. چرا که مصرف بیش از حد این محصولات و لایه‌های زیاد لوازم آرایشی روی پوست، باعث سنگین شدن پوست، ماسیدگی و ایجاد چروک روی پوستتان خواهد شد.

برای اصلاح رنگ آرایش طبق مراحل زیر عمل کنید:

  • ابتدا با یک پرایمر شروع کنید بعد از اینکه جذب پوست شد با توجه به مشکلات پوستی و راهنمای رنگ های کالرکوکتور نواقص پوست صورتتان را پوشش دهید .
  • اگر مشکلات پوستی مختلفی داشته باشید، به چند رنگ مختلف نیاز دارید. توجه داشته باشید که هر رنگ را در جای مورد نظر محو کنید و آن را به قسمت‌های دیگر پوست نزنید.
  • از یک کرم پودر با پوشش خوب و ماندگاری بالا مانند کرم پودر پمپی ورورا استفاده کنید.
  • در صورت نیاز مقداری کانسیلر زیر چشم‌ها، نوک بینی و دیگر نواحی لازم بزنید.
  • برای تصحیح رنگ آرایش چشم ، مقدار کمی از کالرکورکتور را به کار ببرید تا در خطوط چشم جمع نشود و خطی در این ناحیه ایجاد نکند.
  • در تصحیح رنگ آرایش پوست چرب ، حتماً در انتهای کار از فیکساتور استفاده کنید.

میکاپ

امیدواریم با توضیحاتی که دادیم، پاسخ مناسبی برای پرسش کانسیلر رنگی چیست؟ پیدا کرده باشید و این مقاله‌ نیز در این باره مطالب مفیدی ارائه کرده باشد. اگر به فکر پوشش عارضه‌های صورت خود افتاده‌‌اید و می‌خواهید برای خرید کانسیلر عالی اقدام کنید، بهتر است به وبسایت آی ایپک مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری