تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش مخصوص خواستگاری

آرایش مناسب خواستگاری

خواستگاری می‌تواند یکی از مهم ترین ،جذاب ترین و تاثیرگذار ترین مراسم ها برای اکثر دختر خانم ها باشد چرا که در این مراسم قرار است تصمیمی در جهت ادامه زندگی گرفته شود و از این منظر اهمیت ظاهر و آرایش در خواستگاری زیاد است
در این مطلب درباره ی سبک و اصول آرایش مناسب خواستگاری نکاتی را به شما ارائه می‌کنیم.پس در لدامه با ما همراه باشید

مقدمه (آماده سازی صورت)

مانند هر آرایش دیگری شما باید اول از همه پوست صورت خود را آماده یک میکاپ کنید تا نتیجه این فرایند شما آرایشی مطلوب و با ظاهری شیک باشد.اول از همه حتما صورت خودتان را با آب سرد شستشو دهید و بعد خشک کنید تا منافذ پوست شما بسته شود و مانع از جذب آرایش به پوست بشود تا پوست شما با طراوت تر و شاداب تر از قبل بماند. در مرحله بعد از آماده سازی صورت حتما از زیرساز استفاده کنید تا به آرایشتان تثبیت دهد و باعث ماندگاری بیشتر آرایش شما شود.

برای داشتن یک آرایش با کیفیت و ماندگاری بالا پیشنهاد ما به شما استفاده از پرایمر هانتین است که باعث یکدست کردن و ایجاد بستری مناسب برای آرایش شما می‌شود.

خواستگاری ارایش

ست کردن آرایش با رنگ لباس ها

به شما توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید استایلی بسیار جذاب و خاص با هارمونی متفاوت و گیرا داشته باشید حتما آرایش خودتان را با رنگ لباس هایتان ست کنید.ایجاد هماهنگی بین آرایش و رنگ لباس شما یکی از روش ها و نکاتی است که بسیار قابل توجه و تاثیرگذار است. برای اطلاعات بیشتر درباره این نکته مقاله ست کردن آرایش با لباس را مطالعه کنید.

میکاپ مناسب خواستگاری

به سادگی اکتفا کنید

در مراسم خواستگاری بهتر است بیشتر آرایش شما ملایم و طبیعی باشد تا چهره شما حالت نچرال خود را حفظ کند یعنی برای آرایش بخش های مختلف صورتتان حتما از رنگ های خنثی و ملایم استفاده کنید به اصلا به سمت آرایش غلیظ نروید زیرا آرایش های بیش از حد غلیظ و پررنگ توانایی بالا نشان دادن سن شما را دارند.
و همچنین به غیر از این بهتر است شما برای ملاقات فرد مورد نظرتان در خواستگاری چهره نچرال و طبیعی خودتان را با یک آرایش بسیار سبک حفظ کنید.

آرایش چشم ها

از آنجایی که مهم ترین عضو صورت چشم ها هستند و هر فرد با تماشای چهره شما در اولین نگاه به چشم های شما خیره می‌شود باید حتما به نکات این بخش توجه کنید ،چرا که زیبایی چشمان شما تاثیر بسیار زیادی در ظاهر و گیرایی چهره شما دارند.
همانطور که در مطالب فوق گفتیم برای خواستگاری اصلا به سمت رنگ های غلیظ نروید و به سادگی و طبیعی بودن و همچنین سبک بودن آرایشتان اکتفا کنید.

برای داشتن یک آرایش چشم مناسب ابتدا از یک پرایمر چشم استفاده کنید و بعد با یک سایه چشم در تناژ رنگ نود و ملایم چشمان خود را زیبا تر کنید.
پس بهتر است به رنگبندی سایه مخملی فستیوال توجه ویژه ای داشته باشید.
برای پر پشت کردن و آراسته کردن مژه ها هم پیشنهاد می‌کنیم یا از ریمل استفاده کنید و یا از ژل مژه هانتین که به یکدست کردن مژه های شما کمک می‌کند.

آرایش چشم مخصوص خواستگاری

گونه ها

به آرایش گونه ها می‌رسیم که یکی از بخش های مهم است.
برای فرم دهی به شکل صورتتان حتما از روش کانتور طبیعی استفاده کنید تا به صورت شما عمق بدهد و با یک سایه هلویی ملایم یا صورتی ،جلوه‌ای متفاوت و شیک به گونه هایتان ببخشید.
سعی کنید به هیچ عنوان در این بخش از صورت هم اصلا از رنگ های پر زرق و برق استفاده نکنید و بگذارید چشمان شما با رنگ هایی شیک و ملایم زیبایی دو چندان به خود بگیرد.
رنگ های هلویی و صورتی رژگونه مات هانتین میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
البته فراموش نکنید که در انتخاب تناژ رژگونه به ته رنگ پوست خود هم توجه داشته باشید.

میکاپ گونه مخصوص خواستگاری

آرایش لب ها

به مهم ترین بخش از هر میکاپ یعنی آرایش لب ها می‌رسیم که با توجه به نکاتی که به شما عزیزان گفتیم برای این بخش هم رنگ های تیره و غلیظ را اصلا پیشنهاد نمی‌کنیم.
برای زیبایی بیشتر لب هایتان توصیه می‌کنیم از رژلب هایی با تناژ رنگ صورتی نود و یا کرم استفاده کنید تا به زیبایی هرچه تمام تر در مراسم خواستگاری حاضر شوید.
ماندگاری و ضدآب بودن رژلب در این مورد می‌تواند بسیار مهم باشد.
رژلب مایع نایسپیدو گزینه ای است که این ویژگی ها را دارد و رنگبندی خاص و جذابی هم دارد.

رژلب

نتیجه

همانطور که در این مطلب گفتیم خواستگاری و آرایش مخصوص آن هر دو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند اما باید بدانید که هرکس با توجه به فرهنگ خانوادگی ، شرایط و سلیقه شخصی خودش باید آرایش مناسب خواستگاری را انتخاب دهد و در کل نکاتی که ما به شما گفتیم به بی نقص شدن میکاپ شما کمک می‌کنند که پیشنهاد می‌کنیم حتما آنها را رعایت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری