تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

معرفی انواع براش

انواع براش های آرایشی

براش آرایشی (قلم مو های آرایشی) از مهم ترین و پرکاربرد ترین ابزار ها در آرایش هستند که دارای انواع مختلفی هستند و به شما این امکان را می‌دهند که مواد آرایشی را زیباتر و حرفه‌ای تر روی پوست پخش و چهره خود را جذاب تر کنید.تمامی انواع براش هایی که در این مطلب راجب آنها صحبت می‌شود برای انجام یک کار مشخص مورد استفاده قرار خواهند گرفت و همچنین برای کار با آنها باید حتما نکاتی رعایت شود.پس در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا با انواع براش های آرایشی،کاربرد آنها . نجوه استفاده از آنها بیشتر آشنا شوید.

نکات مهم در زمان خرید براش

بهتر است در هنگام خرید به جنس مو و دسته به کار رفته در براش توجه داشته باشید.
جنس موی براش هر چه نرم تر و منعطف تر باشد جنسی پلاستیکی نداشته باشد از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود.
دسته براش بهتر است نه خیلی سنگین بوده و نه خیلی سبک ، و همچنین حلقه اتصال بین دسته و موی براش هم باید از استحکام کافی برخوردار باشد که در زمان استفاده موی براش از دسته آن جدا نشود. برای همین ما به شما قلم موی هانتین را پیشنهاد می‌کنیم که با موی با کیفیت و نرم می‌تواند گزینه مناسبی در شرایط و آرایش های مد نظر باشد.
با توجه به رعایت این نکات می‌توانید یک براش مرغوب و در نتیجه یک آرایش مطلوب داشته باشید و همچنین با چهره‌ای جذاب و درخشان به مجالس و مراسم ها بروید.

انواع براش و کاربرد هرکدام

در ابتدای این بخش انواع مختلف براش را نام برده و موارد استفاده هرکدام را مختصر برایتان شرح خواهیم داد و اطلاعاتی در این زمینه به شما ارائه خواهیم داد.

  1. براش فاندیشن (کرم پودر)
  2. براش مخصوص کانسیلر
  3. براش پودری
  4. براش مناسب کانتور
  5. براش رژلب
  6. براش مناسب سایه چشم
  7. براش مخصوص خط چشم
  8. براش رژگونه

براش فاندیشن

اولین مرحله برای شروع هر آرایش استفاده از کرم پودر است.
برای همین ابتدا روی قسمت های پیشانی ،بینی ،گونه و چانه با کرم پودر نقاطی را مشخص کرده و با استفاده از یک براش  سر تخت و گرد که مخصوص کرم پودر است ،یک لایه یکدست روی تمامی قسمت های صورت پخش و ایجاد کنید و به یک زیرسازی مناسب برای آغاز یک میکاپ ایده‌ آل برسید.

آرایش جذاب با براش فاندیشن

براش مخصوص کانسیلر

براش کانسیلر به شکل باریک محکم و همچنین کمی مخروطی شکل است .
از این براش می‌توانید برای روشن کردن قسمت های تیره‌ی زیر چشم و  پوشش عیب های پوست صورت خود استفاده کنید و کانسیلر خود را با کرم پودری که مورد مصرف قرار دادید یکدست کنید تا ظاهری جذاب و خاص را به خود ببخشید.

پوستی جذاب و شاداب با براش مخصوص کانسیلر

براش پودری

این نوع براش مخصوص لوازم آرایشی است که به صورت پودری قابل استفاده می‌باشند. مانند پنکک ،پودر فیکس و… براش پودری یکی از پرکاربرد ترین براش ها برای آرایش می‌باشد به همین دلیل داشتن یکی از آنها را به شما توصیه می‌کنیم.

معرفی انواع براش

براش مناسب کانتور

برای انجام دادن کانتورینگ شما نیاز به یک براش مخصوص کانتور دارید که از خصوصیات آن می‌توان به تراکم زیاد و زاویه دار بودن آن اشاره نموده. همچنین این نوع براش به برجسته کردن برخی قسمت های صورت مثل گونه ،فک یا پیشانی کمک خواهد کرد.

براش رژلب

اگر چه این براش کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد اما بهتر است که بدانید رژلب کشیدن با این محصول باعث می‌شود آرایش شما کاملا بی عیب و نقص باشد و همچنین به فرم دهی و زیباتر کردن لب هایتان کمک خواهد کرد. این براش دارای موی کوتاه و نرم است که باعث می‌شود شما به راحتی رژلب را روی صورت خود پخش کنید.

براش رژلب برای ساختن لب های زیبا و جذاب

براش متناسب برای سایه چشم

این محصول انواع مختلفی دارد که عبارتند از:

  • براش سایه چشم زاویه دار:این نوع محصول را می‌توانید جهت کشیدن سایه های خطی استفاده نمائید.
  • براش سایه ساده سرگرد: این نوع محصول برای محو کردن و ترکیب رنگ ها مناسب می‌باشد.

براش خط چشم

کشیدن خط چشم نیاز به مهارت و تبحر دارد. ولی با داشتن براش مخصوص خط چشمی که به اندازه کافی نازک باشد می‌توانید به راحتی خط چشمی مناسب با حالت چشمان خود بکشید تا زیبایی و جذاب بودن چشمان خودتان را دو چندان کنید.
قلم موی شماره 000 هانتین یکی از محصولاتی است که برای زیبایی بیشتر چشم های شما و گیرا تر شدن آنها پیشنهاد می‌شود.

آرایش چشم با براش

براش رژگونه

این نوع براش که سری مایل به گرد و متراکم دارد ،از قدیمی ترین ،معروف ترین و شناخته شده ترین نوع این محصول در میان خانم ها می‌باشد
و همچنین با توجه به مهم بودن و کاربردی بودن آن ،این براش در مجموعه لوازم آرایشی اکثر بانوان موجود است.
براش مخصوص رژگونه به شکلی است که می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمائید. درضمن می‌توان از براش رژگونه برای برنزه کردن و یا پخش کردن کرم پودر روی صورتتان به کار ببرید.

رژگونه و براش مناسب آن

ست براش آرایش

در این ست انواع براش ها برای کاربرد های مختلف و موارد مصرف متفاوت برای شما جمع آوری شده که به راحتی می‌توانید همانند یک آرایشگر حرفه‌ای عمل کرده و همه نیاز های خود برای داشتن یک میکاپ عالی را برآورده کنید.

براش آرایشی

نتیجه

براش های آرایشی در اندازه ،مدل ها و رنگ های مختلف و متعدد تولید و در بازار عرضه می‌شود که شما با توجه به نیاز خود گزینه ها و انتخاب های متنوع و همچنین گسترده‌ای دارید. با استفاده از این براش ها می‌توانید آرایش چشم گیر تر و چهره جذاب تری داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری