تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

سایه اکلیلی

چطور سایه گلیتر بزنیم؟

خانم ها دوست دارند در مجالس عروسی و مهمانی ها بدرخشند و بخاطر همین دنبال آرایش های خاص و متفاوت هستند که بتوانند با رنگ های درخشان و براق سایه های گلیتر زیبایی دو چندانی در چهره خود خلق کنند.

این در حالیست که در چند سال گذشته آرایش های نود و طبیعی در صنعت زیبایی مد شده بود اما دوباره سایه های گلیتر با سبک آرایشی نوین به جای همیشگی و خاص خود به حوزه مد و زیبایی برگشتند. سوالی که ذهن خانم های جوان را با دیدن رنگ های جذاب و زرق و برق دار به خود مشغول می کند این است که چطور سایه گلیتر بزنیم؟ و از آن به روش های مختلف در آرایش های خود استفاده کنیم.

ما امروز همراهتان هستیم تا به این سوال بپردازیم و بدانیم سایه گلیتر چیست و چطور استفاده می شود؟

سایه گلیتر

در اصل کلمه گلیتر{glitter}در لاتین به معنای درخشندگی و زرق و برق است و در فارسی به آن اکلیل گفته می شود. اکلیل ها از پلاستیک یا از ترکیب آلومینیوم و پلی اتیلن ترفتالات {PET}ساخته می شوند.  در صنایع دستی هم از اکلیل ها استفاده می‌شود اما جنس آنها با اکلیل های آرایشی متفاوت است .

سایه های تولید شده با گلیتر دارای پیگمنت های متنوعی می باشند و هر کدام از این انواع متفاوت سایه گلیتر ،برای ایجاد جلوه ای چشمگیر و درخشان در آرایش استفاده می شوند.البته خانم ها، آرایش با این نوع سایه ها را بیشتر برای مجالس عروسی و جشن ها مناسب می دانند.

انواع مختلف سایه های گلیتر مانند پودری، مدادی،کرمی و مایع است و هر کدام جلوه و جذابیت منحصربفرد خود را دارد.

سایه گلیتر پودری با پیگمنت بسیارکم

سایه های پودری گلیتر فقط دارای اکلیل های رنگی درخشان است که پیگمنت بسیار کمی دارد . می توان آنها را به تنهایی و یا روی سایه ی پشت پلک استفاده کرد که این کار باعث جذابیت بیشتر میکاپ شما می شود مخصوصا در مراسم های  شب در برخورد با نور درخشش و جذابیت فوق العاده به چشم ها می دهد. شما می توانید از سایه گلیتر پودری هانتین که دارای رنگ های متنوع و جذاب است استفاده کنید.

سایه های گلیتر پودری

 

سایه پودری گلیتر با پیگمنت بالا

این سایه ها دارای اکلیل های بسیار ریز هستند و بخاطر پیگمنت بالای آن برای سایه زدن بسیار مناسب هستند.
سایه های پودری براق دارای رنگدانه می باشند و با بازتاب نور ،درخشان به چشم می آیند و نمای خیره کننده ای به چهره می دهند. سایه های پودری هانتین با پیگمنت بالا با رنگ های پرنسسی خود بهترین گزینه برای آرایش هستند.

سایه اکلیل

 

گلیتر مدادی

این نوع سایه شبیه به مداد بوده و دارای بافت کرمی و چرب است. استفاده ی آسان تری دارد و به سبب داشتن رنگ‌های براق و شاین دار جلوه و زیبایی چشم و میکاپ شما را دو برابر می‌کند.

گلیتر مدادی

سایه های گلیتری مایع

این نوع سایه ها در انواع متنوعی جهت مصارف مختلف تولید می شوند و دارای غلظت متفاوتی است که می توان برای لبها، سایه چشم ها، بدن و یا موها استفاده کرد.

گلیتر مایع

نحو استفاده از سایه های گلیتر پودری

استفاده از گلیتر پودری بخصوص با پیگمنت های پایین به تنهایی ماندگاری نداشته و در مدت کوتاهی روی پلک ها می ریزد برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است از یک ماده چسبناک جهت ثابت نگه داشتن گلیتر ها استفاده شود.

اگر به دنبال ماندگاری بیشتر این نوع سایه هستید می توانید کرم پودر ،کانسیلر و یا پرایمر خود را به عنوان زیرساز سایه گلیتر روی پلک بزنید سپس از سایه استفاده کنید.

البته اگر ماندگاری بسیار بالا مد نظر شماست توصیه ما به شما استفاده ازچسب گلیتر است که باعث ماندگاری بسیار طولانی و بدون ریزش می شود.

برای اینکار کافیست تا مقداری از پرایمر یا چسب گلیتر را با انگشت یا براش به محل مد نظر خود بمالید سپس از سایه گلیتر روی آن استفاده کنید.

به کمک وازلین سایه گلیتر بزنید

می توانید کمی خلاق باشید و از کمی وازلین کمک بگیرید و با سایه های گلیتر بی رنگ یا سفید ترکیب کنید و روی لب ها و یا بدن بکشید تا پوست براق و درخشانی داشته باشید. این کار مخصوصا زمانی که لباس باز می پوشید جذابیت بسیاری به ظاهر شما می بخشد.

یک میکاپ راحت و مدرن با سایه گلیتر

شما می توانید در ابتدا با یک مداد خط چشم در زیر قسمت پایین چشمتان بکشید و کمی فید کنید تا کمی زیر چشمتان سایه دودی داشته باشد سپس با استفاده از یک برس، مقداری سایه گلیتر را زیر چشم بزنید و در نهایت یک میکاپ فانتزی و جذاب خواهید داشت.

آرایش با سایه گلیتر

یا اینکه یک سایه رنگ نود انتخاب کرده و به قسمت های بالا و کمی زیر چشمتان بزنید بعد برس را به سایه گلیتر آغشته کنید و روی سایه بکشید و یک آرایش بسیار خیره کننده داشته باشید.

سایه گلیتری

می توانید برای آرایش روزانه هم از سایه گلیتر استفاده کنید در این نوع آرایش از رنگ های بی رنگ استفاده کنید تا فقط بدرخشند با استفاده از مرطوب کننده و ضد آفتاب پوستتان را آماده کنید و کرم پودر مات را روی پوست بزنید و کانتور کنید و برای سایه اکلیلی ملایم چشم از رنگ های محدود رنگ پوست استفاده کنید و برای لب ها برق لب اکلیلی کافی است و در پایان چهره شاداب و درخشان در عین حال ساده خواهید داشت.

آرایش شاین

پاک کردن سایه اکلیلی

برخی روغن‌های طبیعی مانند روغن زیتون، روغن نارگیل و روغن جوانه گندم، می‌توانید برای پاک کردن سایه گلیتری از آنها استفاده کنید. روغن را روی پد آرایشی بریزید و  روی سایه گلیتر بگذارید. سپس با حرکات دایره‌ای پد را به آرامی روی پوست حرکت دهید تا سایه گلیتری پاک شود.

آرایش شاین طرفدارن خاص خود را دارند و در بین اکثر خانم ها بسیار محبوب است اما برای آرایش این نوع سبک کمی مهارت و تمرین نیاز است تا زیبایی میکاپ را چند بار بر کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری