تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

کرم پودر

کرم پودر مخصوص پوست های چرب

کرم پودر یکی از محصولات آرایشی بسیار ضروری و زیر ساز هر میکاپی محسوب می شود. در واقع کرم پودر پوست شما را برای آرایش بدون لک و ناهمواری پوستی آماده می کند و از آنجایی که کل صورت را پوشش می دهد کیفیت و نوع آن برای پوست از اهمیت بالایی برخوردار می باشد تا مشکلات بیشتری برای پوست ایجاد نکند.

شاید شما از آن دسته دوستانی باشید که دارای پوستی چرب هستید و به همین دلیل ممکن است ندانید که چه کرم پودری مناسب پوست شما است . همچنین اینکه کرم پودر مخصوص پوست های چرب چه خصوصیاتی می‌تواند داشته باشد ،برای همین با ما در آی ایپک همراه باشید تا در ادامه این مطلب به تمامی این نکات بپردازیم.

پوست چرب

خصوصیات پوست های چرب

نوع پوست

پوست ها معمولا به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند مانند پوست های خشک ،چرب ،مختلط و… اما مهم ترین نکته این است که هر یک از این نوع پوست ها ویژگی ها و خصوصیات مخصوص خود را دارند که این ویژگی ها به مقدار ترشح چربی طبیعی پوست شما برمی‌گردد.
علاوه بر این سبوم نامی است که به این نوع چربی داده شده و غده هایی که این نوع چربی را ترشح می‌کنند در تمام نقاط بدن حاضر هستند.

از خصوصیاتی که پوست های چرب دارند و می‌توانیم به آنها اشاره کنیم باز بودن منافذ این نوع پوست هاست که معمولا در قیمت پیشانی و اطراف بینی این منافذ باز قابل مشاهده هستند.
همچنین این نوع پوست ها به صورت طبیعی و بیش از حد براق هستند چرا که چربی روی پوست صورت ترشح می‌شود و در همان قسمت ها ساکن می‌ماند. اگر شما پوستی چرب دارید ممکن است که آرایش روی پوست شما ثابت نماند چرا که معمولا بیشتر محصولات آرایشی با پوست های چرب سازگاری خوبی ندارند و به همین دلیل است که شاید شما نتیجه دلخواه را از آرایشتان نگیرید.

یکی دیگر از خصوصیات پوست های چرب ظاهر شدن جوش و آکنه است.در واقع پوست های چرب بیشتر مستعد جوش و آکنه هستند چرا که غدد چربی زیر پوست در افراد دارای پوست چرب، بیشتر است.

عواملی که برای پوست های چرب مضر هستند

عوامل زیادی می‌تواند برای پوست های چرب مضر باشد و یا حتی باعث شوند که انجام آن کار باعث تجدید و تولید چربی بیشتر در پوست شما شوند. از این عوامل می‌توانیم به موارد زیر دقت کنیم:

پوست چرب

  • شستشو و یا مالش بیش از حد پوست باعث تحریک غدد چربی و در نتیجه تولید چربی بیشتر توسط بدن می‌شود.
  • مصرف بیش از حد شما از کرم مرطوب کننده در صورتی که پوستتان چرب است توصیه نمی‌شود!
  • از محصولات آرایشی که مخصوص مراقبت از پوست های چرب است استفاده کنید
  • داشتن استرس بیش از حد و رژیم غذایی نا مناسب

خصوصیاتی که یک کرم پودر مخصوص پوست چرب دارد.

کرم پودر چرب

محصولات آرایشی مخصوصا کرم پودر ها با توجه به تیپ های متفاوت پوستی و در رنگ های مختلف تولید می شوند .افراد با در نظر گرفتن نوع ،رنگ و مشکلات پوستی خود کرم پودر مناسب خود را انتخاب می‌کنند.
پس یعنی کرم پودری که برای پوست های چرب ساخته شده دارای ساختار متفاوتی است که متناسب با ویژگی های یک پوست چرب می باشد.
کرم فاقد چربی هانتین از نظر پوشانندگی و ماندگاری عالی بوده و بدلیل عاری بودن از چربی برای پوست های چرب بهترین گزینه است.

  1. کرم پودر پوست چرب فاقد چربی است و عبارت Oil Free بر روی بسته بندی درج شده است.
  2. معمولا کرم ها روی پوست چرب بخاطر خاصیت چرب بودن زودتر پاک می شوند اما کرم پودر مناسب پوست چرب از ماندگاری و مقاومت بالایی حتی در برابر تعریق برخوردار هستند.
  3. همچنین پوست های چرب مستعد جوش هستند و بخاطر خاصیت آنتی آکنه‌ی این نوع کرم پودر کار اصلی آنها پوست جلوگیری از جوش های پوستی و منافذ باز می باشد.
  4. پوست‌های چرب ظاهری براق و درخشان دارند. پس انتخاب محصولی با قابلیت مات کنندگی می تواند نتیجه‌ای زیبا را برای آرایش شما رقم بزند.
  5. بهتر است به سبک بودن کرم پودر مخصوص پوست چرب خود توجه کنید زیرا بافت سنگین روی صورت شما موجب ایجاد جوش و آکنه می شود.

البته کرم پودر هایی برای انواع پوست هم وجود دارند که چربی بالایی ندارد و افراد با پوست چرب و خشک می توانند از آن استفاده کنند . کرم پودر سوپر استی هانتین با بافت بسیار سبک و ماندگاری عالی روی پوست بهترین گزینه پیشنهادی برای شما محسوب می شود.

از پنکک ها استفاده کنید.

ورورا

 

پنکیک ها دارای بافت سبک‌تری نسبت به کرم پودر ها هستند. آنها برای پوست های چرب و مختلط گزینه عالی محسوب می شوند و بخاطر بافت خشک موجب جذب رطوبت و چربی پوست می شود و از براق شدن صورت جلوگیری می کنند.

اگر پوست شما مقداری چرب یا مختلط است، ابتدا از کرم پودر کمک بگیرید تا قسمت های خشک پوست پوسته پوسته نشود و طبیعی تری داشته باشید سپس برای نواحی که چربی بیشتری دارد مانند اطراف چانه بینی پیشانی را با پنکک بپوشانید.

اگر هم پوست شما خیلی چرب است، می توانید براحتی از یک پنکک برای آرایش کمک بگیرید اما بهتر است یک مرطوب کننده سبک مخصوص پوست چرب بزنید تا پنکک کاملا روی پوست شما بخوابد.

اگر دنبال پنکک کیفیت عالی برای پوست خود هستید پیشنهاد ما برای شما پنکیک ورورا می باشد . بافت نرم و سبکی دارد و جلوه ای مخملی روی پوست ایجاد می کند.

در نتیجه

در انتخاب و خرید کرم پودر برای پوست خود می توانید به این نکات توجه کنید تا خرید موفقی داشته باشید.

  • نوع و ویژگی‌های پوست خود را بشناسید
  • رنگ مناسب پوست خود را انتخاب کنید
  • کرم پودر با کیفیت و معتبری را انتخاب کنید

امیدواریم توانسته باشیم مطالب کاربردی را با بیانی ساده برای شما عزیزان شرح داده باشیم تا خریدی موفق و رضایتمندی داشته باشید.برای خرید انواع کرم پودر می توانید به دسته بندی کرم پودرها در وبسایت آی ایپک مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری