تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

لوازم ضدآب

لوازم آرایش ضد آب برای پاییز و زمستان

هرچند در اکثر فصل ها لوازم ضدآب آرایشی کاربرد دارند اما در فصل زمستان برای داشتن ظاهر آراسته تر بخصوص در روزهای بارانی و برفی نیاز به آن بیش از بیش احساس می شود. تصور کنید دلتان قدم زدن در باران بخواهد و بخواهید از خودتان عکس بگیرید توصیه می کنم اگر لوازم آرایشی ضد آب ندارید آرایش نکنید زیرا زیر باران با محو شدن آرایش چهره تان را بهم ریخته نشان می دهد.آی ایپک امروز برای شما پیشنهاد بهتری در این خصوص دارد و قرار است به رعایت کردن نکات و معرفی لوازم آرایش ضد آب برای پاییز و زمستان بپردازد.

آرایش فصل سرد

نکات آرایشی فصل سرد

ابتدا برای داشتن پوستی سالم و درخشان در فصول سرد لازم به رعایت چند نکته می باشد .

1. استفاده از مرطوب کننده مناسب فراموش نشود.

سوزش و سردی هوا باعث خشکی پوست شده و آن را دهیدراته می کند. برای جلوگیری از این اتفاق رعایت دو نکنه بسیار ضروری می باشد اول اینکه اصول تغذیه ای باید رعایت شود و حدود 2 لیتر یا 8 لیوان بدن انسان نیاز به آب دارد تا در فصل زمستان هم پوستی شاداب و سالم داشته باشد دوم اینکه استفاده از مرطوب کننده کمک بسیار بزرگی به آبرسانی و مرطوب ماندن پوست می کند. استفاده از مرطوب کننده را نا دیده نگیرید و در روتین روزانه خود اختصاص دهید.

2. از محصولات ضد آب استفاده کنید.

محفوظ ماندن آرایش در روزهای بارانی یا برفی بسیار مهم است و بهتر است محصولاتی که از ضدآب بودن آنها اطمینان دارید استفاده کنید زیرا هر لحضه ممکن است قطرات برف و باران روی چشم ها و صورت شما بنشینند.پس بهتر است آماده باشید .اگر نمی دانید که چه لوازمی مخصوص روزهای بارانی است ما به اختصار،حضورتان معرفی خواهیم کرد.

3. از پودر فیکس استفاده کنید.

برای اینکه ماندگاری آرایشتان را دوبرابر کنید تا دوام خود را بهتر حفظ کند نیاز است از پودر فیکس استفاده کنید و آرایش شما 24 ساعت بدون هیچ ایرادی روی صورتتان می ماند. به یاد داشته باشید هر چقدر آرایش شما زیبا و جذاب باشد اگر ماندگاری خوبی نداشته باشد پس از گذشت چند ساعت چیزی از آرایش صورتتان باقی نخواهد ماند و اگر باران و برف هم شما را غافلگیر کند تصویر زیبایی روی صورت شما ظاهر نخواهد شد. پس برای استفاده از محصولات ضد آب بهتر است ماندگاری آرایشتان را با پودر فیکس تضمین کنید.
پودر فیکس هانتین در شش رنگبندی و قدرت تثبیت بینظیر قطعا پیشنهاد خوبی برای شما می تواند باشد.

 لوازم آرایش ضدآب برای پاییز و زمستان

رژلب مایع

رژلب مایع

این فصل استفاده از رژلب های قرمز بسیار محبوب و چشم گیر است پس چه بهتر از رژلب های ضد آب استفاده شود که در صورت خوردن و آشامیدن ردی از خود بر جا نگذارند و در طول روز نیاز به تمدید نداشته باشد. رژلب مایع فستیوال با در نظر داشتن کیفیت بسیار عالی و رنگ های جذاب گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

خط چشم 

خط چشم های ماژیکی و یا مدادی برای زمستان انتخاب جذاب تری هستند. زیرا مات و یا دودی بوده که موجب زیباتر شدن آرایش های سرد می شوند. خط چشم ماژیکی فستیوال ضدآب و بسیار روان است که می توانید براحتی خط های بسیار ظریف یا پهنی بکشید. همچنین مداد چشم مشکی و سفید هانتین مقاومت بسیار بالایی در برابر آب دارد که ویدیو تست آن را هم در وبسایت آی ایپک می توانید مشاهده کنید.

خط چشم

کرم پودر

با توجه به سرد شدن هوا رنگ پوست متعاقبا روشن تر از رنگ پوست در فصل بهار و تابستان می باشد به همین دلیل استفاده از کرم پودر رنگ روشن برای فصل سرد مناسب نیست و بهتر است از کرم پودری با رنگ ملایم تر برای آرایش زمستانی استفاده کنید.کرم پودر ضدآب و کیفیت عالی کرم پودر سوپر استی هانتین پیشنهاد می شود. این محصول با مرطوب نگه داشتن پوست از خشکی نیز جلوگیری می کند و تا 30 ساعت آثارش روی پوست باقی می ماند.

کرم پودر

پنکیک

آرایش‌کردن در هر فصلی معضلات خاص خود را دارد این معضلات هم به گونه ای جذاب است . استفاده کردن از پنکک یا استفاده نکردن از آن برخی نظر بر این دارند که بهتر است از پنکک ها در زمستان دوری کرد زیرا سردی هوا  باعث پوست پوست شدن صورت می شود نظر های متفاوتی بر این موضوع می باشد و شما باید با توجه به پوست خودتان انتخاب کنید.

توصیه ما به کسانی که می خواهند از پنکک استفاده کنند بهترین گزینه کیک میکاپ ها می باشند پوشانندگی بالا و ضدآب بودن از خصوصیت این نوع پنکیک است. پنکیک استخری یا کیک میکاپ هانتین یک پیشنهاد ویژه می باشد. بدون نیاز به زیرسازی پوست می توان از آن استفاده کرد. استفاده از این پنکک باید با پد خیس انجام شود.

لوازم آرایش ضدآب برای پاییز و زمستان

پن استیک

اگر نیاز به پوشش دهنده بسیار قوی برای لک های صورتتان دارید و می خواهید در هوای بارانی و برفی بیرون بروید از پن استیک ها استفاده کنید تا هم پوست بسیار صاف داشته باشید و هم زیر باران ذره ای از آرایشتان بهم نریزد و ساعتها روی صورتتان باقی بماند. پن استیک ها دارای بافت نرم و چرب بوده و براحتی قابل استفاده هستند. پن استیک ضدآب نایسپیدو با پوشانندگی فوق العاده عالی و ساخته شده از مواد با کیفیت می باشد .

لوازم آرایش ضدآب برای پاییز و زمستان

تتو موقت ابرو

اگر ابرو های کم پشتی دارید یا می خواهید رنگ ابرو هایتان را تغییر دهید از تتو موقت استفاده کنید تا ظاهری طبیعی و بسیار زیبا به ابرو های شما دهد. تتو موقت فستیوال ضدآب بوده و براحتی با باران محو یا پاک نمی شود. رنگدهی و کیفیت خوب از ویژگی های بسیار خوب آن است.

لوازم آؤایش ضدآب برای پاییز و زمستان

رعایت چند نکته در فصل پاییز و زمستان

بهتر است هفته‌ای یک‌بار پوستتان را لایه‌برداری کنید تا سلول‌های مرده و لایه های خشکی روی پوستتان از بین بروند.

۲- برای شستشوی پوستتان از صابون‌های کرمی، شیری یا صابون های مرطوب کننده استفاده کنید.

۳- هر شب پوستتان را کمی نمناک و سپس از یک کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید.

۴- آب زیاد بنوشید تا رطوبت داخلی بدنتان نیز تأمین شود.

۵-  برای خارج شدن از خانه کرم ضد آفتاب استفاده کنید

۶- در روزهای بادی حتماً صورتتان را با یک شال بپوشانید تا بادهای سوزان پوستتان را خشک نکند.

۷- استفاده از ماسک‌های آب‌رسان، چند بار در طول هفته می‌تواند به پوستتان طراوت و شادابی ببخشد.

با رعایت چند نکته و استفاده از لوازم آرایشی ضدآب می توانید یک آرایش بی نقص و صورت زیبا در طول روز و در هر شرایطی داشته باشید. به یاد داشته باشید مراقبت از پوست و استفاده از محصولات با کیفیت و ضدآب بسیار اهمیت دارد.امیدواریم مطالب مقاله لوازم آرایش ضد آب برای پاییز و زمستان برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری