تلفن تماس : 55369802-021

دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت

میکاپ قرار اول

آرایش مخصوص قرار اول

قرار اول تاثیر بسیار زیادی بر روند ادامه رابطه و همچنین آینده ی رابطه دارد.اما اینکه چگونه ظاهر و استایل خودتان را جوری جذاب و خاص کنید که فرد مقابل در قرار اول مجذوب شما شود، نیازمند رعایت نکاتی است که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.پس در این مقاله با ما همراه باشید که نکات مورد نیاز برای آرایش مخصوص قرار اول را به شما عزیزان بیان کنیم تا اولین قرار شما به آخرین قرارتان تبدیل نشود.

حتما قبل از شروع صورت خود را آماده کنید!

توجه داشته باشید که اینکار از مهم ترین بخش هاست که باعث می‌شود پوست شما آماده آرایش شود تا نتیجه ای مطلوب از آرایش خود و چهره‌تان بعد از اتمام آرایش داشته باشید چرا که اگر شما برای مثال در اول کار مستقیم به سمت استفاده از پنکک بروید ممکن است نتیجه کار به اندازه‌‍ای که باید قشنگ نشود.در مرحله اول پوست صورتتان را با آب سرد و یک شوینده یا یک پاک کننده صورت به خوبی بشویید.برای آشنایی با این پاک کننده ها مقاله اصول پاک کردن آریش را حتما مطالعه کنید.برای دوستانی هم که دارای پوستی خشک هستند حتما استفاده از یک لایه مرطوب کننده توصیه می‌شود.

آرایش مخصوص قرار اول

از چرب و براق شدن پوستتان جلوگیری کنید

چرب شدن پوست بعد از آرایش برای خانم هایی که دارای پوستی چرب و یا مختلط هستند می‌تواند به یک مسئله بسیار مهم در قرار اول تبدیل شود که پیشنهاد ما برای شما عزیزان استفاده از کاغذهای گیرنده چربی پوست و یا کاغذ کیک است.توجه داشته باشید که این دو محصول هردو نتیجه مشابهی دارند با این تفاوت که کاغذ‌های گیرنده چربی هزینه بیشتری را شامل می‌شوند.

از پرایمر استفاده کنید

بعد از مسئله پاکسازی صورت و آماده سازی پوستتان می‌رسیم به بخش مهم یعنی استفاده از محصولات مناسب آرایشی.
توجه داشته باشید که یکی از محصولات مهم آرایشی در این مسئله پرایمر است.چرا که با استفاده از پرایمر شما می‌توانید مدت زمان بیشتری از تغییر آرایشتان جلوگیری کنید و برای آرایش خود زیرسازی مناسب را بوجود آورید.

آرایش قرار اول

رژلب مناسب

یکی دیگر از بخش های مهم آرایش استفاده از رژلب است که اصلی مهم برای تکمیل کردن آرایش و زیبایی هر چه تمام تر چهره شما است.شما برای آرایش لب هایتان دو انتخاب و یا گزینه دارید که در انتخاب اول اگر شما می‌خواهید که آرایشی غلیظ داشته باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از رژلب های پر رنگ از طیف رنگی قرمز ،سرخابی و بنفش است. اما اگر شما می‌خواهید تا ظاهری طبیعی و نچرال یا حتی آرایشی سبک و لایت داشته باشید بهتر است از برق لب و یا رژلب هایی با رنگ نود آرایش لب های خودتان را به اتمام برسانید.

برای رنگ های نود و ملایم پیشنهاد ما به شما رنگهای 7 و 3 رژلب مایع نایسپیدو است و برای رنگ های غلیظ می توانید رژلب جامد هانتین شماره های 1 و 2 را استفاده کنید.

استفاده از کرم پودر مناسب

از دیگر محصولات آرایشی که می‌تواند چهره شمارا زیباتر و شاداب تر نشان دهد کرم پودر است.سعی کنید در این مرحله از کرم پودری که سنگین است و همچنین پوست شمارا چرب نشان می‌دهد استفاده نکنید.دقت کنید که برای کرم پودر مناسب به تناژ پوستتان توجه داشته باشید.
می‌توانید برای انتخاب بهتر کرم پودر مناسب تناژ پوستتان به مقاله انتخاب کرم پودر مناسب شما مراجعه کنید.

سعی کنید آرایشتان را با لباس هایتان ست کنید!

از کارهایی که می‌توانید برای زیباتر شدن ظاهر و یا استایل تان انجام دهید ست کردن آرایش شما نسبت به رنگ لباس هایتان است.شاید برایتان سوال شود اما باید بدانید که اینکار به دلیل ایجاد هماهنگی بین چهره و استایل شما می‌تواند زیبایی و جذبه بیشتری را به همراه داشته باشد.برای اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله ست کردن آرایش و لباس مراجعه کنید.

آرایش مخصوص قرار اول

خودتان را خوش بو کنید

اگر علاوه بر ظاهر و استایل خود می‌خواهید طرف مقابلتان را جور دیگری جذب کنید حتما عطر بزنید و سعی کنید خود را خوش بو نگهدارید.توصیه میکنیم که حتما بعد از حمام از مام استفاده کرده و با بادی اسپلش های خوش بو و متناسب با سلیقه شخصیتان تمام بدن خود را معطر و خوش عطر کنید تا فرد مقابل کنار شما احساسی دوستانه و راحت داشته باشد.

به موهایتان رسیدگی کنید

توجه داشته باشید که در این مورد یک موهای بهم ریخته ،چرب و کثیف می‌تواند تمامی زحمات و زمان صرف شده برای یک آرایش زیبا و مطلوب را از بین ببرد ،پس حتما موهای خود را به خوبی بشویید تا چربی ها به بهترین شکل از بین بروند.اگر پوست سر شما شوره می‌زند حتما راهی برای از بین بردن این مشکل پیدا کنید چون شوره می‌تواند نشانه ی زننده ای برای فرد مقابل شما باشد.بعد از شستشوی موهایتان آن را خشک کنید.

میکاپ قرار اول

برای انتخاب مدل مو حتما به این نکات توجه کنید:

  • اگر مدل موی شما چتری است حتما دقت داشته باشید که موی شما صاف باشد تا به داخل چشم‌تان فرو نرود
  • اگر می‌خواهید ظاهری با جذبه و آرام داشته باشید ،موهای خود را از پایین و شل ببندید
  • در صورت تمایل از اکسسوری های مختلف مخصوص مو برای ظاهری زیبا تر استفاده کنید
  • برای باز گذاشتن موی‌تان حتما موهای خودتان شانه بکشید تا اگر دارای ظاهری نامرتب بود اصلاح شود
  • به هیچ وجه از کش مو و یا تل های سر سفت و سخت استفاده نکنید چرا که هم می‌توانند به موی شما آسیب برسانند هم راحتی را از شما سلب می‌کند

آرایش چشم ها

آرایش چشم ها از اهمیت بسیاری برخوردارند چرا که اولین بخش از صورت شما که فرد مقابلتان در یک قرار عاشقانه می‌بیند چشم های شماست ،و اگر با رعایت نکات مهم برای آرایش چشم به همراه باشد می‌تواند چشمان شمارا بسیار گیرا و جذاب نشان دهند به گونه‌ای که حتی طرف مقابل در نگاه شما غرق شود.

پیشنهاد ما به شما این است که حتما برای سایه چشم از رنگ های ساده و نچرال استفاده کنید که برای اینکار می‌توانید از یک پالت سایه استفاده کنید.برای زیرسازی پلک هایتان پیشنهاد ما رنگ قهوه‌ای روشن است.
همچنین برای پلک هایتان سایه‌ای با رنگ قهوه‌ای ملایم استفاده کنید.می‌توانید برای بخش بیرونی چشم هایتان از سایه های قهوه‌ای تیره و یا مشکی رنگ استفاده کرده و در آخر این انتخاب را دارید تا برای زیباتر کردن چشم‌ هایتان قیمت گوشه داخلی چشم یا زیر کمان ابرو‌تان را با روشن ترین رنگ پال سایه آرایش کنید.
بعد از تمامی این مراحل استفاده از خط چشم را به هیچ وجه فراموش نکنید چرا که خط چشم می‌تواند به چشم ها و یا حتی صورت شما فرم دهد ،توجه داشته باشید که خط چشم ها با یکدیگر قرینه باشند.

ارایش قرار اول

حرف آخر

در انتها شما باید با توجه به سلیقه شخصی خودتان برای هر بخش از صورت خود تصمیم گیری کنید اما موارد گفته شده بیشتر برای بهتر حاضر شدن شما و داشتن ظاهری شیک و خاص یا حتی ساده در قرار اول با فرد مورد علاقه شما و جذابیت بیشتر خودتان که نکات بسیار مهم و قابل اشاره‌ای هم بود گفته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال رایگان

در کلیه سفارشات بالای 500 هزار تومان

تضمین برگشت وجه

تضمین اصالت کالا

ارسال به کل مناطق کشور

ارسال با سریع ترین روش

مشاوره رایگان

مشاوره رایگان در ساعات اداری