تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

تتو موقت

تتو موقت ابرو چیست؟

بسیاری از خانم هایی که تتو دائم، فیبروز و یا میکروبیلدینگ ابرو انجام دادن پس از گذشت چند سال بدلیل شکل های قالبی تکراری و عدم تقارن یا فرم نا مناسب ابرو ها با چهره، درصدد پاک کردن تتو هایشان هستند .آنها معتقدند که عواض تاتو دائم آنقدر زیاد است که ارزش آن زیبایی نسبی را ندارد .

لوازم آرایش مختلفی برای ابرو بدون عوارض وجود دارند که ما در این مطلب می خواهیم درباره یکی از بهترین این لوازم یعنی تتو موقت یا رنگ موقت ابرو صحبت کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید تا بدانیم تتو موقت چیست؟و چه کاربردی دارد؟

 

تتو ابرو

در ابتدا بهتر است بدانیم تتو چیست و کلمه تتو درست است یا تاتو ؟

واژه tattoo به زبان انگلیسی است در اصل واژه tatu به لاتین بوده که از کشور تاهیتی واقع در اقیانوس آرام آمده‌ است. این کلمه بعد از ترجمه به انگلیسی به این شکل درآمده است.

تاتو

تکنیکی که به واسطه آن رنگدانه ها را برای ایجاد الگو و یا شکل های رنگی به زیر پوست تزریق می کنند.

همانطور که می دانید در سال های گذشته روش ها و تکنیک هایی مثل هاشور، میکروپیگمنتیشن، فیبروز ابرو در بین خانم ها رایج شد که پروسه ای دردناک ، وقت گیر بود و بخاطر عدم رفع تمام نیاز ها و متغییر بودن سلیقه، رضایت کاملی از طرف آنها بدست نیامد و تولید کنندگان آرایش، دست به تولید محصولی برای حل این مسئله انجام دادند.

این محصولات جای خود را در کیف های آرایش باز کردند و جایگزین میکروشیدینگ و هاشور و رنگ های ابرو شدند.

جراحی و یا تاتو دائم علارغم ماندگاری بالا تبعاتی مانند درد، حساسیت پوستی، عفونت و حتی جا ماندن اثرات رنگ بر روی پوست دارد انجام این عمل بعد از مدت زمانی پشیمانی بدنبال دارد و بسیاری از خانم ها بدنبال حذف و پاک کردن تتو های ابرو خود می‌گردنند.پس این کار فرایندی خطرناک و ریسکی محسوب می شود.

می توان تتو های موقت را بهترین جایگزین برای اصلاح فرم و رنگ ابرو به جای تاتو های دائم معرفی کرد.

تتو موقت ابرو چیست؟

راهکاری ساده بدون نیاز به هزینه گزاف و بدون کوچک ترین درد یا خطر برای تغییر فرم و رنگ ابرو ها تتو موقت می‌گویند.

متد ها و روش های مختلفی برای تاتو موقت ابرو معرفی شده است از جمله استفاده از رنگ حنا و یا تکنیک عکس برگردان یا استفاده از محصولات تتو موقت که برند های آرایشی مخصوص ابرو تولید و روانه بازار کردند.

تتو های موقت محصولاتی هستند که با استفاده از یک قلمو روی پوست، بصورت سایه ابرو و یا مانند خطوطی در بین تار های ابرو زده می شود .

برای کسانی که ابرو های کم پشت دارند یا پس از انجام دادن تاتو دائمی پوستشان رنگ نمی پذیرد همچنین خانم هایی که بدنبال تغییر رنگ ابرو های خود هستند بسیار مناسب است.

تتو موقت نایسپیدو

می توانید در هر سنی که هستید از تتو موقت ها استفاده کنید و ابروهای زیبایی داشته باشید که هیچ عوارضی برای شما  نخواهد داشت.

تتو های موقت به سادگی در منزل انجام می شوند و حتما نیازی به مراجعه به سالن های زیبایی ندارند.
از آنجایی که هر ساله مد و زیبایی در حال تغییر است می توانید براحتی فرم ابرو هایتان را با در نظر گرفتن نوع مدل هر سال تغییر بدهید.

تتو ابرو

زمان ماندگاری و مقدار رنگدهی تتو های موقت بستگی به کیفیت فرمولاسیون و برند آن ها دارد.ماندگاری تتو های موقت نسبت به لوازم آرایشی مانند مداد و سایه ابرو و… بیشتر هستند و در مقابل تعریق و رطوبت دوام بیشتری نشان می دهند.

فستیوال

 

 

دو تا از بهترین برند ها برای تتو موقت ابرو ‌، برند هانتین و فستیوال می باشد.چرا که از ماندگاری بسیار خوب و پیگمنت عالی برخوردار هستند .

البته لازم به ذکر است که نحوی استفاده آنها کمی متفاوت بوده بطوری که ابتدا کمی از مواد را به ابرو ها زده و پس از گذشت چند دقیقه شسته می شوند و مجدد فرم و یا رنگ دلخواه روی ابرو طراحی می شود.

فراموش نکنید که تتو موقت ابرو نباید روی ابرو خشک شود چرا که امکان دارد از فرمولاسیونی در آن استفاده شده باشد که باعث ریزش و یا ایجاد حساسیت شود.

تتو موقت ابرو هانتین دارای 10 رنگ مناسب انواع ابرو و پوست است که این رنگ ها قابلیت ترکیب با هم را دارند و میتوان با ترکیب آنها و یا استفاده تلفیقی دو رنگ در کنار هم به رنگ ها و جلوه ی دلخواه رسید.

روش استفاده

برای استفاده از تتو موقت کافی است تا مقدار کمی از مواد تتو موقت را با براش مد نظر برداشته و عمل کشیدن تار ابرو و یا پر کردن زمینه را انجام دهید.

بعد از گذشت پنج دقیقه اضافی مواد را از روی ابرو به وسیله دستمال کاغذی و یا پنبه بردارید .دقت کنید این کار را در مسیر کشیدن خطوط تار انجام دهید تا پخش نشود.

سپس مجدد با مقدار کمی از مواد روی قسمت های پاک شده را ترمیم کنید.

طبق نظر کارشناسان و متخصصان گریم برای بازدهی بهتر می توانید این محصول را با ترکیب مقدار کمی اتانول یا الکل روی ابرو استفاده کنید.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.و برای تهیه و مشاهده رنگبندی تتو موقت ابرو هانتین می توانید به وبسایت آی ایپک و دسته بندی آرایش ابرو مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری