تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

آرایش هالیوودی

آموزش آرایش هالیوودی و استروبینگ

از آنجایی که سبک آرایش هالیوودی ،برای گرفتن بهترین نتیجه نیاز به تمرین بسیار دارد این نکته که امروزه این سبک از میکاپ بسیار درمیان بانوان مشهور شده و برای بیشتر مراسم های رسمی مناسب است هم حائز اهمیت می‌باشد.

اگر می‌خواهید تا یک آرایش هالیوودی شیک و جذاب داشته باشید در ادامه این مقاله ،ما را همراهی کنید و به نکات و مراحل مهمی که گفته می‌شود دقت کامل داشته باشید.

آرایش استروبینگ چیست و چگونه است؟

شاید برایتان سوال شده باشد که آرایش استروبینگ چیست و چه ارتباطی با آرایش هالیوودی دارد؟

در اصل آرایش استروبینگ زیر محموعه‌ای از آرایش هالیوودی است اما تفاوتی که این سبک از آرایش نسبت به میکاپ های دیگر دارد این است که قابلیت این را دارد تا به خوبی چهره شما را شاداب تر و درخشان تر جلوه دهد

رمز این قابلیت استفاده کردن از هایلایتر به جای کانسیلر است که همچنین کار شما را بسیار آسان تر و پر سرعت تر می‌کند.

مراحل آرایش استروبینگ

حال به مراحل اصلی آرایش می‌رسیم که باید به آنها توجه زیادی کنید.

استفاده از کرم پودر و آبرسانی پوست برای زیرسازی

در ابتدای کار شما باید مانند هر آرایش دیگری مراحل مقدمه میکاپ که شامل آماده سازی پوست برای آرایش می‌شود را انجام دهید تا بهترین نتیجه را از آرایش خود داشته باشید.

برای این سبک از میکاپ شما باید مقدمه را با آبرسانی پوست شروع کنید که بهترین انتخاب برای شما استفاده از کرم مرطوب کننده یا آبرسان است که باعث شادابی و درخشش پوست شما می‌شود.
دوستانی که دارای پوستی چرب هستند مرطوب کننده های بدون چربی و یا مخصوص پوست های چرب گزینه های مناسبی برای این عزیزان است.

استفاده از یک کرم پودر که به عنوان زیرساز و فاندیشن عمل می‌کند الزامی است چون همانطور که گفتیم کرم پودر می‌تواند تاثیر زیادی در میکاپ داشته باشد و به آرایش شما تداوم و ثبات دهد.
برای همین ما به شما کرم پودر سوپر استی هانتین رو معرفی می‌کنیم که با پوشانندگی بالا و همچنین ماندگاری زیاد می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

برای استفاده از کرم پودر مقداری از آن را روی پوستتان بگذارید و بعد با استفاده از یک اسفنج کمی نم دار آن را با ضربه های پشت سر هم پخش کنید تا پوست شما را به خوبی بپوشاند.

کرم مرطوب کننده

کانتورینگ و هایلایت را از یاد نبرید!

کانتورینگ را به هیچ وجه برای عمق دهی و فرم دادن به صورتتان فراموش نکنید چرا که کانتورینگ علاوه بر عمق دهی و… می‌تواند به جای هایلات هم عمل کند و صورت شما را جذاب تر جلوه دهد.

اول به وسیله یک کانتور بخش هایی از صورتتان که دارای عیوب پوستی هستند را با رنگ های که 2 یا 3 درجه تیره تر از رنگ پوستتان هستند محو کنید و به آنها عمق دهید.
بعد از انجام اینکار ،این دفعه با 2 یا 3 درجه رنگ روشن تر از رنگ پوستتان نقات قوت صورت مانند استخوان های فک ،بینی و گونه را کانتور کنید و به کمک یک بیوتی بلندر کانتور را فید کنید.
توجه داشته باشید که حتما بعد از کانتور نقاط قوت صورتتان در کناره های همان بخش از کانتور های تیره برای حالت دهی به صورت استفاده نمایید.
در آخر هم می‌توانید با یک هایلایت به رنگ دلخواه گونه هایتان درخشان تر کنید اما برای انجام اینکار استفاده از رژگونه های براق را اصلا توصیه نمی‌کنیم.
برند هانتین محصولات متفاوت و بسیار باکیفیتی در زمینه کانتورینگ دارد که می‌توانند گزینه های مناسببی برای شما باشند.

کانتور آرایش

آرایش هالیوودی

آرایش های هالیوودی معمولا توسط میکاپ آرتیست ها برای سلبریتی های مختلف مانند بازیگران و خواننده ها انجام می‌شود.
اما در ایران بیشتر برای مراسم ها و مجالس رسمی صورت می‌گیرد و در واقع این آرایش باعث درخشش صورت خواهد شد که به مهارت خاصی هم نیازمند است پس در ادامه با ما همراه باشید.

میکاپ هالیوودی

استفاده از کانسیلر

این مرحله از میکاپ هالیوودی به گونه‌ای است که می‌توان آن را به دو شکل متفاوت اجرا کرد و از کانسیلر استفاده نمود.

میکاپ آرتیست ها معمولا یا قبل از مصرف کرم پودر از کانسیلر استفاده می‌کنند یا بعد از آن.

انتخاب در این مرحله با شماست اما باید بدانید چنانچه کانسیلر را بعد از کرم پودر استفاده می‌کنید حتما بعد از اتمام این مرحله باید از پودر بیک استفاده کنید که پودر بیک هانتین با دانه های بسیار ریز از گزینه های مناسب برای شما می‌باشد.

بهترین روش برای استفاده از کانسیلر این است که چند نقطه زیر چشم ها ،خطی مورب در گوشه چشم ها ، نقطه‌ای روی جوش ها ، لک های پوستی و گوشه چشم ها از سمت بینی ،خطی بین ابرو ها و خطی نازک روی تیغه بینی و همچنین روی قسمت چانه بکشید.
در آخر هم همانطور که می‌دانید باید با اسفنج کانسیلر را محو کنید و برای ماندگاری بیشتر  میکاپ از یک پودر بیک مناسب استفاده نمایید.

کانسیلر برای آرایش

کرم پودر

طبق گفته های ما در بخش های قبلی این مطلب استفاده از کرم پودر برای زیرسازی و دوام آرایش بسیار مهم است.

همچنین استفاده از این محصول می‌تواند عیوب پوستی شما را هم نامرئی کند که به نتیجه بهتر آرایش شما کمک کرده و همچنین کرم پودر هایی که پوشانندگی بسیار بالایی دارند برای آرایش هالیوودی مناسب هستند.

برای تهیه یک کرم پودر مناسب به این دقت داشته باشید که رنگ کرم پودر شما با پوستتان همخوانی داشته باشد و مناسب رنگ پوست شما است یا خیر.برای اطلاعات بیشتر درباره این موضوع حتما مقاله کرم پودر مناسب انواع پوست را مطالعه کنید.

هنگام استفاده از کرم پودر به هیچ هنوان استفاده از براش را پیشنهاد نمی‌کنیم ،چرا که علاوه بر کم کردن پوشانندگی کرم پودر، مو‌های قلم براش خود به تنهایی می‌تواند خط های ریزی روی کرم پودر ایجاد کنند و باعث خراب شدن میکاپ شما شود.

به همین دلیل بهتر است از یک اسفنج یا بیوتی بلندر کاملا تمیز برای پخش کردن کرم پودر روی پوستتان به صورت ضربه‌ای استفاده نمایید.

 

آرایش چشم

حال بعد از اتمام مراحل قبل به آرایش چشم ها میرسیم که یکی از مهم ترین مراحل هر آرایشی است ،چرا که همیشه دیگران برای برقرار ارتباط با شما به چشمانتان خیره می‌شوند و داشتن یک آرایش بسیار جذاب و گیرا می‌تواند جلوه‌ای دلبرانه به چشمان شما ببخشد.

برای ماندگاری و دوام بالای آرایش چشم ها هم شما باید حتما از پرایمر و کرم پودر  به منظور زیر سازی آرایش چشم ها استفاده کنید.بعد از کرم پودر حال شما می‌توانید با یک سایه چشم زیبا چشمان خود را نسبت به همیشه زیباتر کنید اما باید ببینید که چه نوع رنگ هایی برای آرایش هالیوودی مناسب است.
به یاد داشته باشید که برای سایه چشم در آرایش هالیوودی باید حتما از رنگ های نود ، ملایم و ساده استفاده نمایید برای همین با استفاده از رنگ کرم پلک ها را آرایش کنید و بعد از آن به وسیله یک براش گرد پشت پلک یعنی کمی بالاتر از خط پلک با رنگ قهوه‌ای آرایش کنید و آن را محو نمایید.

سایه های مخملی فستیوال با طیف رنگی زیاد و پیگمنت بالا گزینه پیشنهادی ما به شما هستند.

برای خط چشم هم ،خط چشم گربه‌ای که یکی از زیباترین و خاص ترین نوع از خط چشم است می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد.
همچنین شکل و فرمی که این نوع خط چشم می‌تواند به چشمان ببخشد ، باعث می‌شود هرکس که به شما را می‌بیند
مجذوب چشمان شما شود.

برای بیشتر دانستن درباره خط چشم گربه‌ای و روش های اجرای آن به مقاله آموزش خط چشم گربه‌ای مراجعه کرده و به دقت مطالعه فرمایید.

میکاپ جشم ها مخصوص آرایش هالیوودی

مژه ها

این مرحله بیشتر نسبت به سلیقه و تصمیم شما بستگی دارد و درکل شما هستید تعیین می‌کنید با انجام چه کاری این مرحله به پایان برسد چرا که ممکن است شما به استفاده از مژه مصنوعی علاقه داشته باشید و یا ترجیح دهید به صورت نچرال تر میکاپ خود را به جلو ببرید.

برای مثال اگر شما دوست دارید تا مژه های شما بلند ،مشکی و پرپشت شود می‌توانید با استفاده از یک مژه مصنوعی مانند مژه مصنوعی سه بعدی هانتین و اضافه کردن ریمل به آن آرایش مژه ها را به پایان برسانید.

و یا در حالت دوم احتمال دارد شما بخواهید ،که تا می‌توانید نچرال بودن را کنار نگذارید و به صورت طبیعی تری مژه های خود زیبا کنید که در این صورت شما باید با استفاده از یک رمیل حجم دهنده مژه ها را به سمت چپ و راست بکشید و بعد از چندین بار انجام اینکار ،باید مژه ها را به سمت بالا بکشید تا مژه ها بلند تر پر حجم تر شوند.

سعی داشته باشید در بازار لوازم آرایشی ریمل هایی را خریداری کنید که دارای ماندگاری 24 ساعته هستند و باعث چسبیدن مژه ها بهم دیگر نمی‌شوند.

مژه مصنوعی هالیوودی

آرایش لب ها

حال می‌رسیم به آخرین و مهم ترین بخش میکاپ یعنی آرایش لب
برای این بخش شما باید اول از همه لب های خود را با کرم پودر بپوشانید تا میزان ماندگاری آرایش لب ها بیشتر شده و لب ها خوش فرم تر شوند.
البته رژلب مایع 24 ساعته نایسپیدو بدون نیاز به زیرسازی ،ماندگاری بسیار بالا و بدون تغییری به شما هدیه می‌دهد.

بعد از انجام اینکار ها می‌توانید از خط لب برای فرم دهی به لب ها استفاده کنید و یا از یک رژلب به رنگ های نود و قرمز کلاسیک ( در صورتی که می‌خواهید آرایشی لایت داشته باشید) و از رنگ های قهوه‌ای و یا زرشکی در صورتی که می‌خواهید در شب به مراسم بروید استفاده نمایید.

برای زیبایی دو چندان لب هایتان و یا استفاده از رنگ های گفته شده ،رژلب های مایع نایسپیدو با ماندگاری 24 ساعته و رنگ بندی متنوع مخصوص انواع سلیقه می‌تواند برای شما بهترین گزینه باشد.

بعد از اتمام تمامی مراحلی که گفته شد به یاد داشته باشید که حتما از پودر فیکس برای جلوگیری از خراب شدن و یا ماسیدن آرایش رو صورت استفاده نمایید.

پودرفیکس فستیوال هم قدرت تثبیت بالا دارد و هم ضدآب است و بنابراین می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد

رژلب مناسب

سخن پایانی

بعد از مطالعه این مطلب به احتمال زیاد به تمامی سوالاتی که در ذهن خود داشتید پاسخ داده شد ،اما این نکته که سلیقه و تصمیم شما در نتیجه آرایشتان تاثیرخواهد گذاشت نیز قابل انکار نیست و درکل نکاتی که ما به شما گفتیم برای داشتن بهترین آرایش مخصوص شما بود که با رعایت آنها شما می‌توانید به بهترین شکل ممکن در مراسم ها و مجالس رسمی ظاهر شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری