تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

کرم پودر

علت ماسیدن کرم پودر

ماسیدن کرم پودر یکی از دغدغه های اکثر خانم ها است و شاید تا به حال برای شما هم پیش آمده که در یک مهمانی یا قرار کاری که حضور دارید کرم پودر روی صورت شما بصورت کیکی در آمده باشد و ماسیده شود. با ما در این مقاله همراه شوید تا با مراحل صحیح کرم پودر زدن آشنا شوید و از بروز مجدد این اتفاق جلوگیری کنید.

آرایش صورت

کرم پودر پایه و زیر ساز یک آرایش زیبا می باشد و از آنجایی که کل صورت را می پوشاند پیش از هر چیز، در مرحله اول باید نوع پوست خود را بشناسید تا بتوانید بر اساس آن کرم پودری مناسب پوست خود تهیه کنید .این شناخت می تواند نسبت به نوع جنس پوست و یا رنگ پوست باشد.
اگر پوست شما چرب است بهتر است از کرم پودر فاقد چربی استفاده کنید و یا اگر خشک است کرم پودر های دارای چربی نرمال برای شما مناسب است.البته برای پوست های خشک استفاده از یک زیرساز یا پرایمر توصیه می شود.
در صورتی که از کرم پودر مناسب پوست خود استفاده نکنید یا اینکه کرم پودر شما با کیفیت نباشد ، علاوه بر ماسیدن کرم پودر بر روی پوست، به مشکلات دیگری نیز دچار می شوید. برای انتخاب کرم پودر مناسب می توانید به دسته بندی کرم پودرها در وبسایت آی ایپک مراجعه کنید.

در مرحله بعد، پیش از استفاده کرم پودر، حتما صورت خود را با پاک کننده مخصوص صورت شستشو دهید این کار مانع نفوذ باکتری ها به منافذ پوست می شود و در عین حال نیز از ترکیب شدن چربی پوست با چربی کرم پودر جلوگیری می کند.بعد از اینکه صورتتان را تمیز کردید از یک کرم مرطوب کننده‌ی مناسب پوستتان استفاده کنید و چند دقیقه صبر کنید تا کاملا جذب پوستتان شود.

مرطوب کردن

آبرسانی پوست

آبرسانی به پوست یکی از مراحل پیش از آرایش است که نه تنها به سلامت پوست و بهتر قرار گرفتن کرم پودر بر روی سطح پوست کمک می کند، بلکه دوام و ماندگاری آرایش را نیز افزایش می دهد.

پس از استفاده از آبرسان، پوست شما از رطوبت کافی برخوردار است و در نتیجه چربی کرم پودر را جذب خود نمی کند و موجب می شود تا کرم پودر شما در طولانی مدت ظاهر مخملی خود را حفظ کند.

استفاده  کردن از یک پرایمر

پرایمر

از یک پرایمر استفاده کنید تا علاوه بر اینکه نا همواری های پوستتان را هم سطح کند منافذ باز پوستتان نیز بسته شود تا کرم پودر روی صورتتان بنشیند. فرمولاسیون پرایمر هانتین، غنی از مواد مغذی و آبرسان است و به خوبی سلول‌های پوستی را هیدراته می‌نماید و مانع از ماسیدن کرم پودر روی پوستتان می‌شود. به علاوه، پایه مناسبی برای افزایش ماندگاری فونداسیون و لایه‌های بعدی میکاپ ایجاد می‌کنند.

 استفاده از ابزار مناسب برای میکاپ

براش

یکی از اصلی‌ترین دلایل ماسیدن لایه‌های میکاپ و کرم پودر، استفاده از ابزار نامناسب برای استفاده از لوازم آرایشی است.بهترین ابزارها برای اجرای مراحل مختلف آرایش، براش‌های مخصوص آرایشی و بیوتی بلندرها هستند. شما می‌توانید با توجه به جنس پوست و سلیقه خود از این ابزارها استفاده نمایید.

 از قدرت فیکساتورها استفاده کنید

فیکساتور

گاهی اوقات چیزی که باعث ماسیدن کرم پودر و آرایش می‌شود، ربطی به محصولات مورد استفاده و مشکلات پوستی شما ندارد. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب، آلودگی، عرق کردن و گرما می‌تواند احتمال ماسیدن میکاپ را افزایش دهد.

بهترین راه برای جلوگیری از تاثیر عوامل محیطی بر آرایش استفاده از فیکساتور است. اما نکته مهمی که درباره این محصولات شگفت انگیز وجود دارد، انتخاب نوع مناسب آن است. فیکساتورها در دو نوع پودری و اسپری ای تولید و عرضه می‌شوند.

اگر پوست چرب یا مختلط دارید و با مشکلاتی مانند تعریق زیاد، چرب شدن و براقی پوست مواجه می‌شوید، فیکساتورهای پودری بهترین گزینه برای شما هستند.
اما اگر پوستتان خشک و حساس است و معمولا با عوارضی مانند خشکی، التهاب و پوسته پوسته شدن دست و پنجه نرم می‌کنید، بهتر است از اسپری‌های فیکساتور استفاده کنید.

پودر فیکس نایسپیدو، محصولی است که برای تمامی پوست ها مناسب است و هیچ محدودیتی ندارد و در 6 رنگبندی بصورت بی رنگ (پودر فیکس) یا با رنگدانه های متفاوتی مثل نخودی، بژ، هلویی و بی رنگ تولید می شود.

در پایان اگر از کرم پودر زیاد یا به صورت روزانه استفاده می کنید، حتما حداقل هر ماه، پوست صورت خود را لایه برداری کنید تا در طولانی مدت پوستتان زرد و ضخیم نشود. لایه برداری پوست موجب جذب راحت تر کرم پودر در پوست می شود و از ماسیدن آن جلوگیری می کند.
و حتما بعد از آرایش صورت خود را پاک کنید.برای دانستن اصول پاک کردن پوست به مقاله پاک کردن آرایش مراجعه کنید.

با رعایت این نکات کوچک می توانید یک آرایش بی نقص روی صورت خود داشته باشید. امیدواریم مقاله ما توانسته باشد به دغدغه شما عزیزان حداقل کمکی کرده باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری